Je word er vriendelijk geholpen en zeer klant vriendelijk.
2 min puntjes je moet vaak lang wachten aan de balie omdat er maar 1persoon zit en bij gast banken is het dag limiet te laag ,je moet dan echt naar de abn zelf toe terwijl wij de geldautomaat van een gastbank om de hoek hebben.
10
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
peter
|
Ik zit in doetinchem bij de abn amro maar wat een openingstijden echt *verwijded door redactie* zaterdags gesloten maar wel geld beuren slechte zaak alle banken zijn zaterdags open hier alleen abn niet jammer
6.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Trendbox Panel
|
Voor service: ronduit slecht Voor klachten is de ABNAMRO niet bereikbaar, alleen het hoofdkantoor kun je bellen, er worden geen doorverbindingen gemaakt, je kunt de klachten steeds weer opnieuw uitleggen en er wordt gezegd dat er terug gebeld wordt, wat zelden gebeurd. Fouten met overboekingen door de bank gemaakt, worden niet rechtgetrokken, de klant moet hier maar de dupe van worden en onjuiste smoesjes voor lief nemen, heel kwalijk!
2.5
0
1
Trendbox Panel
|
Slechte service Er is een "zoek het maar uit" cultuur. Als de klant voor de lening en/of hypotheek eenmaal binnen is, is de service ver te zoeken
6 Reviews Plaats review
Henny Martin
|Goede ervaringen met de bank
bron: opiness
Therese Wakkermans
|Je word er vriendelijk geholpen en zeer klant vriendelijk.
2 min puntjes je moet vaak lang wachten aan de balie omdat er maar 1persoon zit en bij gast banken is het dag limiet te laag ,je moet dan echt naar de abn zelf toe terwijl wij de geldautomaat van een gastbank om de hoek hebben.
peter
|Ik zit in doetinchem bij de abn amro maar wat een openingstijden echt *verwijded door redactie* zaterdags gesloten maar wel geld beuren slechte zaak alle banken zijn zaterdags open hier alleen abn niet jammer
Trendbox Panel
|Voor service: ronduit slecht
Voor klachten is de ABNAMRO niet bereikbaar, alleen het hoofdkantoor kun je bellen, er worden geen doorverbindingen gemaakt, je kunt de klachten steeds weer opnieuw uitleggen en er wordt gezegd dat er terug gebeld wordt, wat zelden gebeurd. Fouten met overboekingen door de bank gemaakt, worden niet rechtgetrokken, de klant moet hier maar de dupe van worden en onjuiste smoesjes voor lief nemen, heel kwalijk!
Trendbox Panel
|Slechte service
Er is een "zoek het maar uit" cultuur. Als de klant voor de lening en/of hypotheek eenmaal binnen is, is de service ver te zoeken