Heerlijk gegeten met een vriendelijke bediening. Kwaliteit van het eten en de uitstraling is echt top. De koffie komt niet uit een automatische machine, maar er is een echte barista aanwezig. Kortom het is hier echt perfect!!
10
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
els
|
Onze waardering over Délifrance in Haarlem was uitermatig slecht.
Smerige tafel , smerig w.c , geen toiletpapier en een stukkende kraan, waardoor je je handen niet kon wassen.
De bediening liet het afweten, we moesten 15 minutenten op onze bestelling wachten terwijl niet eens alle tafels bezet waren . Zelf waren we met 4 personen, maar onofhankelijk van elkaar werd met een tussen pozen van 10 minutenen ons gerecht gereserveer.
Op mijn gerecht moest ik zelfs 20 minuten wachten,
toen ik de serveersters er op aansprak was haar antwoord dat de soep tijd kosten omdat hij opgewarmd moestt worden.Tot mijn grote verbazing kreeg ik in een soepkom die gvuld was uit een pakje tomaten pasta, aan gevuld met water. Uiteraard niet gegeten.
Mijn klacht bij het hoofdkantoor was , jammer .
2 Reviews Plaats review
Dave
|Heerlijk gegeten met een vriendelijke bediening. Kwaliteit van het eten en de uitstraling is echt top. De koffie komt niet uit een automatische machine, maar er is een echte barista aanwezig. Kortom het is hier echt perfect!!
els
|Onze waardering over Délifrance in Haarlem was uitermatig slecht.
Smerige tafel , smerig w.c , geen toiletpapier en een stukkende kraan, waardoor je je handen niet kon wassen.
De bediening liet het afweten, we moesten 15 minutenten op onze bestelling wachten terwijl niet eens alle tafels bezet waren . Zelf waren we met 4 personen, maar onofhankelijk van elkaar werd met een tussen pozen van 10 minutenen ons gerecht gereserveer.
Op mijn gerecht moest ik zelfs 20 minuten wachten,
toen ik de serveersters er op aansprak was haar antwoord dat de soep tijd kosten omdat hij opgewarmd moestt worden.Tot mijn grote verbazing kreeg ik in een soepkom die gvuld was uit een pakje tomaten pasta, aan gevuld met water. Uiteraard niet gegeten.
Mijn klacht bij het hoofdkantoor was , jammer .