Ruilen onder vreemde voorwaarden Op vrijdagavond kocht ik een ketting bij Bershka in Rotterdam. De dag erna wil ik deze terugbrengen bij Bershka in Den Haag, omdat er een draadje los was gegaan en de ketting kapot was (het is een ketting met een soort gordijnkwastje wat los zat). Ik kreeg te horen dat ik de ketting niet terug mocht brengen, omdat'ie kapot was. Toen ik probeerde uit te leggen dat dit gelijk al zo was nadat ik de ketting uit de verpakking haalde, werd er niet geluisterd. De manager werd gebeld en vertelde de verkoopster dat ik geen geld terug kreeg en het ook niet mocht ruilen. Er was verder geen discussie mogelijk. Ik heb gevraagd of de manager me dit zelf wilde vertellen. Zij kwam duidelijk geirriteerd naar beneden en vertelde dat ze sowieso nooit sieraden of accessoires mogen ruilen. Ik zei dat me dat niet is verteld en dat dat ook niet op de bon of in hun reglement staat. Daar ging ze niet op in. Ze zei dat ze niks voor me kon doen. Pas toen ik zei dat ik er niet meer akkoord ging en het er niet bij zou laten, mocht ik het ruilen maar voor een artikel van precies dezelfde prijs, niet voor meer of minder geld. Er bleek niets te zijn van dezelfde prijs wat ik wilde hebben, maar ik moest iets uitkiezen. Zo zag ik een andere ketting die ik leuk vond, maar die goedkoper was. Ook die mocht ik niet meenemen, ook niet als ik het geldverschil wilde laten zitten. Zo ging ik uiteindelijk naar huis met een truitje dat ik niet nodig heb maar wat dezelfde prijs had als de ketting.
1 Review Plaats review
annemieke83
|Ruilen onder vreemde voorwaarden
Op vrijdagavond kocht ik een ketting bij Bershka in Rotterdam. De dag erna wil ik deze terugbrengen bij Bershka in Den Haag, omdat er een draadje los was gegaan en de ketting kapot was (het is een ketting met een soort gordijnkwastje wat los zat). Ik kreeg te horen dat ik de ketting niet terug mocht brengen, omdat'ie kapot was. Toen ik probeerde uit te leggen dat dit gelijk al zo was nadat ik de ketting uit de verpakking haalde, werd er niet geluisterd. De manager werd gebeld en vertelde de verkoopster dat ik geen geld terug kreeg en het ook niet mocht ruilen. Er was verder geen discussie mogelijk. Ik heb gevraagd of de manager me dit zelf wilde vertellen. Zij kwam duidelijk geirriteerd naar beneden en vertelde dat ze sowieso nooit sieraden of accessoires mogen ruilen. Ik zei dat me dat niet is verteld en dat dat ook niet op de bon of in hun reglement staat. Daar ging ze niet op in. Ze zei dat ze niks voor me kon doen. Pas toen ik zei dat ik er niet meer akkoord ging en het er niet bij zou laten, mocht ik het ruilen maar voor een artikel van precies dezelfde prijs, niet voor meer of minder geld. Er bleek niets te zijn van dezelfde prijs wat ik wilde hebben, maar ik moest iets uitkiezen. Zo zag ik een andere ketting die ik leuk vond, maar die goedkoper was. Ook die mocht ik niet meenemen, ook niet als ik het geldverschil wilde laten zitten. Zo ging ik uiteindelijk naar huis met een truitje dat ik niet nodig heb maar wat dezelfde prijs had als de ketting.