onze oude Zanussi wasmachine had het begeven, conclusie van de monteur was dat het beter was om een andere aan te schaffen. hij heeft ons in deze advies gegeven en na een telefoontje met zijn bedrijf zijn we over gegaan tot de aankoop van een Bosch wasmachine, we zijn nu anderhalve dag verder hij is geleverd en gelijk aangesloten door de monteur en er kan weer heerlijk gewassen worden, wat een fantastische service ook qua kosten.
10
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Wim Meewis
|
Wat een geweldig bedrijf is dit, eerlijk en betrouwbaar, vakbekwame en gemotiveerde medewerkers. kortom een topper die ik iedereen aan wil bevelen!
10
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Martijn
|
Zeker niet kopen, als je een item in de winkel ophaalt i.p.v. laat leveren. kan je het niet retour brengen. zeker NIETS kopen bij dit bedrijf zonder service
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Gesponsord
M v.d. Pol
|
Het product dat ik zocht was volgens de Onderdelenreus niet meer te koop. Hij raadde me dwingend iets anders aan, dat volgens hem een prima vervanging was. Toen ik het pakje na een telefoontje ging ophalen was de winkel dicht. Corona. Telefonisch geen gehoor. Ook bij twee latere pogingen stond ik voor een gesloten deur, waarop ik besloot te wachten tot na de lockdown. Het na een half jaar opgehaalde onderdeel voldeed totaal niet. Mijn poging om het te retourneren draaide uit op ruzie. Er stond toch op de bon dat ‘geaccepteerde goederen niet worden teruggegeven’. Die bon ontving ik nadat de koop, zonder het onderdeel te kunnen zien, was gesloten, en over die voorwaarde was met geen woord gerept! Er werd niet nagevraagd of de leverancier het product nog wilde terugnemen. Op internet was het ding gewoon verkrijgbaar, maar vanwege Corona wilde ik de lokale ondernemer steunen. Dat doe ik dus nooit meer, zeg ik tegen mezelf. En tegen u zeg ik ‘ als het niet hoeft, ga dan niet naar de ONDERDELENREUS in Den Haag ????
4 Reviews Plaats review
Gerard
|onze oude Zanussi wasmachine had het begeven, conclusie van de monteur was dat het beter was om een andere aan te schaffen. hij heeft ons in deze advies gegeven en na een telefoontje met zijn bedrijf zijn we over gegaan tot de aankoop van een Bosch wasmachine, we zijn nu anderhalve dag verder hij is geleverd en gelijk aangesloten door de monteur en er kan weer heerlijk gewassen worden, wat een fantastische service ook qua kosten.
Wim Meewis
|Wat een geweldig bedrijf is dit, eerlijk en betrouwbaar, vakbekwame en gemotiveerde medewerkers. kortom een topper die ik iedereen aan wil bevelen!
Martijn
|Zeker niet kopen, als je een item in de winkel ophaalt i.p.v. laat leveren. kan je het niet retour brengen. zeker NIETS kopen bij dit bedrijf zonder service
M v.d. Pol
|Het product dat ik zocht was volgens de Onderdelenreus niet meer te koop. Hij raadde me dwingend iets anders aan, dat volgens hem een prima vervanging was. Toen ik het pakje na een telefoontje ging ophalen was de winkel dicht. Corona. Telefonisch geen gehoor. Ook bij twee latere pogingen stond ik voor een gesloten deur, waarop ik besloot te wachten tot na de lockdown. Het na een half jaar opgehaalde onderdeel voldeed totaal niet. Mijn poging om het te retourneren draaide uit op ruzie. Er stond toch op de bon dat ‘geaccepteerde goederen niet worden teruggegeven’. Die bon ontving ik nadat de koop, zonder het onderdeel te kunnen zien, was gesloten, en over die voorwaarde was met geen woord gerept! Er werd niet nagevraagd of de leverancier het product nog wilde terugnemen. Op internet was het ding gewoon verkrijgbaar, maar vanwege Corona wilde ik de lokale ondernemer steunen. Dat doe ik dus nooit meer, zeg ik tegen mezelf. En tegen u zeg ik ‘ als het niet hoeft, ga dan niet naar de ONDERDELENREUS in Den Haag ????