Reactie aan de telefoon erg bot. Ouderen hebben vaak moeite met apparatuur. Bij simpele service vraag mensen afschepen met lul verhalen kan iedereen. Niet een andere zaak overnemen en dan die klanten verwijten dat ze niet bij je hebben gekocht. Realiseer je: "wat wil je dat er over je zaak vertelt wordt op een verjaardag". En zeker in een klein dorp lopen je klanten zo weg. Doe er je voordeel mee.
3.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Leny
|
Altijd vriendelijk en behulpzaam, al moeten ze het in de kelder of zolder halen ze doen het voor je.
9.0
0
Trendbox Panel
|
1oo procent serviceverlening. Wij zijn al jaran klant van Doorman. Niet alleen met de aanschaffing van nieuwe apparatuur maar ook voor reparaties en hulp wordt altijd zeer goede service verleend. Heel prettig en professioneel personeel.
3 Reviews Plaats review
Chris
|Reactie aan de telefoon erg bot. Ouderen hebben vaak moeite met apparatuur. Bij simpele service vraag mensen afschepen met lul verhalen kan iedereen. Niet een andere zaak overnemen en dan die klanten verwijten dat ze niet bij je hebben gekocht. Realiseer je: "wat wil je dat er over je zaak vertelt wordt op een verjaardag". En zeker in een klein dorp lopen je klanten zo weg. Doe er je voordeel mee.
Leny
|Altijd vriendelijk en behulpzaam, al moeten ze het in de kelder of zolder halen ze doen het voor je.
Trendbox Panel
|1oo procent serviceverlening.
Wij zijn al jaran klant van Doorman. Niet alleen met de aanschaffing van nieuwe apparatuur maar ook voor reparaties en hulp wordt altijd zeer goede service verleend. Heel prettig en professioneel personeel.