Helder transparant kan alles volgen en prachtig boeket geleverd
Sterke punten
Helder transparant kan alles volgen en prachtig boeket geleverd
10
Informatie op de website
Bestelgemak
Snelheid levering
Info over verloop order
Klantvriendelijkheid
Reactiesnelheid
After sales
Bas van Breukelen
|
Ik heb en rouwboeket besteld via de website. Deze was netjes op tijd bezorgt exact volgens de info kwa kleur en grootte en met mooie verse bloemen. Er zat een rouwlint bij groen met gouden letters alles prima in orde. De bezorging was prima maar een punt van kritiek de bezorger bleef met opgehouden hand wachten op een fooi. Dit was ietwat ongepast voor bij de bezorging van een rouwboeket. Deze mensen hadden wel wat anders aan hun hoofd. Daarnaast heb ik toch de bezorgkosten betaald. Dat vond ik niet zo professioneel.
Sterke punten
Bestelling via internet en bezorging door het hele land is prima in orde. Track and trace is erg handig.
Verbeterpunten of tips
Voor rouwlinten zou een optie voor de kleur lint ook fijn zijn. Bv wit met gouden letter. Groen met goud is niet erg goed leesbaar maar wel de standaard kleuren
10
Informatie op de website
Bestelgemak
Snelheid levering
Info over verloop order
Ans
|
eerste keer goed bevallen
Sterke punten
product helemaal zoals beschreven
10
Informatie op de website
Bestelgemak
Snelheid levering
Info over verloop order
Klantvriendelijkheid
Reactiesnelheid
After sales
Anoniem
|
Heliumballon besteld.
Sterke punten
Heb meerdere malen heliumballonnen besteld altijd op afgesproken dag en tijd geleverd. Betrouwbare partij goed assortiment.
Verbeterpunten of tips
Ik heb de laatste bestelling gedaan vanuit mijn zakelijke emailadres waar op het moment van bevestiging een afwezigheidsmelder aan stond. Vervolgens kreeg ik een bericht van een van uw medewerkers dat ze uit mijn afwezigheidsmelder concludeerde dat de afleverafspraak geannuleerd en opnieuw ingepland moest worden. Ik ben er van overtuigd dat deze conclusie met de allerbeste bedoelingen is getrokken. In dit geval en ik denk vaker onjuist. Afleveradres was niet gelijk aan adres van besteller dus afwezigheidsmelder ging niet over ontvanger afwezigheidsmelder op email is niet hetzelfde als niet thuis zijn etc. Mijn reactie op de mail is overigens keurig opgepakt en de bestelling is alsnog op de gewenste tijd bezorgd. Zou het fijn vinden als ik s avonds kan bestellen en dan alsnog de volgende dag bezorgd.
8.0
Informatie op de website
Bestelgemak
Snelheid levering
Info over verloop order
Klantvriendelijkheid
Reactiesnelheid
Janine
|
Goed Snelle werking biedt uitstekende service bij nood
Sterke punten
Goede formule en bloemen
Verbeterpunten of tips
Wellicht een mailtje met oorspronkelijke foto van geleverd boeket naar de gefactureerde klant toesturen
3166 Reviews Plaats review
deBloemist
|Helder transparant kan alles volgen en prachtig boeket geleverd
Sterke punten
Helder transparant kan alles volgen en prachtig boeket geleverd
Bas van Breukelen
|Ik heb en rouwboeket besteld via de website. Deze was netjes op tijd bezorgt exact volgens de info kwa kleur en grootte en met mooie verse bloemen. Er zat een rouwlint bij groen met gouden letters alles prima in orde. De bezorging was prima maar een punt van kritiek de bezorger bleef met opgehouden hand wachten op een fooi. Dit was ietwat ongepast voor bij de bezorging van een rouwboeket. Deze mensen hadden wel wat anders aan hun hoofd. Daarnaast heb ik toch de bezorgkosten betaald. Dat vond ik niet zo professioneel.
Sterke punten
Bestelling via internet en bezorging door het hele land is prima in orde. Track and trace is erg handig.
Verbeterpunten of tips
Voor rouwlinten zou een optie voor de kleur lint ook fijn zijn. Bv wit met gouden letter. Groen met goud is niet erg goed leesbaar maar wel de standaard kleuren
DeBloemist.nl
|Ans
|eerste keer goed bevallen
Sterke punten
product helemaal zoals beschreven
Anoniem
|Heliumballon besteld.
Sterke punten
Heb meerdere malen heliumballonnen besteld altijd op afgesproken dag en tijd geleverd. Betrouwbare partij goed assortiment.
Verbeterpunten of tips
Ik heb de laatste bestelling gedaan vanuit mijn zakelijke emailadres waar op het moment van bevestiging een afwezigheidsmelder aan stond. Vervolgens kreeg ik een bericht van een van uw medewerkers dat ze uit mijn afwezigheidsmelder concludeerde dat de afleverafspraak geannuleerd en opnieuw ingepland moest worden. Ik ben er van overtuigd dat deze conclusie met de allerbeste bedoelingen is getrokken. In dit geval en ik denk vaker onjuist. Afleveradres was niet gelijk aan adres van besteller dus afwezigheidsmelder ging niet over ontvanger afwezigheidsmelder op email is niet hetzelfde als niet thuis zijn etc. Mijn reactie op de mail is overigens keurig opgepakt en de bestelling is alsnog op de gewenste tijd bezorgd. Zou het fijn vinden als ik s avonds kan bestellen en dan alsnog de volgende dag bezorgd.
Janine
|Goed Snelle werking biedt uitstekende service bij nood
Sterke punten
Goede formule en bloemen
Verbeterpunten of tips
Wellicht een mailtje met oorspronkelijke foto van geleverd boeket naar de gefactureerde klant toesturen