Bij de V&D mag je dankbaar zijn als het je lukt daar je geld te besteden Ik heb begin oktober 3 dagen lang geprobeerd om mijn geld uit te geven bij de V&D maar hoeveel moeite ik ook heb gedaan, ze willen het niet hebben. Maar ondertussen wel klagen dat mensen tegenwoordig via internet bestellen en niet meer in de winkel komen. Op donderdagavond heb ik laarzen gepast. Ik wilde ze graag kopen in een maat kleiner. Deze waren in Den Haag Spuistraat niet meer op voorraad, maar er waren nog 2 paar in Utrecht en 1 paar in Rotterdam. De verkoper adviseerde mij om deze laarzen via de webwinkel van V&D te bestellen. Dit wilde ik gelijk dezelfde avond doen, echter ik kon de laarzen niet vinden in de webwinkel. Ik ben op vrijdagmiddag terug gegaan naar de winkel in de Spuistraat. Mijn collega was tegelijkertijd in de vestiging in Utrecht, ik wilde vragen of de verkoopster Utrecht kon bellen met het artikelnummer zodat mijn collega de laarzen direct kon afrekenen. De verkoopster in Den Haag had zei dat het geen zin had om te bellen omdat ze dat nooit doen (?). Na aandringen heeft ze wel gebeld, maar de verkopers in Utrecht zeiden dat ze het te druk hadden om de laarzen in het magazijn te gaan zoeken. Mijn collega zag echter dat iedereen aan het opruimen was en dat er niks te doen was. Zij heeft zelf nog gezocht naar de laarzen, maar zonder artikelnummer ging dat niet. Zaterdagochtend heb ik het - ongelovelijk maar waar - nog 1 maal geprobeerd: ik heb gevraagd of ze de laarzen van Utrecht dan naar Den Haag konden sturen, immers als je het via de webwinkel zou bestellen zou dat ook zo gebeuren. Maar dit was tevergeefs, dit soort dingen deed men niet bij de V&D. Voortaan de Bijenkorf of Internet!
1 Review Plaats review
Trendbox Panel
|Bij de V&D mag je dankbaar zijn als het je lukt daar je geld te besteden
Ik heb begin oktober 3 dagen lang geprobeerd om mijn geld uit te geven bij de V&D maar hoeveel moeite ik ook heb gedaan, ze willen het niet hebben. Maar ondertussen wel klagen dat mensen tegenwoordig via internet bestellen en niet meer in de winkel komen. Op donderdagavond heb ik laarzen gepast. Ik wilde ze graag kopen in een maat kleiner. Deze waren in Den Haag Spuistraat niet meer op voorraad, maar er waren nog 2 paar in Utrecht en 1 paar in Rotterdam. De verkoper adviseerde mij om deze laarzen via de webwinkel van V&D te bestellen. Dit wilde ik gelijk dezelfde avond doen, echter ik kon de laarzen niet vinden in de webwinkel. Ik ben op vrijdagmiddag terug gegaan naar de winkel in de Spuistraat. Mijn collega was tegelijkertijd in de vestiging in Utrecht, ik wilde vragen of de verkoopster Utrecht kon bellen met het artikelnummer zodat mijn collega de laarzen direct kon afrekenen. De verkoopster in Den Haag had zei dat het geen zin had om te bellen omdat ze dat nooit doen (?). Na aandringen heeft ze wel gebeld, maar de verkopers in Utrecht zeiden dat ze het te druk hadden om de laarzen in het magazijn te gaan zoeken. Mijn collega zag echter dat iedereen aan het opruimen was en dat er niks te doen was. Zij heeft zelf nog gezocht naar de laarzen, maar zonder artikelnummer ging dat niet. Zaterdagochtend heb ik het - ongelovelijk maar waar - nog 1 maal geprobeerd: ik heb gevraagd of ze de laarzen van Utrecht dan naar Den Haag konden sturen, immers als je het via de webwinkel zou bestellen zou dat ook zo gebeuren. Maar dit was tevergeefs, dit soort dingen deed men niet bij de V&D. Voortaan de Bijenkorf of Internet!