Zeer snelle en zeer goede service Petje af ga zo door. Ik heb onlangs bij deniz gordijnen duo rolgordijnen besteld, ze kwamen netjes zelf opmeten en zoals afgesproken binnen drie weken kwamen ze dit zelf ophangen. Ze waren zeer netjes en zeer snelle en betrouwbare levering. Ik zou zeggen petje af en nogmaals dank. Pluspunten: snelle levering, ze komen zelf opmeten,. Minpunten: geen.
10
de Lizer
|
oplossing zoekend. Meneer heeft uit zich zelf contact gezocht en geprobeerd te zoeken naar een oplossing van het probleem.De problemen worden nu deels verholpen. Ik waardeer enorm dat ze contact opgenomen hebben en het proberen te verhelpen. Pluspunten: Ze leveren wel service om het probleem op te lossen.
6.0
de Lizer
|
Slechte afwerking. Ze laten een oude vrouw meehelpen met het ophangen van rolgordijnen, terwijl die vrouw zelf klant is. Vervolgens wordt het scheef opgehangen en geven de vensterbank op de schuld dat het scheef hangt. Ik heb zelf nagemeten met rolmaat en waterpas maar is net zo recht en kloppend. Vervolgens gebruiken ze ven venlux ramen tweedehandse rails die gebroken zijn. Ik wil ze graag nog telefonische bereiken maar dit gaat wederom erg moeizaam doordat ze niet te bereiken zijn en slecht nederlands verstaan. Pluspunten: Ze kunnen snel rolgordijnen leveren. Minpunten: Tja zowat alles wat erin de omschrijving staat.
3 Reviews Plaats review
Dennis
|Zeer snelle en zeer goede service Petje af ga zo door. Ik heb onlangs bij deniz gordijnen duo rolgordijnen besteld, ze kwamen netjes zelf opmeten en zoals afgesproken binnen drie weken kwamen ze dit zelf ophangen. Ze waren zeer netjes en zeer snelle en betrouwbare levering. Ik zou zeggen petje af en nogmaals dank. Pluspunten: snelle levering, ze komen zelf opmeten,. Minpunten: geen.
de Lizer
|oplossing zoekend. Meneer heeft uit zich zelf contact gezocht en geprobeerd te zoeken naar een oplossing van het probleem.De problemen worden nu deels verholpen. Ik waardeer enorm dat ze contact opgenomen hebben en het proberen te verhelpen. Pluspunten: Ze leveren wel service om het probleem op te lossen.
de Lizer
|Slechte afwerking. Ze laten een oude vrouw meehelpen met het ophangen van rolgordijnen, terwijl die vrouw zelf klant is. Vervolgens wordt het scheef opgehangen en geven de vensterbank op de schuld dat het scheef hangt. Ik heb zelf nagemeten met rolmaat en waterpas maar is net zo recht en kloppend. Vervolgens gebruiken ze ven venlux ramen tweedehandse rails die gebroken zijn. Ik wil ze graag nog telefonische bereiken maar dit gaat wederom erg moeizaam doordat ze niet te bereiken zijn en slecht nederlands verstaan. Pluspunten: Ze kunnen snel rolgordijnen leveren. Minpunten: Tja zowat alles wat erin de omschrijving staat.