Goed, een hoog rapportcijfer. Dat is uiteraard niet zonder reden. We zijn zeer goed geholpen door Ben Holstein. Wat een innemende, vakkundige en eerlijke open man is dat. Daarom was de onderhandeling met betrekking tot inruil ook naar tevredenheid verlopen. Alle andere zaken die meespelen met de aankoop zijn zeer goed en duidelijk uiteen gezet. Er was veel tijd ingeruimd om uiteindelijk tot de aankoop te komen. Met ophalen was de ontvangst ook weer heel hartelijk en is het benodigde papierwerk goed en vakkundig afgehandeld. Ook de historie van de auto is met ons doorlopen. We rijden heelmrlijk rond in de voor ons nieuwe MB 200B. Top Ben!!
9.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
tiebosch
|
erg brutaal en bijdehand bij aflevering van een auto , voor je de auto koopt blijven ze bellen maar als ze de koop rond hebben word de verkoper ineens erg bijdehand en bij vragen tijdens de aflevering zegt deze doodleuk dat je maar had moeten opletten tijdens de aankoop en anders maar een nieuwe had moeten kopen , de aflevering van de auto wat leuk moet zijn was een teleurstellende ervaring , de verkoper is uitgeblust en kan beter ander werk gaan zoeken , wat een zware tegenvalles , voor ons nooit meer.
4.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Sandra en Vin
|
Wij werden geholpen door Ben Holsteijn, wat een man met kennis en zeer vriendelijke aardige man. We hebben de auto nu een week en zijn heel blij ermee!!
9.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
PH
|
Het betrof in eerste instantie een terugroep actie voor een Opel Crossland X
Aangezien de auto ook een apk moest hebben gevraagd naar een offerte voor een servicebeurt (4e jaar) met apk tegelijk met de terugroep.
Zowel via telefoon en mail wordt de offerte doorgegeven. Het zou mij €195,00 gaan kosten.
Dacht dat die prijs te maken had met de terugroep wat sowieso gratis uitgevoerd moest worden.
Hiermee dus akkoord gegaan en afspraak gemaakt.
Op die datum naar motorhuis Delfgauw en tot mijn verbazing of ik voor de beurt eerst even wilde tekenen voor de somma van €315,00
Aangegeven dat ik een offerte had gehad van €195,00 dus dat er iets niet klopte en de mail laten zien en aangegeven hoe ik dat zag ivm die terugroep.
Volgens de receptioniste kon dat bedrag niet kloppen maar ging het nakijken.
Kon dus niets vinden maar bracht het bedrag terug naar €285,00 euro,
Aangezien de auto een apk keuring nodig had met protest akkoord gegaan.
Volgende verassing was dus dat ik twee uur later wordt gebeld dat de auto een grote beurt moest hebben en dat ging dan €650,00 euro kosten. (Remvloeistof verversen, koelvloeistof e.d.)
Hier niet mee akkoord gegaan aangezien zij dat al bij de aanvraag van de offerte bij hun bekend had moeten zijn.
Heb daar dus de kleine beurt laten uitvoeren voor die €285,00 nog een stuk meer dan de opgegeven offerte van die €195,00.
Een andere voor mij een goede en betrouwbare garage gebeld met de vraag wat een grote beurt zou kosten met wat Opel Nederland voorschrijft. Dit zou daar dan €365,00 kosten.
Na mij aangehoord te hebben gaf hij aan dat hij de kleine beurt die motorhuis in rekening bracht er vanaf zou halen.
Daar dus een afspraak voor gemaakt,
Maw wordt je dus bij motorhuis Delfgauw met een aantrekkelijke offerte gelokt om daarna zoveel mogelijk en een stuk duurder uit te pakken terwijl ze bij de aanvraag van de offerte al hadden kunnen zien dat de auto een grote beurt nodig had (4 jaars beurt) en daar het juiste kostenplaatje hadden kunnen aanbieden. Nu is er dus gewoon een bepaald bedrag genoemd en nemen ze je niet serieus.
Aangezien ik niet van die praktijken hou ben ik mijn vertrouwen kwijt bij dat bedrijf en zijn ze mij als klant kwijt en wil hierbij ook de anderen voor deze praktijken waarschuwen.
Als zij gewoon de juiste prijs gegeven hadden had ik een keus kunnen maken om het daar wel of niet uit te laten voeren of dat ik alleen de terugroep had laten uitvoeren.
Achteraf blijkt het dus ook dat de grote beurt bij anderen (Bovag) veel voordeliger kan worden uitgevoerd maar wel volgens de regels van Opel Nederland zodat een eventuele garantie gewoon geldig blijft.
Hoop alleen wel dat ze de kleine beurt incl die terugroep hebben uitgevoerd. Van de beurt een factuur gehad maar van de terugroep niets gezien.
4.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Deborah Zwart
|
We kwamen om even te kijken naar een kleine elektrische auto en werden door Ben van Holsteijn, nota bene een citroen man, enthousiast gemaakt voor de Opel Corsa-e. We hebben hem gekocht ook en zijn door Ben tijdens het hele proces enthousiast en kundig verder geholpen. Dank je wel Ben, dit was een super ervaring; zo voor het eerst een spiksplinternieuwe auto kopen!
Ik ga uit van een prettige verdere voortzetting tijdens het komende onderhoud.
Groet, Deborah.
