Ik heb een bloemetje laten bezorgen door DeBloemist
Sterke punten
Ja de bloemen waren mooi en apart verpakt dat maakte indruk op degene die de bloemen ontving.
8.0
Informatie op de website
Bestelgemak
Snelheid levering
Info over verloop order
Klantvriendelijkheid
Reactiesnelheid
After sales
Anoniem
|
Op zich goed maar jammer dat de geleverde ballon er heel anders uitziet als op het plaatje
Verbeterpunten of tips
De ballon die bezorgd is zag er heel anders uit als op het plaatje Dit is erg jammer...
6.0
Informatie op de website
Bestelgemak
Snelheid levering
Info over verloop order
Klantvriendelijkheid
Reactiesnelheid
Anoniem
|
is voor herhaling vatbaar goede info over het verloop van de order. Bij navraag bleek het ook inderdaad een prachtig boeket te zijn. Op een foto kan het weleens misleidend zijn maar dat was in deze niet het geval.
Sterke punten
snelheid en het goed kunnen volgen van de order.
10
Informatie op de website
Bestelgemak
Snelheid levering
Info over verloop order
Klantvriendelijkheid
Reactiesnelheid
After sales
j bakker
|
Product goed alleen houden aan gewenste levertijd
Sterke punten
Bestelgemak
Verbeterpunten of tips
Bezorgtijd was 13.00 uur afspraak was voor 12.00 uur hier zelfs extra voor betaald
3166 Reviews Plaats review
Y. Mooser
|Ik heb een bloemetje laten bezorgen door DeBloemist
Sterke punten
Ja de bloemen waren mooi en apart verpakt dat maakte indruk op degene die de bloemen ontving.
Anoniem
|Op zich goed maar jammer dat de geleverde ballon er heel anders uitziet als op het plaatje
Verbeterpunten of tips
De ballon die bezorgd is zag er heel anders uit als op het plaatje Dit is erg jammer...
DeBloemist.nl
|Anoniem
|is voor herhaling vatbaar goede info over het verloop van de order. Bij navraag bleek het ook inderdaad een prachtig boeket te zijn. Op een foto kan het weleens misleidend zijn maar dat was in deze niet het geval.
Sterke punten
snelheid en het goed kunnen volgen van de order.
j bakker
|Product goed alleen houden aan gewenste levertijd
Sterke punten
Bestelgemak
Verbeterpunten of tips
Bezorgtijd was 13.00 uur afspraak was voor 12.00 uur hier zelfs extra voor betaald
DeBloemist.nl
|Anoniem
|Goede keuze en mooie kwaliteit
Sterke punten
Goede keuze
Verbeterpunten of tips
Geen