Ik heb op maandag 1 mei een levi's broek gekocht bij de rode winkel in Utrecht. Ik ben erg vriendelijke geholpen met het vinden van de perfecte jeans. Nadat ik besloten had welke broek ik het beste vond (een handgemaakte, italiaanse levi's broek van 180 euro.) wilde ik pijpen van de broek korter. Dit kon geregeld worden. Ik zou de broek op woensdag 3 mei op kunnen halen. Toen ik op donderdag 4 mei langskwam lag de broek, onaangetast, nog in de winkel. Ze zouden hem meteen wegbrengen naar het bedrijf dat de broek zou inkorten en de broek zou in 15 minuten klaar zijn. Na ongeveer een uur in de stad te hebben gelopen keerde wij terug naar de rode winkel. Toen de werknemer de broek tevoorschijn haalde, viel mij meteen op dat de naad behoorlijk scheef was gestikt. Ik heb aangegeven dat ik niet tevreden was met het resultaat. Jammer genoeg snapte de werknemer het niet en ben ik erg onvriendelijk te woord gestaan. Na een discussie te hebben gevoerd met de man in kwestie kwamen we tot de conclussie dat de broek opnieuw zou worden gestikt en naar mijn thuisadres zou worden gestuurd. Vanmiddag kreeg ik de broek binnen en het viel mij meteen op dat de naad er nog precies zo uit zag als toen ik hem achterliet in de winkel. Het mag duidelijk zijn dat ik erg ontevreden ben met de service en het resultaat. Ik heb 180 euro uitgegeven aan een broek en 7,95 aan het opnieuw laten stikken. Mij zie je niet snel meer iets kopen bij de rode winkel.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
martin meenken
|
Zéér prettige winkel, aardig personeel en een zeer gevarieerd assortiment.
2 Reviews Plaats review
Danique
|Ik heb op maandag 1 mei een levi's broek gekocht bij de rode winkel in Utrecht. Ik ben erg vriendelijke geholpen met het vinden van de perfecte jeans. Nadat ik besloten had welke broek ik het beste vond (een handgemaakte, italiaanse levi's broek van 180 euro.) wilde ik pijpen van de broek korter. Dit kon geregeld worden. Ik zou de broek op woensdag 3 mei op kunnen halen. Toen ik op donderdag 4 mei langskwam lag de broek, onaangetast, nog in de winkel. Ze zouden hem meteen wegbrengen naar het bedrijf dat de broek zou inkorten en de broek zou in 15 minuten klaar zijn. Na ongeveer een uur in de stad te hebben gelopen keerde wij terug naar de rode winkel. Toen de werknemer de broek tevoorschijn haalde, viel mij meteen op dat de naad behoorlijk scheef was gestikt. Ik heb aangegeven dat ik niet tevreden was met het resultaat. Jammer genoeg snapte de werknemer het niet en ben ik erg onvriendelijk te woord gestaan. Na een discussie te hebben gevoerd met de man in kwestie kwamen we tot de conclussie dat de broek opnieuw zou worden gestikt en naar mijn thuisadres zou worden gestuurd. Vanmiddag kreeg ik de broek binnen en het viel mij meteen op dat de naad er nog precies zo uit zag als toen ik hem achterliet in de winkel. Het mag duidelijk zijn dat ik erg ontevreden ben met de service en het resultaat. Ik heb 180 euro uitgegeven aan een broek en 7,95 aan het opnieuw laten stikken. Mij zie je niet snel meer iets kopen bij de rode winkel.
martin meenken
|Zéér prettige winkel, aardig personeel en een zeer gevarieerd assortiment.