Helaas zijn wij ook de dupe van de extreem lange levertijden. Bank 8 maart besteld, nu 21 weken later en de bank is nog niet binnen. Zou teruggebeld worden (na de zoveelste keer) door een medewerker, niet gebeurd. Bestelling per vandaag laten annuleren, gelukkig niets aanbetaald en/of getekend! Wist niet dat het zo slecht gesteld was met de Zuiderster..... Bezint eer ge begint!
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Tabitha
|
UITSTEL UITSTEL EN NOG EENS UITSTEL Wij hebben 17 december 2016 een grote bank, hocker en twee losse stoelen besteld. Alles zou in week 9 (2017) geleverd worden. Uiteraard week 9 niets vernomen van de Zuiderster. Wij hebben gebeld en gemaild. Alles zou week 14 geleverd worden. Dat werd week 15. Oh nee toch week 17. Ach we maken er week 18 van. Tuurlijk dat halen we niet. Eindelijk in week 20 kwam het dan. Nu moet je natuurlijk niet verwachten dat we alles tegelijk kregen. Dit waren alleen het bankstel en de hockers. Tja want de stoelen waren er niet. Maar die zouden er wel een week later zijn. Ach u begrijpt het al, 6 weken later is het dan zo feest. Op het moment dat ik dit schrijf, zouden de stoelen worden geleverd. In de ochtend vanaf 08:00 uur. Het is nu 11:50 en heb nog niets gezien of gehoord. De zuiderster blijkt het allemaal normaal te vinden. Zijn totaal niet coulant. Zeiden alleen omdat u de bank heeft afgenomen en de hockers, bent u overal akkoord mee gegaan. *** hadden we anders gemoeten. Zuiderster na jullie doorstart, voordeel vd twijfel gegeven. Maar jullie service en alles wat daarbij hoort is belabberd. Voor ons is het in de toekomst een vette NEE.
*** verwijderd door de redactie
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Jan van den Brink
|
Boxspring gekocht met mooie topper erop. Was geluk zei de verkoper, want bij de andere zat een goedkopere uitvoering. (Foto gemaakt waarop topper te zien is). Krijg (weken later dan verwachte datum) bed, met de goedkopere topper. Nu zegt de verkoper dat hij nooit gezegd heeft dat wij betere topper zouden krijgen. Maar ik heb op de besteldag wel hoeslakens gekocht, speciaal voor die topper (tot 12 cm) Nooit gezegd zegt de verkoper nu en kom maar kijken er ligt echt de topper die u ontvangen hebt hier op het bed in de showroom. Klopt, wij zijn paar weken geleden wezen kijken en zagen dat er een ander op lag. Nee hij noemde nooit cm en deze topper hoorde echt bij het bed. Maar dan moest ik maar naar aftersales mailen. Heb ik gedaan, met foto's van topper toen en de nu geleverde. Krijg als antwoord: na overleg met de BETROKKENE (verkoper???) is besloten dat het echt een set vanaf de fabriek is en dit zo blijft. Email gestuurd dat ik dat jammer vond, maar dat ze me dan toch maar eens uit moesten leggen, waarom een verkoper mij dan van die dure hoeslaken verkoopt, want dan had ik toch wel een andere maat kunnen kopen, en of ze me dan het verschil op de foto's uit konden leggen. Antwoord: Zoals in voorgaande mail, blijven wij bij de afwijzing van uw klacht. De toppers komen direct vanaf de fabrikant
en deze worden samen geleverd met de boxspring (als set).
Niks geen antwoord op mijn vraag om uitleg of wat dan ook. Vind ik toch slechte zaak.
Moet wel zeggen dat de service van afleveren van het bed, wat niet in 1x kon, keurig snel is afgehandeld en ik prima geïnformeerd werd per telefoon.
Dit gaat dus echt om het feit dat we niet de topper kregen die er toen op lag, terwijl dat wel beloofd was. en dat verkoper nu alles ontkent en natuurlijk staat dat niet op het bestelformulier.
