called by phone: The man immediately said by phone that he didn't have my jacket. also said he didn't want to search.
One hour later I went to the store.
The man said without looking in the store that he didn't have my jacket. he started yelling aggressively, yelling loud at me that I have to leave the store and roughly pushing me out of the store.
2 days later a male acquaintance went to the store. there was an old lady 65+
she took directly within 3 minutes the coat. We told the lady our story about the man. he wasn't in the store. She told us that she didn't know when hé will be in the store again.
The man is aggressive and does not seem trustworthy.
Feedback
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
M. Paulides
|
Ik heb dinsdagochtend 2 januari 2024 een jas weggebracht om te laten stomen. De jas had eem leren kraag en door de medewerker was gezegd dat het daarom mogelijk iets duurder kon worden dan de normale prijs. Indien dat zo zou zijn zou ik gebeld worden. Als ik niet gebeld werd zou de jas vrijdagmiddag 5 januari klaar zijn. Ik ging de jas vrijdagmiddag ophalen maar hij bleek er niet te zijn. Een mederwerker zij dat het uitgezocht zou worden en dat ik gebeld zou worden. Een half uur later werd ik gebeld en toen zeiden ze dat het ivm de leren kraag iets duurder zou worden. Geen enkel excuus voor het feit dat ik niet eerder gebeld was. Ik zei dat dat goed was en vroeg wanneer ik de jas dan kon ophalen. Toen werd mij gezegd dat ik de jas pas vrijdagmiddag 12 januari kon ophalen. Aangezien de jas gedragen moet worden op een begrafenis op vrijdag 12 januari was dat dus zinloos. Er werd geen enkele moeite gedaan om de jas alsnog gereingd te krijgen, Bovendien kan ik de ongereinigde jas pas maandag 8 januari ophalen. Dat is dus te laat om hem nog naar een andere stomerij te brengen. Wat een slechte service!
2 Reviews Plaats review
L. Meivo
|called by phone: The man immediately said by phone that he didn't have my jacket. also said he didn't want to search.
One hour later I went to the store.
The man said without looking in the store that he didn't have my jacket. he started yelling aggressively, yelling loud at me that I have to leave the store and roughly pushing me out of the store.
2 days later a male acquaintance went to the store. there was an old lady 65+
she took directly within 3 minutes the coat. We told the lady our story about the man. he wasn't in the store. She told us that she didn't know when hé will be in the store again.
The man is aggressive and does not seem trustworthy.
Feedback
M. Paulides
|Ik heb dinsdagochtend 2 januari 2024 een jas weggebracht om te laten stomen. De jas had eem leren kraag en door de medewerker was gezegd dat het daarom mogelijk iets duurder kon worden dan de normale prijs. Indien dat zo zou zijn zou ik gebeld worden. Als ik niet gebeld werd zou de jas vrijdagmiddag 5 januari klaar zijn. Ik ging de jas vrijdagmiddag ophalen maar hij bleek er niet te zijn. Een mederwerker zij dat het uitgezocht zou worden en dat ik gebeld zou worden. Een half uur later werd ik gebeld en toen zeiden ze dat het ivm de leren kraag iets duurder zou worden. Geen enkel excuus voor het feit dat ik niet eerder gebeld was. Ik zei dat dat goed was en vroeg wanneer ik de jas dan kon ophalen. Toen werd mij gezegd dat ik de jas pas vrijdagmiddag 12 januari kon ophalen. Aangezien de jas gedragen moet worden op een begrafenis op vrijdag 12 januari was dat dus zinloos. Er werd geen enkele moeite gedaan om de jas alsnog gereingd te krijgen, Bovendien kan ik de ongereinigde jas pas maandag 8 januari ophalen. Dat is dus te laat om hem nog naar een andere stomerij te brengen. Wat een slechte service!