Vernieuwen banden: je kiest bij de toonbank de gewenste band. Bij ophalen fiets zitten er andere banden om de wielen.... zoiets moet je van tevoren meedelen aan een klant. Thuis gekomen blijkt dat er één band verkeerd om is gemonteerd.... Dat is - met excuses van de zaak - wel meteen hersteld. Maar zoiets mag eigenlijk niet gebeuren bij een professionele fietsenzaak.
4.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
andre
|
Week geleden gebracht, 1000 Km beurt en updates computer en motor. Vandaag opgehaald (kon niet eerder!), service melding zat er nog op. Wat ik had gevraagd week geleden wisten ze niet meer, briefje lag echter op de fiets (beurt en updates computer en motor), vraag me af wat ze gedaan hebben voor 55 euro. Toen ik vroeg of ze de servicemelding eraf konden halen deden ze dat niet. In Vianen hadden we goede ervaringen in Culemborg komen we niet meer. Ik ben daar ook niet welkom meer zeiden ze, nou prima toch! ga een cursus klantvriendelijkheid volgen of als er teveel werk is zeg dan nee tegen de klant. De jonge monteurs waren wel aardig en vonden de fiets erg mooi. Jammer!
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Johan Dijkstra
|
Vandaag van tevoren gebeld ivm zadelpijn of mijn zadel vervangen kon worden door een ander (eigen) zadel en tegen betaling. Was geen probleem.
Wij hebben bij Dokman onze 2 E-bikes en 2 fietsen in de service.
Op de werkplaats werd mij kort en bondig duidelijk gemaakt dat enkel bij hun gekochte zadels worden omgezet. Het feit dat wij onze fietsen en E-bikes bij hun laten checken, repareren, laten onderhouden liet hem koud. Hij was erg kort door de bocht. Ga dus niet meer naar Dokman!! Wat een ongelooflijke vervelende ervaring met Dokman!! Wij kwamen daar altijd met plezier. De lol is er nu echt vanaf!!
3 Reviews Plaats review
Albert
|Vernieuwen banden: je kiest bij de toonbank de gewenste band. Bij ophalen fiets zitten er andere banden om de wielen.... zoiets moet je van tevoren meedelen aan een klant. Thuis gekomen blijkt dat er één band verkeerd om is gemonteerd.... Dat is - met excuses van de zaak - wel meteen hersteld. Maar zoiets mag eigenlijk niet gebeuren bij een professionele fietsenzaak.
andre
|Week geleden gebracht, 1000 Km beurt en updates computer en motor. Vandaag opgehaald (kon niet eerder!), service melding zat er nog op. Wat ik had gevraagd week geleden wisten ze niet meer, briefje lag echter op de fiets (beurt en updates computer en motor), vraag me af wat ze gedaan hebben voor 55 euro. Toen ik vroeg of ze de servicemelding eraf konden halen deden ze dat niet. In Vianen hadden we goede ervaringen in Culemborg komen we niet meer. Ik ben daar ook niet welkom meer zeiden ze, nou prima toch! ga een cursus klantvriendelijkheid volgen of als er teveel werk is zeg dan nee tegen de klant. De jonge monteurs waren wel aardig en vonden de fiets erg mooi. Jammer!
Johan Dijkstra
|Vandaag van tevoren gebeld ivm zadelpijn of mijn zadel vervangen kon worden door een ander (eigen) zadel en tegen betaling. Was geen probleem.
Wij hebben bij Dokman onze 2 E-bikes en 2 fietsen in de service.
Op de werkplaats werd mij kort en bondig duidelijk gemaakt dat enkel bij hun gekochte zadels worden omgezet. Het feit dat wij onze fietsen en E-bikes bij hun laten checken, repareren, laten onderhouden liet hem koud. Hij was erg kort door de bocht. Ga dus niet meer naar Dokman!! Wat een ongelooflijke vervelende ervaring met Dokman!! Wij kwamen daar altijd met plezier. De lol is er nu echt vanaf!!