lederen telefoonhoes besteld en betaald in maart 2019 : door bedrijf uit Vrienzenveen werd een "nep" hoesje geleverd. Bij navraag in Vriezenveen bleek dit door directfactory bij hen besteld te zijn en moest dit aan ons geleverd worden. Na tel contact werden we niet teruggebeld, uiteindelijk kregen we midden april een retouretiket en hebben de hoes geretourneerd. Daarna een aantal keren tel contact of het terug te ontvangen bedrag ad 24,00 : steeds als antwoord : "we kijken dit na". Geen terugbetaling en niet teruggebeld. Emailen kan niet : alles komt terug als "onbezorgbaar.
Voor mij zijn dit oplichters.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
Johan
|
Goede website
Goede website, grote selectie, goede prijs.. komen levertijden niet na.
Op zich is Directfactory fantastisch. Grote selectie van artikels waarvan het merendeel 's anderdaags geleverd kan worden.
Omdat ik redelijk wat bestel doorheen het jaar toch maar voor de Directfactory select gegaan om zo ook op afspraak of 's avonds nog te kunnen leveren. Die dienst is werkelijk ellendig. Ik heb tot hiertoe nog geen enkel artikel kunnen bestellen waar dit van toepassing was. Enkel de dag erna.
Directfactory support is goed. Vriendelijke medewerkers en zoeken voor jou uit wat er mis gaat met je bestelling. Compensaties ook altijd ok. Maar als je 5 keer iets besteld, en 3 keer daarvan is je bestelling een dag te laat, doe daar dan iets mee. Maak geen beloftes die telkens weer niet nageleefd kunnen worden. Klanten zorgen er ook voor dat ze thuis zijn zodat ze het pakket kunnen aannemen. Als je dan 's avonds nog geen koerier ziet verschijnen.... Doe iets met die leveringen want zit echt op het randje om elders te bestellen. Voor de rest is alles wel in orde!
De klantenservice is top! Er kan wel eens iets zijn met de artikelen (meest van de tijd normaal gezien niet) maar dan zijn ze eerlijk en geven ze je geld terug of sturen ze het opnieuw op en mag je het zowizo houden. Het kan eens zijn dat het lang duurt en dat hebben ze eens te laat laten weten en was zeer lastig maar nu zie ik tijdens de feestdagen dat ze het er nu wel bijzetten wanneer het dan wel komt, vele beter zo! Ze helpen je altijd uit via bellen en mail; Voor mij is dit toch altijd al positief geweest. Dus ik blijf zowizo altijd terugkomen om op directfactory.nl te kopen!
2 Reviews Plaats review
Berend
|lederen telefoonhoes besteld en betaald in maart 2019 : door bedrijf uit Vrienzenveen werd een "nep" hoesje geleverd. Bij navraag in Vriezenveen bleek dit door directfactory bij hen besteld te zijn en moest dit aan ons geleverd worden. Na tel contact werden we niet teruggebeld, uiteindelijk kregen we midden april een retouretiket en hebben de hoes geretourneerd. Daarna een aantal keren tel contact of het terug te ontvangen bedrag ad 24,00 : steeds als antwoord : "we kijken dit na". Geen terugbetaling en niet teruggebeld. Emailen kan niet : alles komt terug als "onbezorgbaar.
Voor mij zijn dit oplichters.
Johan
|Goede website
Goede website, grote selectie, goede prijs.. komen levertijden niet na.
Op zich is Directfactory fantastisch. Grote selectie van artikels waarvan het merendeel 's anderdaags geleverd kan worden.
Omdat ik redelijk wat bestel doorheen het jaar toch maar voor de Directfactory select gegaan om zo ook op afspraak of 's avonds nog te kunnen leveren. Die dienst is werkelijk ellendig. Ik heb tot hiertoe nog geen enkel artikel kunnen bestellen waar dit van toepassing was. Enkel de dag erna.
Directfactory support is goed. Vriendelijke medewerkers en zoeken voor jou uit wat er mis gaat met je bestelling. Compensaties ook altijd ok. Maar als je 5 keer iets besteld, en 3 keer daarvan is je bestelling een dag te laat, doe daar dan iets mee. Maak geen beloftes die telkens weer niet nageleefd kunnen worden. Klanten zorgen er ook voor dat ze thuis zijn zodat ze het pakket kunnen aannemen. Als je dan 's avonds nog geen koerier ziet verschijnen.... Doe iets met die leveringen want zit echt op het randje om elders te bestellen. Voor de rest is alles wel in orde!
De klantenservice is top! Er kan wel eens iets zijn met de artikelen (meest van de tijd normaal gezien niet) maar dan zijn ze eerlijk en geven ze je geld terug of sturen ze het opnieuw op en mag je het zowizo houden. Het kan eens zijn dat het lang duurt en dat hebben ze eens te laat laten weten en was zeer lastig maar nu zie ik tijdens de feestdagen dat ze het er nu wel bijzetten wanneer het dan wel komt, vele beter zo! Ze helpen je altijd uit via bellen en mail; Voor mij is dit toch altijd al positief geweest. Dus ik blijf zowizo altijd terugkomen om op directfactory.nl te kopen!