Sterke punten
Mooie duidelijk foto s met invloed van de klant voor aanpassingen. Erg prettig.
Verbeterpunten of tips
Er bij zetten dat de prijs bij de boeketten zonder de verzendkosten zijn
8.0
Informatie op de website
Bestelgemak
Snelheid levering
Info over verloop order
Klantvriendelijkheid
Reactiesnelheid
After sales
Nathalie
|
Erg tevreden over debloemist.nl Snelle levering en prachtige bloemen helemaal toppie ga snel weer bestellen bij hun en raad hun ook aan bij al mijn vrienden familie en relaties
Sterke punten
Erg tevreden over debloemist.nl Snelle levering en prachtige bloemen helemaal toppie ga snel weer bestellen bij hun en raad hun ook aan bij al mijn vrienden familie en relaties
10
Informatie op de website
Bestelgemak
Snelheid levering
Info over verloop order
Klantvriendelijkheid
Reactiesnelheid
After sales
Jeanine
|
Ik had voor vriendin een extra large boeket verjaardag met bonbons erbij besteld. Boeket kwam mooi op tijd aan was makkelijk te bestellen en kreeg netjes mailtjes terug. Wat heel erg tegenviel was het formaat van het boeket het was erg klein en stelde weinig voor en dat terwijl ik de xl had besteld dus verwachte een giga boeket Dat is voor mij en mijn vrienden waarmee ik samen dit boeket als groep verstuurd heb de reden om nooit meer bij de bloemist.nl te bestellen. Helaas.
Sterke punten
Communicatie reactie snelheid en verloop order
Verbeterpunten of tips
Grotere boeketten leveren voor die prijs
3166 Reviews Plaats review
Jacobs Nederland B.V.
|Goede service mooie boeketten.
Sterke punten
Goede service mooie boeketten.
.....
|Fijn
Sterke punten
Mooie duidelijk foto s met invloed van de klant voor aanpassingen. Erg prettig.
Verbeterpunten of tips
Er bij zetten dat de prijs bij de boeketten zonder de verzendkosten zijn
Nathalie
|Erg tevreden over debloemist.nl Snelle levering en prachtige bloemen helemaal toppie ga snel weer bestellen bij hun en raad hun ook aan bij al mijn vrienden familie en relaties
Sterke punten
Erg tevreden over debloemist.nl Snelle levering en prachtige bloemen helemaal toppie ga snel weer bestellen bij hun en raad hun ook aan bij al mijn vrienden familie en relaties
Jeanine
|Ik had voor vriendin een extra large boeket verjaardag met bonbons erbij besteld. Boeket kwam mooi op tijd aan was makkelijk te bestellen en kreeg netjes mailtjes terug. Wat heel erg tegenviel was het formaat van het boeket het was erg klein en stelde weinig voor en dat terwijl ik de xl had besteld dus verwachte een giga boeket Dat is voor mij en mijn vrienden waarmee ik samen dit boeket als groep verstuurd heb de reden om nooit meer bij de bloemist.nl te bestellen. Helaas.
Sterke punten
Communicatie reactie snelheid en verloop order
Verbeterpunten of tips
Grotere boeketten leveren voor die prijs
Anoniem
|Baarn
Sterke punten
Baarn