MInstroom Utrecht slechte service. Slechte service tuincentrum Minstroom Utrecht. Pluspunten: Geen. Minpunten: Hoe slecht kan een service zijn. Onderstaand bericht heb ik naar tuincentrum Minstroom Utrecht gestuurd. Daarop kreeg ik een telefoontje om mijn verhaal aan te horen maar zonder enig reactie. Ik zou worden teruggebeld, maar dat is top op heden niet gedaan, daarom geef ik dit graag aan iedereen aan. Als je voor service gaat, ga dan NIET naar tuincentrum Minstroom in Utrecht.
Wij zijn nog nooit zo vervelend behandeld als bij tuincentrum Minstroom in Utrecht.
Onderstaand bericht via de website van tuincentrum Minstroom Utrecht ingevuld.
Klacht website tuincentrum Minstroom Utrecht:
Rond half februari ben ik bij u in het tuincentrum Minstroom Utrecht geweest en had toen een gerichte vraag mbt stenen. Die dag ben ik geholpen door een (niet verkeerd opvatten) wat oudere man (waarschijnlijk) de eigenaar van het tuincentrum. Dit aan het enthousiastme van het helpen en de uitleg over tegels te geven en met tegels in de kofferbak ben ik toen tevreden vertrokken.
Naast de tegels had ik nog een tweede vraag en die ging over het planten van een heg. Op dat moment was er nog niet veel keus en werd mij geadviseerd om half maart weer terug te komen omdat er dan veel meer keuze zou zijn in allerlei soorten planten. Dat heb ik onthouden, alleen ik ben er niet eerder aan toegekomen dan afgelopen zaterdag om de heg aan te kopen.
Afgelopen zaterdag kom ik bij u in het tuincentrum Minstroom Utrecht en heb mij buiten geërienteerd en ben toen een medeweker gaan zoeken. De eerste medewerkster die ik tegen kwam na het doorlopen van de winkel was bij de kassa. De kassamedewerkster (met zwarte bril en donker haar in volgens mij een staart, ik heb geen naam onthouden/gezien), vroeg ik of iemand mij kon helpen met het bouwen van een heg en of deze persoon mij advies zou kunnen geven. Ik heb toen heel duidelijk gezegd dat ik GEEN, NUL KOMMA NUL kennis van planten en bomen heb.Deze medewerkster gaf aan dat het meer twee soorten zouden kunnen zijn en kapte daarmee alles op een onvriendelijke manier meteen af. Toen vroeg ik weer of het mogelijk was of iemand mij advies zou kunnen geven aangezien ik toch even wilde weten wat wat is en natuurlijk lijkt het mij bij een winkel dat iemand dan even mee loopt. Toen ik dat vroeg, (Waarschijnlijk rond lunchtijd), begon ze twee namen vrij hard te roepen achter zich waarna van boven een collega naar beneden kwam lopen. De kassamedewerkster begon het verhaal uit te leggen en meteen gaf ze aan haar collega aan dat het alleen die twee soorten konden zijn, toch? Ja, zegt haar collega. Dus ik en mijn vriendin vragen nog kunnen we daar ook advies over krijgen. Waarna er weer op een zeer onvriendelijke geërriteerde wijze door de kassamedewerkster werd gezegd dat dat niet kan omdat je van andere soorten geen heg kan maken. Maar wij wilden op dat moment advies, iemand die even mee loopt en zegt dit kun je nemen, waar komt het te staan enzo. Gewoon normaal geholpen worden.
Mijn vriendin en ik dachten dat we voor de gek werden gehouden en dat banensplit ons buiten op stond te wachten. Want nu komt het. Toen wij aangaven dat wij het niet begrepen waarom ze zo reageerden, deed de kassamedewerkster het af als bekijk het maar. Toen gaven wij aan dat we dan maar naar het commerciële Overvecht gingen en ik liep achteruit, richting de winkel. Daarop reageerde de kassamedewerkerst, Overvecht is die kant op. (Of te wel niet de winkel in, maar de andere kant op)
Bij Tuincentrum Overvecht Utrecht hebben wij ons op zaterdag laten adviseren en op zondag heb ik drie volle aanhangers naar mijn huis gereden. U mag zelf raden aan welke omzet en ik ben erg blij dat ik die omzet niet aan jullie heb gegeven.
Wat ik totaal niet kan begrijpen, is het enthousiaste en eerlijke verkoop in februari en dan het verschil met afgelopen weekend. Hoe uw kassamedewerkster handelde en reageerde heb ik eigenlijk nog nooit meegemaakt.
Misschien dat u wat doet met deze mail, misschien ook niet. U weet nu hoe ik erover denk en waar ik kan zal ik aangeven de Minstroom echt links te laten liggen.
