Slecht fruit was smakeloos zat rottend fermenterend product bij. Ook was het fruit van zeer slechte smakeloze kwaliteit. Fruit van de Jumbo smaakt zelfs beter dat is echt schandalig
Sterke punten
Gemak van bestellen.
Verbeterpunten of tips
Ander fruit Minder plastic bij verpakking Platte fruit mand zonder al dat opvul middel is ook mooi
2.0
Informatie op de website
Bestelgemak
Snelheid levering
Info over verloop order
Klantvriendelijkheid
Reactiesnelheid
After sales
Mirko
|
Prima ervaring.
Sterke punten
Prima ervaring.
8.0
Informatie op de website
Bestelgemak
Snelheid levering
Info over verloop order
Klantvriendelijkheid
Reactiesnelheid
Anoniem
|
Mooie verse bloemen ontvanger was er erg blij mee
Sterke punten
Mooie verse bloemen ontvanger was er erg blij mee
Verbeterpunten of tips
geen
10
Informatie op de website
Bestelgemak
Snelheid levering
Info over verloop order
Klantvriendelijkheid
Reactiesnelheid
After sales
Siemens
|
Prima
Sterke punten
Op tijd
Verbeterpunten of tips
Factuur pas 2 dagen voor verstrijken betalingstermijn ontvangen
8.0
Informatie op de website
Bestelgemak
Snelheid levering
Info over verloop order
Klantvriendelijkheid
Reactiesnelheid
After sales
Esther Swinnock
|
Heel tevreden
Sterke punten
Makkelijk te betalen vanuit buitenland goed op de hoogte gehouden
Verbeterpunten of tips
Misschien heb ik niet goed gekeken op de website maar ik had er geen idee van dat de ballonnen die ik had besteld zooo groot waren Als erafmetingen bij de foto s op de website stonden heb ik die over t hoofd gezien. Ik kan me niet herinneren dat ze er duidelijk bij stonden.
3166 Reviews Plaats review
Leen menken
|Slecht fruit was smakeloos zat rottend fermenterend product bij. Ook was het fruit van zeer slechte smakeloze kwaliteit. Fruit van de Jumbo smaakt zelfs beter dat is echt schandalig
Sterke punten
Gemak van bestellen.
Verbeterpunten of tips
Ander fruit Minder plastic bij verpakking Platte fruit mand zonder al dat opvul middel is ook mooi
DeBloemist.nl
|Mirko
|Prima ervaring.
Sterke punten
Prima ervaring.
Anoniem
|Mooie verse bloemen ontvanger was er erg blij mee
Sterke punten
Mooie verse bloemen ontvanger was er erg blij mee
Verbeterpunten of tips
geen
Siemens
|Prima
Sterke punten
Op tijd
Verbeterpunten of tips
Factuur pas 2 dagen voor verstrijken betalingstermijn ontvangen
Esther Swinnock
|Heel tevreden
Sterke punten
Makkelijk te betalen vanuit buitenland goed op de hoogte gehouden
Verbeterpunten of tips
Misschien heb ik niet goed gekeken op de website maar ik had er geen idee van dat de ballonnen die ik had besteld zooo groot waren Als erafmetingen bij de foto s op de website stonden heb ik die over t hoofd gezien. Ik kan me niet herinneren dat ze er duidelijk bij stonden.