Slecht. Ik raad het niemand aan. Keurig op tijd geleverd alleen balon liep na 1 dag al leeg
Sterke punten
Netjes op tijd geleverd
Verbeterpunten of tips
De balon was voor een veel te vroeg geboren kindje. Niet bepaald een opsteker als de balon de volgende dag al leegloopt en dat voor totaal 27 euro S Kreeg een sms van de ouders bedankt voor de leuke balon jammer genoeg loopt ie al behoorlijk leeg best heel slecht eigenlijk na nog maar 1 dag . Bij jullie bestel ik dus nooit meer iets.
2.0
Informatie op de website
Bestelgemak
Snelheid levering
Info over verloop order
Klantvriendelijkheid
Reactiesnelheid
After sales
Anoniem
|
Ik ben erg content dit bedrijf wordt ihvv mijn vast leverancier
Sterke punten
snelle stipte service reactie op vragen volgen van bestelling prijs prestatieverhouding erg goed
Verbeterpunten of tips
invullen bestelling zou iets sneller mogen kunnen
10
Informatie op de website
Bestelgemak
Snelheid levering
Info over verloop order
Klantvriendelijkheid
Reactiesnelheid
Anoniem
|
Goede service
Sterke punten
Informatie op de website is duidelijk.
8.0
Informatie op de website
Bestelgemak
Snelheid levering
Info over verloop order
Klantvriendelijkheid
Reactiesnelheid
After sales
Rienne
|
heel goed
Sterke punten
Ik was te laat met bestellen na vijf uur om de order de volgende dag te ontvangen. Na telefonisch contact was het toch mogelijk omdat de courier nog niet was geweest maar ook omdat de medewerker de bestelling nog even speciaal in behandeling nam.
Verbeterpunten of tips
Totaalbedrag van neonballon kosten ballon BTW en bezorgkosten wel erg hoog kwam ook vrij laat in bestellin in beeld .
3166 Reviews Plaats review
Judith Arends
|Slecht. Ik raad het niemand aan. Keurig op tijd geleverd alleen balon liep na 1 dag al leeg
Sterke punten
Netjes op tijd geleverd
Verbeterpunten of tips
De balon was voor een veel te vroeg geboren kindje. Niet bepaald een opsteker als de balon de volgende dag al leegloopt en dat voor totaal 27 euro S Kreeg een sms van de ouders bedankt voor de leuke balon jammer genoeg loopt ie al behoorlijk leeg best heel slecht eigenlijk na nog maar 1 dag . Bij jullie bestel ik dus nooit meer iets.
DeBloemist.nl
|Anoniem
|Ik ben erg content dit bedrijf wordt ihvv mijn vast leverancier
Sterke punten
snelle stipte service reactie op vragen volgen van bestelling prijs prestatieverhouding erg goed
Verbeterpunten of tips
invullen bestelling zou iets sneller mogen kunnen
Anoniem
|Goede service
Sterke punten
Informatie op de website is duidelijk.
Rienne
|heel goed
Sterke punten
Ik was te laat met bestellen na vijf uur om de order de volgende dag te ontvangen. Na telefonisch contact was het toch mogelijk omdat de courier nog niet was geweest maar ook omdat de medewerker de bestelling nog even speciaal in behandeling nam.
Verbeterpunten of tips
Totaalbedrag van neonballon kosten ballon BTW en bezorgkosten wel erg hoog kwam ook vrij laat in bestellin in beeld .
Grant Thornton
|prettig en snel
Sterke punten
prettig en snel