1135 Reviews Plaats review
Richard Tak
|Goed, een hoog rapportcijfer. Dat is uiteraard niet zonder reden. We zijn zeer goed geholpen door Ben Holstein. Wat een innemende, vakkundige en eerlijke open man is dat. Daarom was de onderhandeling met betrekking tot inruil ook naar tevredenheid verlopen. Alle andere zaken die meespelen met de aankoop zijn zeer goed en duidelijk uiteen gezet. Er was veel tijd ingeruimd om uiteindelijk tot de aankoop te komen. Met ophalen was de ontvangst ook weer heel hartelijk en is het benodigde papierwerk goed en vakkundig afgehandeld. Ook de historie van de auto is met ons doorlopen. We rijden heelmrlijk rond in de voor ons nieuwe MB 200B. Top Ben!!
tiebosch
|erg brutaal en bijdehand bij aflevering van een auto , voor je de auto koopt blijven ze bellen maar als ze de koop rond hebben word de verkoper ineens erg bijdehand en bij vragen tijdens de aflevering zegt deze doodleuk dat je maar had moeten opletten tijdens de aankoop en anders maar een nieuwe had moeten kopen , de aflevering van de auto wat leuk moet zijn was een teleurstellende ervaring , de verkoper is uitgeblust en kan beter ander werk gaan zoeken , wat een zware tegenvalles , voor ons nooit meer.
Sandra en Vin
|Wij werden geholpen door Ben Holsteijn, wat een man met kennis en zeer vriendelijke aardige man. We hebben de auto nu een week en zijn heel blij ermee!!
PH
|Het betrof in eerste instantie een terugroep actie voor een Opel Crossland X
Aangezien de auto ook een apk moest hebben gevraagd naar een offerte voor een servicebeurt (4e jaar) met apk tegelijk met de terugroep.
Zowel via telefoon en mail wordt de offerte doorgegeven. Het zou mij €195,00 gaan kosten.
Dacht dat die prijs te maken had met de terugroep wat sowieso gratis uitgevoerd moest worden.
Hiermee dus akkoord gegaan en afspraak gemaakt.
Op die datum naar motorhuis Delfgauw en tot mijn verbazing of ik voor de beurt eerst even wilde tekenen voor de somma van €315,00
Aangegeven dat ik een offerte had gehad van €195,00 dus dat er iets niet klopte en de mail laten zien en aangegeven hoe ik dat zag ivm die terugroep.
Volgens de receptioniste kon dat bedrag niet kloppen maar ging het nakijken.
Kon dus niets vinden maar bracht het bedrag terug naar €285,00 euro,
Aangezien de auto een apk keuring nodig had met protest akkoord gegaan.
Volgende verassing was dus dat ik twee uur later wordt gebeld dat de auto een grote beurt moest hebben en dat ging dan €650,00 euro kosten. (Remvloeistof verversen, koelvloeistof e.d.)
Hier niet mee akkoord gegaan aangezien zij dat al bij de aanvraag van de offerte bij hun bekend had moeten zijn.
Heb daar dus de kleine beurt laten uitvoeren voor die €285,00 nog een stuk meer dan de opgegeven offerte van die €195,00.
Een andere voor mij een goede en betrouwbare garage gebeld met de vraag wat een grote beurt zou kosten met wat Opel Nederland voorschrijft. Dit zou daar dan €365,00 kosten.
Na mij aangehoord te hebben gaf hij aan dat hij de kleine beurt die motorhuis in rekening bracht er vanaf zou halen.
Daar dus een afspraak voor gemaakt,
Maw wordt je dus bij motorhuis Delfgauw met een aantrekkelijke offerte gelokt om daarna zoveel mogelijk en een stuk duurder uit te pakken terwijl ze bij de aanvraag van de offerte al hadden kunnen zien dat de auto een grote beurt nodig had (4 jaars beurt) en daar het juiste kostenplaatje hadden kunnen aanbieden. Nu is er dus gewoon een bepaald bedrag genoemd en nemen ze je niet serieus.
Aangezien ik niet van die praktijken hou ben ik mijn vertrouwen kwijt bij dat bedrijf en zijn ze mij als klant kwijt en wil hierbij ook de anderen voor deze praktijken waarschuwen.
Als zij gewoon de juiste prijs gegeven hadden had ik een keus kunnen maken om het daar wel of niet uit te laten voeren of dat ik alleen de terugroep had laten uitvoeren.
Achteraf blijkt het dus ook dat de grote beurt bij anderen (Bovag) veel voordeliger kan worden uitgevoerd maar wel volgens de regels van Opel Nederland zodat een eventuele garantie gewoon geldig blijft.
Hoop alleen wel dat ze de kleine beurt incl die terugroep hebben uitgevoerd. Van de beurt een factuur gehad maar van de terugroep niets gezien.
Deborah Zwart
|We kwamen om even te kijken naar een kleine elektrische auto en werden door Ben van Holsteijn, nota bene een citroen man, enthousiast gemaakt voor de Opel Corsa-e. We hebben hem gekocht ook en zijn door Ben tijdens het hele proces enthousiast en kundig verder geholpen. Dank je wel Ben, dit was een super ervaring; zo voor het eerst een spiksplinternieuwe auto kopen!
Ik ga uit van een prettige verdere voortzetting tijdens het komende onderhoud.
Groet, Deborah.