Wij zijn vandaag voor het eerst in de Diakonessen Ziekenhuis, geholpen door Mevrouw Goossens bij het kindergeneeskunde. Mijn zoontje klaagt al een aantal maanden dat hij last heeft van zijn buik, vandaar de doorverwijzing van onze huisarts. Daarnaast heeft die ook heel erg last van eczeem. (al sinds klein af aan) Mijn vraag was of ik een allergietest kon doen, mevrouw geeft aan mij niet te kunnen helpen, omdat IK niet weet waar hij precies allergisch op reageert, ook vertelde ze me dat eczeem niet door voedsel komt. Ik had verteld aan mevrouw dat ik ook bij een Chinese dokter kom, en ons vertelde dat voedsel wel degelijk invloed kan hebben. (dit horen wij ook bij mensen met ervaring) Ze keek me LETTERLIJK 1 min stil aan, en Mevrouw haar houding en gezicht veranderde gelijk toen ze hoorde dat ik advies heb gevraagd aan een Chinese dokter, en zei dat ik maar door hun geholpen moest worden als zij het beter weten. Ik heb mevrouw gelijk aangegeven dat ik haar houding niet waardeerde. Ik stond met mijn mond vol tanden, ze stuurde me gewoon m.a.w weg. Uiteindelijk met moeite wilt ze me doorverwijzen naar een allergoloog. Ik heb gevraagd naar haar naam, en ze vertelde me heel arrogant dat ze het al 20 jaar doet. Toen ik bij de balie stond om een afspraak te maken, en uiteindelijk weg liep. Hoorde ik gelijk dat ze met haar collega aan 't roddelen was over mij, ik was de deur nog niet uit!! Ik draaide me om, en ik zei dat ik het niet netjes vindt dat zij over me praat terwijl ik nog niet weg ben. Toen zei ze dat ze niet op de gang wilt discussiëren, en zei me dat ik geholpen moest worden door een andere arts. Ik kan met me ogen niet geloven dat er zo'n arts hier aan 't werk is met nog wel 20 jaar ervaring, én bij een KINDERAFDELING.
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
G.T.M. Morsink - Kielenstijn
|
Longarts Limonard, Staat absoluut niet achter zijn patiënten. Komt zijn woord niet na. Vertrouwen in deze arts is ver te zoeken. Loopt ver achter in medische ontwikkeling. Arts is totaal niet geïnteresseerd hoe het gaat! Hij staat niet open voor oplossingen!
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Annelies
|
Diak Utrecht slechtste ziekenhuis. Geen duidelijke communicatie, veel te laat met informatie verstrekking aan patiënten! Kortom nog nooit zo een slechte ziekenhuis gezien.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
C. Schmelter
|
Bij de Tiascreening van mijn man met een aansluitende 24uurs opname heb ik in totaal 8 uur moeten wachten gedurende de twee dagen voor er duidelijkheid was over de uitslag en de vervolgstappen. Zonder uitleg waarom dit zo lang duurde. Zeer ontevreden.
4.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Trendbox Panel
|
Een ziekenhuis met een menselijke dimensie Het 'Diak' is een ziekenhuis waar de menselijke maat in ere wordt gehouden. Je bent er geen nummer, maar een patiënt, die na enkele keren zelfs herkend wordt. De zorg is er prima en zaken als afspraken maken zijn prima geregeld.
7 Reviews Plaats review
A.F
|Wij zijn vandaag voor het eerst in de Diakonessen Ziekenhuis, geholpen door Mevrouw Goossens bij het kindergeneeskunde. Mijn zoontje klaagt al een aantal maanden dat hij last heeft van zijn buik, vandaar de doorverwijzing van onze huisarts. Daarnaast heeft die ook heel erg last van eczeem. (al sinds klein af aan) Mijn vraag was of ik een allergietest kon doen, mevrouw geeft aan mij niet te kunnen helpen, omdat IK niet weet waar hij precies allergisch op reageert, ook vertelde ze me dat eczeem niet door voedsel komt. Ik had verteld aan mevrouw dat ik ook bij een Chinese dokter kom, en ons vertelde dat voedsel wel degelijk invloed kan hebben. (dit horen wij ook bij mensen met ervaring) Ze keek me LETTERLIJK 1 min stil aan, en Mevrouw haar houding en gezicht veranderde gelijk toen ze hoorde dat ik advies heb gevraagd aan een Chinese dokter, en zei dat ik maar door hun geholpen moest worden als zij het beter weten. Ik heb mevrouw gelijk aangegeven dat ik haar houding niet waardeerde. Ik stond met mijn mond vol tanden, ze stuurde me gewoon m.a.w weg. Uiteindelijk met moeite wilt ze me doorverwijzen naar een allergoloog. Ik heb gevraagd naar haar naam, en ze vertelde me heel arrogant dat ze het al 20 jaar doet. Toen ik bij de balie stond om een afspraak te maken, en uiteindelijk weg liep. Hoorde ik gelijk dat ze met haar collega aan 't roddelen was over mij, ik was de deur nog niet uit!! Ik draaide me om, en ik zei dat ik het niet netjes vindt dat zij over me praat terwijl ik nog niet weg ben. Toen zei ze dat ze niet op de gang wilt discussiëren, en zei me dat ik geholpen moest worden door een andere arts. Ik kan met me ogen niet geloven dat er zo'n arts hier aan 't werk is met nog wel 20 jaar ervaring, én bij een KINDERAFDELING.
G.T.M. Morsink - Kielenstijn
|Longarts Limonard, Staat absoluut niet achter zijn patiënten. Komt zijn woord niet na. Vertrouwen in deze arts is ver te zoeken. Loopt ver achter in medische ontwikkeling. Arts is totaal niet geïnteresseerd hoe het gaat! Hij staat niet open voor oplossingen!
Annelies
|Diak Utrecht slechtste ziekenhuis. Geen duidelijke communicatie, veel te laat met informatie verstrekking aan patiënten! Kortom nog nooit zo een slechte ziekenhuis gezien.
C. Schmelter
|Bij de Tiascreening van mijn man met een aansluitende 24uurs opname heb ik in totaal 8 uur moeten wachten gedurende de twee dagen voor er duidelijkheid was over de uitslag en de vervolgstappen. Zonder uitleg waarom dit zo lang duurde. Zeer ontevreden.
Trendbox Panel
|Een ziekenhuis met een menselijke dimensie
Het 'Diak' is een ziekenhuis waar de menselijke maat in ere wordt gehouden. Je bent er geen nummer, maar een patiënt, die na enkele keren zelfs herkend wordt. De zorg is er prima en zaken als afspraken maken zijn prima geregeld.