Klik hier om je antwoord te annuleren.
6 april 2014
Ik ben zeer tevreden Ook de ontvanger van de bloemen was er erg blij mee. Vooral het idee van de vaas erbij en de chocolaatjes vond ik heel erg leuk
uitstekend verzorgd
Zeer snel goed ge nformeerd over levering
5 april 2014
Alles goed gegaan
Goede snelle levering Sterke punten Duidelijke website. Verbeterpunten of tips Nee
Rubriek
Welk rapportcijfer geef je in het algemeen aan dit bedrijf?
Kun je een oordeel geven over de volgende onderdelen?
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
3166 Reviews Plaats review
D. Barthen
|Ik ben zeer tevreden Ook de ontvanger van de bloemen was er erg blij mee. Vooral het idee van de vaas erbij en de chocolaatjes vond ik heel erg leuk
Grulella
|uitstekend verzorgd
Anoniem
|Zeer snel goed ge nformeerd over levering
Anoniem
|Alles goed gegaan
Anoniem
|Goede snelle levering
Sterke punten
Duidelijke website.
Verbeterpunten of tips
Nee