3 Reviews Plaats review
R. Tijs
|Helaas zijn wij ook de dupe van de extreem lange levertijden. Bank 8 maart besteld, nu 21 weken later en de bank is nog niet binnen. Zou teruggebeld worden (na de zoveelste keer) door een medewerker, niet gebeurd. Bestelling per vandaag laten annuleren, gelukkig niets aanbetaald en/of getekend! Wist niet dat het zo slecht gesteld was met de Zuiderster..... Bezint eer ge begint!
Tabitha
|UITSTEL UITSTEL EN NOG EENS UITSTEL Wij hebben 17 december 2016 een grote bank, hocker en twee losse stoelen besteld. Alles zou in week 9 (2017) geleverd worden. Uiteraard week 9 niets vernomen van de Zuiderster. Wij hebben gebeld en gemaild. Alles zou week 14 geleverd worden. Dat werd week 15. Oh nee toch week 17. Ach we maken er week 18 van. Tuurlijk dat halen we niet. Eindelijk in week 20 kwam het dan. Nu moet je natuurlijk niet verwachten dat we alles tegelijk kregen. Dit waren alleen het bankstel en de hockers. Tja want de stoelen waren er niet. Maar die zouden er wel een week later zijn. Ach u begrijpt het al, 6 weken later is het dan zo feest. Op het moment dat ik dit schrijf, zouden de stoelen worden geleverd. In de ochtend vanaf 08:00 uur. Het is nu 11:50 en heb nog niets gezien of gehoord. De zuiderster blijkt het allemaal normaal te vinden. Zijn totaal niet coulant. Zeiden alleen omdat u de bank heeft afgenomen en de hockers, bent u overal akkoord mee gegaan. *** hadden we anders gemoeten. Zuiderster na jullie doorstart, voordeel vd twijfel gegeven. Maar jullie service en alles wat daarbij hoort is belabberd. Voor ons is het in de toekomst een vette NEE.
*** verwijderd door de redactie
Jan van den Brink
|Boxspring gekocht met mooie topper erop. Was geluk zei de verkoper, want bij de andere zat een goedkopere uitvoering. (Foto gemaakt waarop topper te zien is). Krijg (weken later dan verwachte datum) bed, met de goedkopere topper. Nu zegt de verkoper dat hij nooit gezegd heeft dat wij betere topper zouden krijgen. Maar ik heb op de besteldag wel hoeslakens gekocht, speciaal voor die topper (tot 12 cm) Nooit gezegd zegt de verkoper nu en kom maar kijken er ligt echt de topper die u ontvangen hebt hier op het bed in de showroom. Klopt, wij zijn paar weken geleden wezen kijken en zagen dat er een ander op lag. Nee hij noemde nooit cm en deze topper hoorde echt bij het bed. Maar dan moest ik maar naar aftersales mailen. Heb ik gedaan, met foto's van topper toen en de nu geleverde. Krijg als antwoord: na overleg met de BETROKKENE (verkoper???) is besloten dat het echt een set vanaf de fabriek is en dit zo blijft. Email gestuurd dat ik dat jammer vond, maar dat ze me dan toch maar eens uit moesten leggen, waarom een verkoper mij dan van die dure hoeslaken verkoopt, want dan had ik toch wel een andere maat kunnen kopen, en of ze me dan het verschil op de foto's uit konden leggen. Antwoord: Zoals in voorgaande mail, blijven wij bij de afwijzing van uw klacht. De toppers komen direct vanaf de fabrikant
en deze worden samen geleverd met de boxspring (als set).
Niks geen antwoord op mijn vraag om uitleg of wat dan ook. Vind ik toch slechte zaak.
Moet wel zeggen dat de service van afleveren van het bed, wat niet in 1x kon, keurig snel is afgehandeld en ik prima geïnformeerd werd per telefoon.
Dit gaat dus echt om het feit dat we niet de topper kregen die er toen op lag, terwijl dat wel beloofd was. en dat verkoper nu alles ontkent en natuurlijk staat dat niet op het bestelformulier.