Ik heb online een jurk in de sale gekocht. Na bezorging bleek op de site de volgende saleronde te zijn gestart. Navraag bij Didi leert dat deze ronde niet voor mij geldt aangezien mijn artikel al afgeprijsd is. Ik voel me behoorlijk bedonderd en niet gehoord. Temeer omdat ik tweemaal hetzelfde gegenereerde antwoord krijg van de klantenservice. Jammer!
4.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Klant van Didi
|
In Gouda heb ik al verschillende keren slechte ervaringen gehad. Ze hebben daar erge brutale verkoopsters. Ik vond sommige kleding van mindere kwaliteit en kreeg gelijk de wind van voren. Je mag dus duidelijk geen mening hebben. Ga er niet graag naar binnen. En ik zou als eigenaar van de winkel ze toch even wat vriendelijk advies geven om hoe met klanten om te gaan.
4.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Patricia
|
Mooie winkel met leuke kleding. Medewerkers erg gericht op verkopen. Op mijn vraag of een jas een herfstjas of winterjas was kreeg ik als antwoord dat het een winterjaswas want tegenwoordig is het niet meer zo koud als vroeger en je kunt altijd iets warms onder je jas dragen. Dat kwam erg dom over. Ik heb de jas gekocht en op een feestje die avond hartelijk gelachen om Didi haar medewerkers.
5.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Gesponsord
Wouke
|
Super vriendelijke meiden die alle tijd voor je nemen en je deskundig helpen.
8.3
Prijs-kwaliteit
Personeel
Assortiment
Service
Shirley
|
De winkels van DIDI hebben een mooie kledingaanbod, ik kan er goed slagen
13 Reviews Plaats review
Monique van de Berg
|Ik heb online een jurk in de sale gekocht. Na bezorging bleek op de site de volgende saleronde te zijn gestart. Navraag bij Didi leert dat deze ronde niet voor mij geldt aangezien mijn artikel al afgeprijsd is. Ik voel me behoorlijk bedonderd en niet gehoord. Temeer omdat ik tweemaal hetzelfde gegenereerde antwoord krijg van de klantenservice. Jammer!
Klant van Didi
|In Gouda heb ik al verschillende keren slechte ervaringen gehad. Ze hebben daar erge brutale verkoopsters. Ik vond sommige kleding van mindere kwaliteit en kreeg gelijk de wind van voren. Je mag dus duidelijk geen mening hebben. Ga er niet graag naar binnen. En ik zou als eigenaar van de winkel ze toch even wat vriendelijk advies geven om hoe met klanten om te gaan.
Patricia
|Mooie winkel met leuke kleding. Medewerkers erg gericht op verkopen. Op mijn vraag of een jas een herfstjas of winterjas was kreeg ik als antwoord dat het een winterjaswas want tegenwoordig is het niet meer zo koud als vroeger en je kunt altijd iets warms onder je jas dragen. Dat kwam erg dom over. Ik heb de jas gekocht en op een feestje die avond hartelijk gelachen om Didi haar medewerkers.
Wouke
|Super vriendelijke meiden die alle tijd voor je nemen en je deskundig helpen.
Shirley
|De winkels van DIDI hebben een mooie kledingaanbod, ik kan er goed slagen