Verbeterpunten of tips
Ik heb de informatie op de website als slecht beoordeeld met de reden dat ik dacht een redelijk doosje chocolade verzonden te hebben gezien hoe groot hij op de website eruit ziet bleken er maar 3 chocolaatjes in te zitten. Hoe leuk verpakt ook en hoe de ontvangster ook heeft gelachen om de verhuisdoos waarin het bezord werd en de intentie die ik ermee had blijf ik de moeite waard vinden. Maar ik zal de volgende keer niet meer voor ruim 14 euro 3 chocolaatjes verzenden. Graag hier duidelijker informatie over. Verder is de informatie op de website prima en de rest ook dus hierbij wel een goede beoordeling.
8.0
Informatie op de website
Bestelgemak
Snelheid levering
Info over verloop order
Klantvriendelijkheid
Reactiesnelheid
M. Gomes
|
Ik bestel regelmatig - tot zeer grote tevredenheid - via de website boeketten voor ons Instituut Biologie van de Universiteit Leiden
Sterke punten
Ja ik word ook telefonisch zeer goed en persoonlijk geholpen. Bij navraag hoe de boeketten zijn ontvangen en hoe de boeketten er uit zien is iedereen zeeer tevreden
Verbeterpunten of tips
Voor mij helemaal prima zo. Ik blijf daarom zeker bij DeBloemist.nl bestellen.
10
Informatie op de website
Bestelgemak
Snelheid levering
Info over verloop order
Klantvriendelijkheid
Reactiesnelheid
After sales
Annie
|
makkelijk en efficient
Sterke punten
makkelijk en efficient
8.0
Informatie op de website
Bestelgemak
Snelheid levering
Info over verloop order
Klantvriendelijkheid
Reactiesnelheid
smit
|
goed
Sterke punten
Veel assortiment
Verbeterpunten of tips
Geen
10
Informatie op de website
Bestelgemak
Snelheid levering
Info over verloop order
Klantvriendelijkheid
Reactiesnelheid
After sales
Anoniem
|
fruitmand besteld op internet en laten bezorgen in het ziekenhuis
Sterke punten
fruitmand besteld op internet en laten bezorgen in het ziekenhuis
Verbeterpunten of tips
Het zinnetje over bij de buren bezorgen als iemand niet thuis komt in het geval van bezorging in het ziekenhuis een beetje vreemd over.
3166 Reviews Plaats review
Marja Bustraan
|zie beoordeling
Sterke punten
zie beoordeling
Verbeterpunten of tips
Ik heb de informatie op de website als slecht beoordeeld met de reden dat ik dacht een redelijk doosje chocolade verzonden te hebben gezien hoe groot hij op de website eruit ziet bleken er maar 3 chocolaatjes in te zitten. Hoe leuk verpakt ook en hoe de ontvangster ook heeft gelachen om de verhuisdoos waarin het bezord werd en de intentie die ik ermee had blijf ik de moeite waard vinden. Maar ik zal de volgende keer niet meer voor ruim 14 euro 3 chocolaatjes verzenden. Graag hier duidelijker informatie over. Verder is de informatie op de website prima en de rest ook dus hierbij wel een goede beoordeling.
M. Gomes
|Ik bestel regelmatig - tot zeer grote tevredenheid - via de website boeketten voor ons Instituut Biologie van de Universiteit Leiden
Sterke punten
Ja ik word ook telefonisch zeer goed en persoonlijk geholpen. Bij navraag hoe de boeketten zijn ontvangen en hoe de boeketten er uit zien is iedereen zeeer tevreden
Verbeterpunten of tips
Voor mij helemaal prima zo. Ik blijf daarom zeker bij DeBloemist.nl bestellen.
Annie
|makkelijk en efficient
Sterke punten
makkelijk en efficient
smit
|goed
Sterke punten
Veel assortiment
Verbeterpunten of tips
Geen
Anoniem
|fruitmand besteld op internet en laten bezorgen in het ziekenhuis
Sterke punten
fruitmand besteld op internet en laten bezorgen in het ziekenhuis
Verbeterpunten of tips
Het zinnetje over bij de buren bezorgen als iemand niet thuis komt in het geval van bezorging in het ziekenhuis een beetje vreemd over.