Klik hier om je antwoord te annuleren.
20 augustus 2014
Goede service
19 augustus 2014
Bloemen etc waren prima maar bezorging liet te wensen over Sterke punten producten zijn prima Verbeterpunten of tips bezorging laat fors te wensen over
18 augustus 2014
Alles volgens verwachting. Mooie rozen prima bezorging. Verbeterpunten of tips Info over bezorging kan scherper. Meerdere verschillende boeketten bestellen kan beter.
17 augustus 2014
Snelle en betrouwbare levering
Ik had een kaartje bij de fruitmand besteld maar die blijkt niet geleverd te zijn dus de ontvanger wist niet van wie ze de fruitmand had gekregen.
Rubriek
Welk rapportcijfer geef je in het algemeen aan dit bedrijf?
Kun je een oordeel geven over de volgende onderdelen?
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
3166 Reviews Plaats review
Anoniem
|Goede service
Ton v.d. Bragt
|Bloemen etc waren prima maar bezorging liet te wensen over
Sterke punten
producten zijn prima
Verbeterpunten of tips
bezorging laat fors te wensen over
Peter
|Alles volgens verwachting. Mooie rozen prima bezorging.
Verbeterpunten of tips
Info over bezorging kan scherper. Meerdere verschillende boeketten bestellen kan beter.
Simone
|Snelle en betrouwbare levering
Anoniem
|Ik had een kaartje bij de fruitmand besteld maar die blijkt niet geleverd te zijn dus de ontvanger wist niet van wie ze de fruitmand had gekregen.
DeBloemist.nl
|