Vernieuwing: 9. In rap tempo nieuwe aanvoer.
Service: 4. Niet afgeprijsde artikelen binnen 8 dagen retour. Bij andere winkelketens is dat al snel 14 dagen, of bij de Hema 30 dagen. Afgeprijsde artikelen kunnen helemaal niet retour. Lekker handig als je wat koopt voor je kids als die er niet bij zijn of niet willen passen en thuis wel willen passen. Met moeite in overleg met de storemanager kon ik een afgeprijsde kinderartikel ruilen voor een ander kinderartikel. 2 kinderartikelen kon ik de maat omwisselen (had ik zelf verkeerd gedaan).
Deskundig personeel: 6. Tja, moet een 20-jarige mij iets vertellen? Ik ben 2x zo oud dan haar.
Prijs-kwaliteitverhouding: 2. Er zat al een gaatje in de dure kinderjurk(60 euro), zag ik later pas. Bij een vriendin van mij was dat ook zo, bij zo'n zelfde kinderjurkje.
Prijsniveau: ik vind de prijzen van de kinderkleding errug hoog, zeker de jurkjes. Dus eventuele aanschaf gebeurt in de 2e ronde uitverkoop.
4.7
0
Klant van DIDI
|
Ik vind Didi een mooie zaak met veel keuze.
Ook de steeds veranderende collectie nodigt uit om vaker te gaan kijken
8.5
0
rosannafay
|
Winkel ziet er netjes uit. Personeel wisseld erg qua service en vriendelijkheid. De sale is altijd goed geregeld en nog overzichtelijk (niet het h&m puinhoop effect).
5 Reviews Plaats review
Klant van DIDI
|Vernieuwing: 9. In rap tempo nieuwe aanvoer.
Service: 4. Niet afgeprijsde artikelen binnen 8 dagen retour. Bij andere winkelketens is dat al snel 14 dagen, of bij de Hema 30 dagen. Afgeprijsde artikelen kunnen helemaal niet retour. Lekker handig als je wat koopt voor je kids als die er niet bij zijn of niet willen passen en thuis wel willen passen. Met moeite in overleg met de storemanager kon ik een afgeprijsde kinderartikel ruilen voor een ander kinderartikel. 2 kinderartikelen kon ik de maat omwisselen (had ik zelf verkeerd gedaan).
Deskundig personeel: 6. Tja, moet een 20-jarige mij iets vertellen? Ik ben 2x zo oud dan haar.
Prijs-kwaliteitverhouding: 2. Er zat al een gaatje in de dure kinderjurk(60 euro), zag ik later pas. Bij een vriendin van mij was dat ook zo, bij zo'n zelfde kinderjurkje.
Prijsniveau: ik vind de prijzen van de kinderkleding errug hoog, zeker de jurkjes. Dus eventuele aanschaf gebeurt in de 2e ronde uitverkoop.
Klant van DIDI
|Ik vind Didi een mooie zaak met veel keuze.
Ook de steeds veranderende collectie nodigt uit om vaker te gaan kijken
rosannafay
|Winkel ziet er netjes uit. Personeel wisseld erg qua service en vriendelijkheid. De sale is altijd goed geregeld en nog overzichtelijk (niet het h&m puinhoop effect).
Klant van DIDI
|een echte winkel voor een modebewuste vrouw
Klant van DIDI
|leuke spullen, wel erg duur