Ik vindt het gewoon echt niet normaal dat parkeerkosten zo duur zijn. 35 euro dag kaart. Vrijdag in het ziekenhuis moeten blijven tot maandag. Word er wel leuk gezegd dat je vanuit het ziekenhuis parkeer kaarten kan kopen. 7 parkeerkaarten voor 35 euro.
Maar bij het bestellen word deze de eerst komende werkdag klaar gemaakt. Is toch te zot voor woorden. Begin hier wel een derde wereld land te worden. Hoe moeten mensen dat doen die al zowat niet kan rondkomen? Ik heb het niet over de zorg van het ziekenhuis.
Hier moet een goede oplossing voor komen als patiënten met eigen vervoer moeten komen en dan ook nog eens hele weekend moeten verblijven. Vrijdag zaterdag kost gewoon €70 euro!!!!
Ik vind gewoon als je voor zorg naar het ziekenhuis moet komen en niet anders is dan met de auto dan het ziekenhuis dan gewoon gelijk die parkeerkaarten ook in het weekend meteen kan overhandigen na betaling!
6.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Jeffrey
|
Vanmiddag 19 september 2025 zonder enige aanleiding in aansluiting op verzoek om afspraak compleet afgebekt door afgebrande veertigplussr bij afsprakenbalie oogheelkunde. Onbegrijpelijk dat het diaconessenhuis zo een vrouw in dienst houdt. Praat lijzig en nasaal, semi abn. Ze wilde haar naam niet zeggen. Gesprek duurde nog geen twee minuten.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
A.F
|
Wij zijn vandaag voor het eerst in de Diakonessen Ziekenhuis, geholpen door Mevrouw Goossens bij het kindergeneeskunde. Mijn zoontje klaagt al een aantal maanden dat hij last heeft van zijn buik, vandaar de doorverwijzing van onze huisarts. Daarnaast heeft die ook heel erg last van eczeem. (al sinds klein af aan) Mijn vraag was of ik een allergietest kon doen, mevrouw geeft aan mij niet te kunnen helpen, omdat IK niet weet waar hij precies allergisch op reageert, ook vertelde ze me dat eczeem niet door voedsel komt. Ik had verteld aan mevrouw dat ik ook bij een Chinese dokter kom, en ons vertelde dat voedsel wel degelijk invloed kan hebben. (dit horen wij ook bij mensen met ervaring) Ze keek me LETTERLIJK 1 min stil aan, en Mevrouw haar houding en gezicht veranderde gelijk toen ze hoorde dat ik advies heb gevraagd aan een Chinese dokter, en zei dat ik maar door hun geholpen moest worden als zij het beter weten. Ik heb mevrouw gelijk aangegeven dat ik haar houding niet waardeerde. Ik stond met mijn mond vol tanden, ze stuurde me gewoon m.a.w weg. Uiteindelijk met moeite wilt ze me doorverwijzen naar een allergoloog. Ik heb gevraagd naar haar naam, en ze vertelde me heel arrogant dat ze het al 20 jaar doet. Toen ik bij de balie stond om een afspraak te maken, en uiteindelijk weg liep. Hoorde ik gelijk dat ze met haar collega aan 't roddelen was over mij, ik was de deur nog niet uit!! Ik draaide me om, en ik zei dat ik het niet netjes vindt dat zij over me praat terwijl ik nog niet weg ben. Toen zei ze dat ze niet op de gang wilt discussiëren, en zei me dat ik geholpen moest worden door een andere arts. Ik kan met me ogen niet geloven dat er zo'n arts hier aan 't werk is met nog wel 20 jaar ervaring, én bij een KINDERAFDELING.
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
G.T.M. Morsink - Kielenstijn
|
Longarts Limonard, Staat absoluut niet achter zijn patiënten. Komt zijn woord niet na. Vertrouwen in deze arts is ver te zoeken. Loopt ver achter in medische ontwikkeling. Arts is totaal niet geïnteresseerd hoe het gaat! Hij staat niet open voor oplossingen!
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Annelies
|
Diak Utrecht slechtste ziekenhuis. Geen duidelijke communicatie, veel te laat met informatie verstrekking aan patiënten! Kortom nog nooit zo een slechte ziekenhuis gezien.
