Klant van Praxis Dordrecht
Komen bij praxis in Dordrecht voor een Palletkachel,voor informatie .
Zeggen ze tegen ons de Manager steek hier geen geld in voor de opleiding!!!!!
Dus hij wil ze niet in het assortiment opnemen! Dus ik zeg waarom staat dat dan niet in de folder , dat ze niet in elk filiaal te bestellen (of te krijgen zijn!) zeggen ze dat wil de Manager niet , We werden door verschillende personeelsleden gewoon uit gelachen , Dus de service is daar wat ons betreft erg slecht!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Mee denken met de klant !,moet je daar niet wezen. Komen we om 17.45 in Sliedrecht , vertellen het verhaal, hoe dat we in Dordrecht behandeld zijn. Komt de Manager naar ons ,begroet ons en vraag wat de problemen zijn, Hij zeg geen probleem we lossen het op! Dus nam de tijd voor ons ! Dus filiaal Sliedrecht ,Krijg van ons een grote PLUIM wat service betreft, namen ondanks dat het al laat was toch de tijd voor ons.
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
ruud ligthart
|
prijs/kwaliteit beter op elkaar afstemmen.
6.4
Prijs-kwaliteit
Personeel
Assortiment
Service
Klant van Praxis
|
Ik ben overall tevreden omdat ik bij een misverstand netjes ben behandeld door de manager en zelfs nog 5 minuten na sluitingstijd nog even mijn inkopen mocht afronden.
7.8
Prijs-kwaliteit
Personeel
Assortiment
Service
Martijn
|
zee vriendelijk personeel , doen nooit moeilijk over bijvoorbeeld een folder die wij niet krijgen, dan krijgen we alsnog de kortingscoupon. winkel in wel een beetje benauwd
10
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Hetty
|
Een prima bedrijf geeft perfecte service aan de klant.
76 Reviews Plaats review
Jan
|Klant van Praxis Dordrecht
Komen bij praxis in Dordrecht voor een Palletkachel,voor informatie .
Zeggen ze tegen ons de Manager steek hier geen geld in voor de opleiding!!!!!
Dus hij wil ze niet in het assortiment opnemen! Dus ik zeg waarom staat dat dan niet in de folder , dat ze niet in elk filiaal te bestellen (of te krijgen zijn!) zeggen ze dat wil de Manager niet , We werden door verschillende personeelsleden gewoon uit gelachen , Dus de service is daar wat ons betreft erg slecht!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Mee denken met de klant !,moet je daar niet wezen. Komen we om 17.45 in Sliedrecht , vertellen het verhaal, hoe dat we in Dordrecht behandeld zijn. Komt de Manager naar ons ,begroet ons en vraag wat de problemen zijn, Hij zeg geen probleem we lossen het op! Dus nam de tijd voor ons ! Dus filiaal Sliedrecht ,Krijg van ons een grote PLUIM wat service betreft, namen ondanks dat het al laat was toch de tijd voor ons.
ruud ligthart
|prijs/kwaliteit beter op elkaar afstemmen.
Klant van Praxis
|Ik ben overall tevreden omdat ik bij een misverstand netjes ben behandeld door de manager en zelfs nog 5 minuten na sluitingstijd nog even mijn inkopen mocht afronden.
Martijn
|zee vriendelijk personeel , doen nooit moeilijk over bijvoorbeeld een folder die wij niet krijgen, dan krijgen we alsnog de kortingscoupon. winkel in wel een beetje benauwd
Hetty
|Een prima bedrijf geeft perfecte service aan de klant.