2 jaar geleden mijn achterband van de Stella laten vervangen want dit is de fietsenwinkel in mijn dorp en was geen probleem. Alleen bleek de rekening wel hoger dan van tevoren was afgesproken wat ik al niet prettig vond. Nu mijn achterband na 2 jaar weer vervangen moet worden krijg ik ineens te horen dat ze geen Stella fietsen meer repareren? Met smoesjes over onderdelen (waarom kon dezelfde reparatie 2 jaar geleden wel plaats vinden?). Komt erop neer dat het te goed gaat met de zaak en men je niet meer wil helpen als je bij hen geen fiets hebt gekocht. Reden dat ik bij hen dus ook nooit een nieuwe fiets aan zal gaan schaffen. Ook mijn moeder heeft een niet te beste ervaring gehad met het kopen van een nieuwe E-bike waarin ze misleid was. Ik ben dus klaar met deze zaak en mentaliteit!
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Patrick
|
Koga traveller met Rohloffnaaf gekocht, verhaal was dat de vorige eigenaar de fiets nieuw had gekocht uit luxe, had er alleen maar naar zitten kijken omdat het een mooie fiets was en amper mee gefietst, fiets zag er inderdaad erg netjes uit, was mooi gepoetst, rondje gefietst, deed het prima dus gekocht, Rohloffnaaf zou een beurten krijgen en dan kon ik hem ophalen. Eenmaal thuis 20 km gefietst, bleek dat de nippel lekte en niet vast zat, het hele achterwiel incl remgedeelte zat onder de olie. Gebeld en zou worden opgelost. Hang de fiets thuis aan de takel, bleek er een slag in het achterwiel te zitten. Dacht: zal de chainglider eens demonteren, daar schrok ik van, het was 1 en al bagger, de ketting, plastic kettingkast, tandwielen alles zat onder de bagger, smurrie, olie enz. Fiets was aan de buitenkant mooi gepoetst alleen vergeten om de kettingkast ook even te demonteren, toen kwam de werkelijke staat van de fiets naar boven. Nadat het probleem met de plug was opgelost weer een eind gefietst, had er nu 5 km mee gefietst, thuis de plug geconfronteerd, gelukkig, die was dicht. Een uurtje later kom ik in de garage, staat er een plasje olie onder, blijkt de keerring van de Rohloffnaaf lek te zijn. Tja dan zakt je broek echt af, en echt veel geld voor de fiets betaald.
Gevraagd of ik mijn geld terug kon krijgen maar dat kon niet, wilde het wel oplossen maar daar had ik dus geen vertrouwen meer in. Mooie fietsenzaak, ziet er netjes uit en zal ook vast een prima zaak zijn voor een nieuwe fiets, echter voor een gebruikte fiets zou ik ergens anders naartoe gaan, ze worden mooi opgepoetst maar het blijkt achteraf een afgeschreven fiets te zijn.
6.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Iris Been
|
Fantastische winkel keuze uit heel veel fietsen, optimaal geadviseerd. Kortom een aanrader om een fiets aan te kopen.
10
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Jan van bergen
|
aankoop flyer's. Wij zochten 2 mooie flyers, na veel te vergelijken en te zoeken op het internet kwamen we tot de conclussie dat dikkenberg tweewielers wel een erg goede en scherpe prijs had. Ze deden ons een aantrekkelijk aanbod en ons gevoel hierbij was goed. Toen we de winkel in kwamen lopen werden we hartelijk ontvangen, na wat praten met een bakje koffie erbij hebben we tegen een mooie en nette prijs 2 mooie flyer's mee naar huis genomen. Inmiddels vele kilometers mee afgelegd. TOP FIETSEN ! Ga zo door. Pluspunten: vakkennis, erg hartelijk en open, goede service, top kwaliteit fietsen, goed personeel die je overal mee willen helpen. Minpunten: nog niet tegengekomen.
10
Henk Atema
|
ankoop flyer. helemaal uit friesland gereden voor een mooie gebruikte flyer door de telefoon klonk het al als een zaak met passie en vakkennis.
dat gevoel was juist vriendelijke mensen top service en een goed product. Pluspunten: vakkenis,vriendelijk,doen wat ze beloven,aandacht besteden. Minpunten: afstand.