9 Reviews Plaats review
Eda
|Ik vindt het gewoon echt niet normaal dat parkeerkosten zo duur zijn. 35 euro dag kaart. Vrijdag in het ziekenhuis moeten blijven tot maandag. Word er wel leuk gezegd dat je vanuit het ziekenhuis parkeer kaarten kan kopen. 7 parkeerkaarten voor 35 euro.
Maar bij het bestellen word deze de eerst komende werkdag klaar gemaakt. Is toch te zot voor woorden. Begin hier wel een derde wereld land te worden. Hoe moeten mensen dat doen die al zowat niet kan rondkomen? Ik heb het niet over de zorg van het ziekenhuis.
Hier moet een goede oplossing voor komen als patiënten met eigen vervoer moeten komen en dan ook nog eens hele weekend moeten verblijven. Vrijdag zaterdag kost gewoon €70 euro!!!!
Ik vind gewoon als je voor zorg naar het ziekenhuis moet komen en niet anders is dan met de auto dan het ziekenhuis dan gewoon gelijk die parkeerkaarten ook in het weekend meteen kan overhandigen na betaling!
Jeffrey
|Vanmiddag 19 september 2025 zonder enige aanleiding in aansluiting op verzoek om afspraak compleet afgebekt door afgebrande veertigplussr bij afsprakenbalie oogheelkunde. Onbegrijpelijk dat het diaconessenhuis zo een vrouw in dienst houdt. Praat lijzig en nasaal, semi abn. Ze wilde haar naam niet zeggen. Gesprek duurde nog geen twee minuten.
A.F
|Wij zijn vandaag voor het eerst in de Diakonessen Ziekenhuis, geholpen door Mevrouw Goossens bij het kindergeneeskunde. Mijn zoontje klaagt al een aantal maanden dat hij last heeft van zijn buik, vandaar de doorverwijzing van onze huisarts. Daarnaast heeft die ook heel erg last van eczeem. (al sinds klein af aan) Mijn vraag was of ik een allergietest kon doen, mevrouw geeft aan mij niet te kunnen helpen, omdat IK niet weet waar hij precies allergisch op reageert, ook vertelde ze me dat eczeem niet door voedsel komt. Ik had verteld aan mevrouw dat ik ook bij een Chinese dokter kom, en ons vertelde dat voedsel wel degelijk invloed kan hebben. (dit horen wij ook bij mensen met ervaring) Ze keek me LETTERLIJK 1 min stil aan, en Mevrouw haar houding en gezicht veranderde gelijk toen ze hoorde dat ik advies heb gevraagd aan een Chinese dokter, en zei dat ik maar door hun geholpen moest worden als zij het beter weten. Ik heb mevrouw gelijk aangegeven dat ik haar houding niet waardeerde. Ik stond met mijn mond vol tanden, ze stuurde me gewoon m.a.w weg. Uiteindelijk met moeite wilt ze me doorverwijzen naar een allergoloog. Ik heb gevraagd naar haar naam, en ze vertelde me heel arrogant dat ze het al 20 jaar doet. Toen ik bij de balie stond om een afspraak te maken, en uiteindelijk weg liep. Hoorde ik gelijk dat ze met haar collega aan 't roddelen was over mij, ik was de deur nog niet uit!! Ik draaide me om, en ik zei dat ik het niet netjes vindt dat zij over me praat terwijl ik nog niet weg ben. Toen zei ze dat ze niet op de gang wilt discussiëren, en zei me dat ik geholpen moest worden door een andere arts. Ik kan met me ogen niet geloven dat er zo'n arts hier aan 't werk is met nog wel 20 jaar ervaring, én bij een KINDERAFDELING.
G.T.M. Morsink - Kielenstijn
|Longarts Limonard, Staat absoluut niet achter zijn patiënten. Komt zijn woord niet na. Vertrouwen in deze arts is ver te zoeken. Loopt ver achter in medische ontwikkeling. Arts is totaal niet geïnteresseerd hoe het gaat! Hij staat niet open voor oplossingen!
Annelies
|Diak Utrecht slechtste ziekenhuis. Geen duidelijke communicatie, veel te laat met informatie verstrekking aan patiënten! Kortom nog nooit zo een slechte ziekenhuis gezien.