Wij zijn onze vrienden heel dankbaar dat ze ons de Planckenvloer hebben aangeraden. Wij hadden de verwaarloosde vloer bijna opgegeven maar na de deskundige behandeling van de plankenvloer : polijsten en oliën is hij weer als nieuw. Een professioneel bedrijf. Een aanrader
8.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Stefanie de Jong
|
Na een lekkage in de keuken hebben we Jan *** gevonden om de vloer te repareren. Hij zou een aantal planken vervangen en alles opschuren en oliën zodat het weer een mooi geheel zou worden. Hij gaf aan dat het geheel een stuk lichter kon, dus wij zeiden meteen: graag!! Achteraf bleek dat hij de verkeerde kleur in de offerte had gezet en had hij donkerbruine olie gebruikt. Hadden we niet op gelet, helaas niet gezien. Maar daar bleef het niet bij. Hij kwam z’n afspraken niet na, was te laat klaar waardoor we ons huis niet in konden en toen we terug konden bleek er overal op de witte deuren, muren en plinten bruine olie te zitten en een enorm gat in de muur. We kregen het advies 1x per week te dweilen met een achtergelaten product, maar ze waren even vergeten te zeggen dat dat pas na 3 weken mocht. Nu zitten we met allerlei vale grijs/witte plekken. Toen we daarover wilde praten begon hij te schreeuwen en hing hij op. Hij zag geen oplossing, kwam niet met een oplossing. Wij hebben de resterende 10% uiteindelijk niet betaald maar dat coverde niet de extra overnachting, de vrije dagen die we beiden hadden opgenomen om terug te verhuizen en de zooi en schade die ze achterlieten. Echt zo verbaasd dat dit je manier van werken en omgang met mensen is! Er viel geen redelijk woord met deze man te wisselen, wij hebben nooit ruzie maar met hem wel. Heel bijzonder en bijzonder teleurstellend.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Omar Abed Rabbo
|
1. kwaliteit vloer: kleurverschil en de plinten zijn hier en daar weinig fraai afgewerkt
2. klantgerichtheid: op een uitzondering na: onbeleefd en als ze hun geld binnen hebben, zijn ze niet meer geïnteresseerd. Stuurde daarover een zakelijke e-mail en kreeg als antwoord dat we onbeschoft zijn en niet meer welkom zijn in de winkel
3. beweren weinig tot geen ervaring te hebben met het leggen van een vloer in een bewoond huis, en vragen dan exorbitant bedrag voor het verplaatsen meubels
3 Reviews Plaats review
Elles van den Berg
|Wij zijn onze vrienden heel dankbaar dat ze ons de Planckenvloer hebben aangeraden. Wij hadden de verwaarloosde vloer bijna opgegeven maar na de deskundige behandeling van de plankenvloer : polijsten en oliën is hij weer als nieuw. Een professioneel bedrijf. Een aanrader
Stefanie de Jong
|Na een lekkage in de keuken hebben we Jan *** gevonden om de vloer te repareren. Hij zou een aantal planken vervangen en alles opschuren en oliën zodat het weer een mooi geheel zou worden. Hij gaf aan dat het geheel een stuk lichter kon, dus wij zeiden meteen: graag!! Achteraf bleek dat hij de verkeerde kleur in de offerte had gezet en had hij donkerbruine olie gebruikt. Hadden we niet op gelet, helaas niet gezien. Maar daar bleef het niet bij. Hij kwam z’n afspraken niet na, was te laat klaar waardoor we ons huis niet in konden en toen we terug konden bleek er overal op de witte deuren, muren en plinten bruine olie te zitten en een enorm gat in de muur. We kregen het advies 1x per week te dweilen met een achtergelaten product, maar ze waren even vergeten te zeggen dat dat pas na 3 weken mocht. Nu zitten we met allerlei vale grijs/witte plekken. Toen we daarover wilde praten begon hij te schreeuwen en hing hij op. Hij zag geen oplossing, kwam niet met een oplossing. Wij hebben de resterende 10% uiteindelijk niet betaald maar dat coverde niet de extra overnachting, de vrije dagen die we beiden hadden opgenomen om terug te verhuizen en de zooi en schade die ze achterlieten. Echt zo verbaasd dat dit je manier van werken en omgang met mensen is! Er viel geen redelijk woord met deze man te wisselen, wij hebben nooit ruzie maar met hem wel. Heel bijzonder en bijzonder teleurstellend.
Omar Abed Rabbo
|1. kwaliteit vloer: kleurverschil en de plinten zijn hier en daar weinig fraai afgewerkt
2. klantgerichtheid: op een uitzondering na: onbeleefd en als ze hun geld binnen hebben, zijn ze niet meer geïnteresseerd. Stuurde daarover een zakelijke e-mail en kreeg als antwoord dat we onbeschoft zijn en niet meer welkom zijn in de winkel
3. beweren weinig tot geen ervaring te hebben met het leggen van een vloer in een bewoond huis, en vragen dan exorbitant bedrag voor het verplaatsen meubels