Ik was vandaag in de plantenhal rhoon om bodembedekking zaagsel voor de dieren te halen was er een medewerker die ons aansprak vanwege onze wolf er mogen geen dieren hier naar binnen ik zeg okee en ik vroeg aan haar waar ligt de zaagsel toen zei ze hij mag niet binnen ik zei hij gaat naar buiten en nog eens de vraag waar ligt de zaagsel en begon ze weer over de hond en toen heb ik gezegd als jullie niets willen verkopen dan is dat ook goed ga ik wel ergens anders kijken want ze is niet klantvriendelijk de collega stond nee te knikken van dit kan gewoon niet wat mijn collega doet maar helaas dan ga ik weg met dank aan de donker getinte medewerkster die liever klanten wegjaagd ipv klanten helpt slechte klantenservice.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Patrick
|
Slechte winkel bied lage prijzen maar behandeling is beestachtig
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Patrik de groot
|
Ik wou vandaag wat eendfilet kopen voor onze hond, ik liep daar bij de dierenvoer afdeling. Er hing een pislucht van muizen en lagen over muizenpoep. Veel zakken met konijnenvoer waren opengevreten. Het zag er allemaal niet uit. En hondenvoedsel nog stervensduur. Het ziet er allemaal onverzorgd uit en bij het personeel kan er geen lach vanaf.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Akin
|
Beste Plantehal Roon, wat een schande Een toilet bezoek is hier verboden wat vreslijk!!!
Een van de medewerkers verwees mij om naar interatuin te gaan. Lekker dat was te laat ik wil niet eens vertellen hoe ik eraan toe was ik heb mij nooit zo machtenloos gevoeld, ik wil nog veel meer schrijven maar ik weer beste dat deze winkel veel klanten heeft 1 klant minder wat maakt het uit......
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
A. Horst
|
Mij vandaag weer verbaasd over het ontbreken van klantvriendelijkheid bij de plantenhal Ridderkerk. Er staat een vrouw achter de kassa die duidelijk helemaal geen plezier in haar werk heeft. Ik had een hele zware plant in mijn karretje staan en vroeg of ze die even in de kar kon scannen. Er staat ook duidelijk bij de kassa dat je zware artikelen in de kar kunt laten staan. Mw kon mij niet vernietigender aankijken en snauwde dat dat niet kon! Ik was helemaal overrompeld. Voor een zak aarde doen ze het klepje van de toonbank open om even te scannen maar voor een loeizware plant was mw te belazerd! Ongelooflijk!
21 Reviews Plaats review
Hw smits
|Ik was vandaag in de plantenhal rhoon om bodembedekking zaagsel voor de dieren te halen was er een medewerker die ons aansprak vanwege onze wolf er mogen geen dieren hier naar binnen ik zeg okee en ik vroeg aan haar waar ligt de zaagsel toen zei ze hij mag niet binnen ik zei hij gaat naar buiten en nog eens de vraag waar ligt de zaagsel en begon ze weer over de hond en toen heb ik gezegd als jullie niets willen verkopen dan is dat ook goed ga ik wel ergens anders kijken want ze is niet klantvriendelijk de collega stond nee te knikken van dit kan gewoon niet wat mijn collega doet maar helaas dan ga ik weg met dank aan de donker getinte medewerkster die liever klanten wegjaagd ipv klanten helpt slechte klantenservice.
Patrick
|Slechte winkel bied lage prijzen maar behandeling is beestachtig
Patrik de groot
|Ik wou vandaag wat eendfilet kopen voor onze hond, ik liep daar bij de dierenvoer afdeling. Er hing een pislucht van muizen en lagen over muizenpoep. Veel zakken met konijnenvoer waren opengevreten. Het zag er allemaal niet uit. En hondenvoedsel nog stervensduur. Het ziet er allemaal onverzorgd uit en bij het personeel kan er geen lach vanaf.
Akin
|Beste Plantehal Roon, wat een schande Een toilet bezoek is hier verboden wat vreslijk!!!
Een van de medewerkers verwees mij om naar interatuin te gaan. Lekker dat was te laat ik wil niet eens vertellen hoe ik eraan toe was ik heb mij nooit zo machtenloos gevoeld, ik wil nog veel meer schrijven maar ik weer beste dat deze winkel veel klanten heeft 1 klant minder wat maakt het uit......
A. Horst
|Mij vandaag weer verbaasd over het ontbreken van klantvriendelijkheid bij de plantenhal Ridderkerk. Er staat een vrouw achter de kassa die duidelijk helemaal geen plezier in haar werk heeft. Ik had een hele zware plant in mijn karretje staan en vroeg of ze die even in de kar kon scannen. Er staat ook duidelijk bij de kassa dat je zware artikelen in de kar kunt laten staan. Mw kon mij niet vernietigender aankijken en snauwde dat dat niet kon! Ik was helemaal overrompeld. Voor een zak aarde doen ze het klepje van de toonbank open om even te scannen maar voor een loeizware plant was mw te belazerd! Ongelooflijk!