6 Reviews Plaats review
S de Wit
|2 jaar geleden mijn achterband van de Stella laten vervangen want dit is de fietsenwinkel in mijn dorp en was geen probleem. Alleen bleek de rekening wel hoger dan van tevoren was afgesproken wat ik al niet prettig vond. Nu mijn achterband na 2 jaar weer vervangen moet worden krijg ik ineens te horen dat ze geen Stella fietsen meer repareren? Met smoesjes over onderdelen (waarom kon dezelfde reparatie 2 jaar geleden wel plaats vinden?). Komt erop neer dat het te goed gaat met de zaak en men je niet meer wil helpen als je bij hen geen fiets hebt gekocht. Reden dat ik bij hen dus ook nooit een nieuwe fiets aan zal gaan schaffen. Ook mijn moeder heeft een niet te beste ervaring gehad met het kopen van een nieuwe E-bike waarin ze misleid was. Ik ben dus klaar met deze zaak en mentaliteit!
Patrick
|Koga traveller met Rohloffnaaf gekocht, verhaal was dat de vorige eigenaar de fiets nieuw had gekocht uit luxe, had er alleen maar naar zitten kijken omdat het een mooie fiets was en amper mee gefietst, fiets zag er inderdaad erg netjes uit, was mooi gepoetst, rondje gefietst, deed het prima dus gekocht, Rohloffnaaf zou een beurten krijgen en dan kon ik hem ophalen. Eenmaal thuis 20 km gefietst, bleek dat de nippel lekte en niet vast zat, het hele achterwiel incl remgedeelte zat onder de olie. Gebeld en zou worden opgelost. Hang de fiets thuis aan de takel, bleek er een slag in het achterwiel te zitten. Dacht: zal de chainglider eens demonteren, daar schrok ik van, het was 1 en al bagger, de ketting, plastic kettingkast, tandwielen alles zat onder de bagger, smurrie, olie enz. Fiets was aan de buitenkant mooi gepoetst alleen vergeten om de kettingkast ook even te demonteren, toen kwam de werkelijke staat van de fiets naar boven. Nadat het probleem met de plug was opgelost weer een eind gefietst, had er nu 5 km mee gefietst, thuis de plug geconfronteerd, gelukkig, die was dicht. Een uurtje later kom ik in de garage, staat er een plasje olie onder, blijkt de keerring van de Rohloffnaaf lek te zijn. Tja dan zakt je broek echt af, en echt veel geld voor de fiets betaald.
Gevraagd of ik mijn geld terug kon krijgen maar dat kon niet, wilde het wel oplossen maar daar had ik dus geen vertrouwen meer in. Mooie fietsenzaak, ziet er netjes uit en zal ook vast een prima zaak zijn voor een nieuwe fiets, echter voor een gebruikte fiets zou ik ergens anders naartoe gaan, ze worden mooi opgepoetst maar het blijkt achteraf een afgeschreven fiets te zijn.
Iris Been
|Fantastische winkel keuze uit heel veel fietsen, optimaal geadviseerd. Kortom een aanrader om een fiets aan te kopen.
Jan van bergen
|aankoop flyer's. Wij zochten 2 mooie flyers, na veel te vergelijken en te zoeken op het internet kwamen we tot de conclussie dat dikkenberg tweewielers wel een erg goede en scherpe prijs had. Ze deden ons een aantrekkelijk aanbod en ons gevoel hierbij was goed. Toen we de winkel in kwamen lopen werden we hartelijk ontvangen, na wat praten met een bakje koffie erbij hebben we tegen een mooie en nette prijs 2 mooie flyer's mee naar huis genomen. Inmiddels vele kilometers mee afgelegd. TOP FIETSEN ! Ga zo door. Pluspunten: vakkennis, erg hartelijk en open, goede service, top kwaliteit fietsen, goed personeel die je overal mee willen helpen. Minpunten: nog niet tegengekomen.
Henk Atema
|ankoop flyer. helemaal uit friesland gereden voor een mooie gebruikte flyer door de telefoon klonk het al als een zaak met passie en vakkennis.
dat gevoel was juist vriendelijke mensen top service en een goed product. Pluspunten: vakkenis,vriendelijk,doen wat ze beloven,aandacht besteden. Minpunten: afstand.