Wij zijn ***. Net voordat hij gesloten is heeft hij ons nog een waterbed verkocht. Wij hebben het vermoeden dat het waterbed dat we hebben gekregen uit de winkel komt. Het ruikt muf en het lekt. Waar moeten we heen voor een oplossing. Niet bij hun dus
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Cesar Eisma
|
Ik betrek al decennia producten van Dolfijn en ben altijd zeer tevreden over de adviezen, hulp, montage en service. Hedman Schuler is een prima vent vol begrip en medewerking en ik blijf zodoende klant bij hem.
9.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Hans Kalkman
|
Wij hebben hele slechte ervaring met Dolfijn. De man in de winkel gaf prima voorlichting, dat moet gezegd. Maar bij levering heeft de plaatsende monteur ons gewoon belazerd. Op de doos stond wel de goede maat van het bed maar er zat een te groot bed in (weten wij nu achteraf). Desondanks legde de moneur het matras gewoon in het bed en toen het halfverwege was volgelopen zei hij dat we het verder zelf wel konden en het bed niet te vol moesten doen. Toen het vol genoeg was voelde het nog steeds raar aan. Enig varieren met voller en leger hielp niet en toen ontdekten we dat het matras eigenlijk te groot was voor het bed. De monteur heeft dit ook gezien is is hem toen gauw gesmeerd. We hebben contact opgenomen met Dolfijn (kregen ze meestal telefonisch niet te pakken) en er is een aantal keren beloofd dat er iemand zou komen om te kijken maar er is nooit iemand geweest. Op een brief kwam ook geen reactie. uiteindelijk hebben we het maar gelaten zoals het was (FOUT natuurlijk, maar we waren Dolfijn goed zat). Slechte zaak met waardeloze service.
3 Reviews Plaats review
Monique
|Wij zijn ***. Net voordat hij gesloten is heeft hij ons nog een waterbed verkocht. Wij hebben het vermoeden dat het waterbed dat we hebben gekregen uit de winkel komt. Het ruikt muf en het lekt. Waar moeten we heen voor een oplossing. Niet bij hun dus
Cesar Eisma
|Ik betrek al decennia producten van Dolfijn en ben altijd zeer tevreden over de adviezen, hulp, montage en service. Hedman Schuler is een prima vent vol begrip en medewerking en ik blijf zodoende klant bij hem.
Hans Kalkman
|Wij hebben hele slechte ervaring met Dolfijn. De man in de winkel gaf prima voorlichting, dat moet gezegd. Maar bij levering heeft de plaatsende monteur ons gewoon belazerd. Op de doos stond wel de goede maat van het bed maar er zat een te groot bed in (weten wij nu achteraf). Desondanks legde de moneur het matras gewoon in het bed en toen het halfverwege was volgelopen zei hij dat we het verder zelf wel konden en het bed niet te vol moesten doen. Toen het vol genoeg was voelde het nog steeds raar aan. Enig varieren met voller en leger hielp niet en toen ontdekten we dat het matras eigenlijk te groot was voor het bed. De monteur heeft dit ook gezien is is hem toen gauw gesmeerd. We hebben contact opgenomen met Dolfijn (kregen ze meestal telefonisch niet te pakken) en er is een aantal keren beloofd dat er iemand zou komen om te kijken maar er is nooit iemand geweest. Op een brief kwam ook geen reactie. uiteindelijk hebben we het maar gelaten zoals het was (FOUT natuurlijk, maar we waren Dolfijn goed zat). Slechte zaak met waardeloze service.