Gister geopereerd. Ik had enorm veel spanning, paniek en emotie. Het personeel stelde me gerust en ik kwam lachend de OK uit. Het was mijn eerste keer en ik hen een positieve ervaring gehad bij het Deventer ziekenhuis met dit personeel!!
9.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
P. ter Wal
|
Een nachtmerrie, de voorzitter van de RvB weigert noodzakelijke medische zorg, hersenschade als gevolg van een meer als tien minuten durende reanimatie. Omdat er uiteraard een gerechtvaardigde letselschade procedure werd gestart. Gerechtvaardigd omdat er keiharde pogingen werden gedaan een ernstige medische fout in de doofpot te stoppen.
Mw liegt voortdurend en patiënten in Deventer en omgeving hebben recht op een voorzitter van de RvB die wel integer is, mw Creemers is dit aantoonbaar en bewezen niet.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Liz
|
De verpleegsters/aio’s hielden geen rekening met de beperkingen van m’n zoon. Kastje werd rechts naast het bed geplaatst (er werd niet gevraagd of hij links of rechtshandig is), dus hij kon niet bij drinken, eten, telefoon, noodknop. Tabletten spuugt hij direct uit. Toen hij dat zei werd gezegd “probeer maar”.. En werden er even later nog meer tabletten neergelegd. verpleegster gaf hem I-pad op de kamer maar toen hij op de telefoon zat werd ze boos.. piepende apparaat naast bed wordt genegeerd en op noodknop werd pas na 10 minuten gereageerd (niet handig bij iemand die een voorgeschiedenis heeft met epilepsie), een wond bloedde heftig en pas na 20 minuten kwam een arts een nieuwe hechting zetten zonder verdoving.
6.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
W.Siebenhar
|
goed Doorgaans worden wij snel geholpen. Voor het maken van afspraken is de wachttijd niet al te lang.
7.5
0
1
Trendbox Panel
|
goed ziekenhuis persoonlijk, vriendelijk schoon respect goede sfeer
9 Reviews Plaats review
R.d.m
|Gister geopereerd. Ik had enorm veel spanning, paniek en emotie. Het personeel stelde me gerust en ik kwam lachend de OK uit. Het was mijn eerste keer en ik hen een positieve ervaring gehad bij het Deventer ziekenhuis met dit personeel!!
P. ter Wal
|Een nachtmerrie, de voorzitter van de RvB weigert noodzakelijke medische zorg, hersenschade als gevolg van een meer als tien minuten durende reanimatie. Omdat er uiteraard een gerechtvaardigde letselschade procedure werd gestart. Gerechtvaardigd omdat er keiharde pogingen werden gedaan een ernstige medische fout in de doofpot te stoppen.
Mw liegt voortdurend en patiënten in Deventer en omgeving hebben recht op een voorzitter van de RvB die wel integer is, mw Creemers is dit aantoonbaar en bewezen niet.
Liz
|De verpleegsters/aio’s hielden geen rekening met de beperkingen van m’n zoon. Kastje werd rechts naast het bed geplaatst (er werd niet gevraagd of hij links of rechtshandig is), dus hij kon niet bij drinken, eten, telefoon, noodknop. Tabletten spuugt hij direct uit. Toen hij dat zei werd gezegd “probeer maar”.. En werden er even later nog meer tabletten neergelegd. verpleegster gaf hem I-pad op de kamer maar toen hij op de telefoon zat werd ze boos.. piepende apparaat naast bed wordt genegeerd en op noodknop werd pas na 10 minuten gereageerd (niet handig bij iemand die een voorgeschiedenis heeft met epilepsie), een wond bloedde heftig en pas na 20 minuten kwam een arts een nieuwe hechting zetten zonder verdoving.
W.Siebenhar
|goed
Doorgaans worden wij snel geholpen. Voor het maken van afspraken is de wachttijd niet al te lang.
Trendbox Panel
|goed ziekenhuis
persoonlijk, vriendelijk schoon respect goede sfeer