1 Review Plaats review
Peters
|MInstroom Utrecht slechte service. Slechte service tuincentrum Minstroom Utrecht. Pluspunten: Geen. Minpunten: Hoe slecht kan een service zijn. Onderstaand bericht heb ik naar tuincentrum Minstroom Utrecht gestuurd. Daarop kreeg ik een telefoontje om mijn verhaal aan te horen maar zonder enig reactie. Ik zou worden teruggebeld, maar dat is top op heden niet gedaan, daarom geef ik dit graag aan iedereen aan. Als je voor service gaat, ga dan NIET naar tuincentrum Minstroom in Utrecht.
Wij zijn nog nooit zo vervelend behandeld als bij tuincentrum Minstroom in Utrecht.
Onderstaand bericht via de website van tuincentrum Minstroom Utrecht ingevuld.
Klacht website tuincentrum Minstroom Utrecht:
Rond half februari ben ik bij u in het tuincentrum Minstroom Utrecht geweest en had toen een gerichte vraag mbt stenen. Die dag ben ik geholpen door een (niet verkeerd opvatten) wat oudere man (waarschijnlijk) de eigenaar van het tuincentrum. Dit aan het enthousiastme van het helpen en de uitleg over tegels te geven en met tegels in de kofferbak ben ik toen tevreden vertrokken.
Naast de tegels had ik nog een tweede vraag en die ging over het planten van een heg. Op dat moment was er nog niet veel keus en werd mij geadviseerd om half maart weer terug te komen omdat er dan veel meer keuze zou zijn in allerlei soorten planten. Dat heb ik onthouden, alleen ik ben er niet eerder aan toegekomen dan afgelopen zaterdag om de heg aan te kopen.
Afgelopen zaterdag kom ik bij u in het tuincentrum Minstroom Utrecht en heb mij buiten geërienteerd en ben toen een medeweker gaan zoeken. De eerste medewerkster die ik tegen kwam na het doorlopen van de winkel was bij de kassa. De kassamedewerkster (met zwarte bril en donker haar in volgens mij een staart, ik heb geen naam onthouden/gezien), vroeg ik of iemand mij kon helpen met het bouwen van een heg en of deze persoon mij advies zou kunnen geven. Ik heb toen heel duidelijk gezegd dat ik GEEN, NUL KOMMA NUL kennis van planten en bomen heb.Deze medewerkster gaf aan dat het meer twee soorten zouden kunnen zijn en kapte daarmee alles op een onvriendelijke manier meteen af. Toen vroeg ik weer of het mogelijk was of iemand mij advies zou kunnen geven aangezien ik toch even wilde weten wat wat is en natuurlijk lijkt het mij bij een winkel dat iemand dan even mee loopt. Toen ik dat vroeg, (Waarschijnlijk rond lunchtijd), begon ze twee namen vrij hard te roepen achter zich waarna van boven een collega naar beneden kwam lopen. De kassamedewerkster begon het verhaal uit te leggen en meteen gaf ze aan haar collega aan dat het alleen die twee soorten konden zijn, toch? Ja, zegt haar collega. Dus ik en mijn vriendin vragen nog kunnen we daar ook advies over krijgen. Waarna er weer op een zeer onvriendelijke geërriteerde wijze door de kassamedewerkster werd gezegd dat dat niet kan omdat je van andere soorten geen heg kan maken. Maar wij wilden op dat moment advies, iemand die even mee loopt en zegt dit kun je nemen, waar komt het te staan enzo. Gewoon normaal geholpen worden.
Mijn vriendin en ik dachten dat we voor de gek werden gehouden en dat banensplit ons buiten op stond te wachten. Want nu komt het. Toen wij aangaven dat wij het niet begrepen waarom ze zo reageerden, deed de kassamedewerkster het af als bekijk het maar. Toen gaven wij aan dat we dan maar naar het commerciële Overvecht gingen en ik liep achteruit, richting de winkel. Daarop reageerde de kassamedewerkerst, Overvecht is die kant op. (Of te wel niet de winkel in, maar de andere kant op)
Bij Tuincentrum Overvecht Utrecht hebben wij ons op zaterdag laten adviseren en op zondag heb ik drie volle aanhangers naar mijn huis gereden. U mag zelf raden aan welke omzet en ik ben erg blij dat ik die omzet niet aan jullie heb gegeven.
Wat ik totaal niet kan begrijpen, is het enthousiaste en eerlijke verkoop in februari en dan het verschil met afgelopen weekend. Hoe uw kassamedewerkster handelde en reageerde heb ik eigenlijk nog nooit meegemaakt.
Misschien dat u wat doet met deze mail, misschien ook niet. U weet nu hoe ik erover denk en waar ik kan zal ik aangeven de Minstroom echt links te laten liggen.
Succes met de onderneming.
Groet,
Peters.