Zeer slechte service, 10 jaar bezig geweest met lekstroom nieuw aangekochte Honda Insight. Steeds bakkeleien probleem nooit opgelost. Wel moeten betalen en zelfs op het laatst leenauto moeten betalen. Nu bij Honda dealer in Mijdrecht probleem meteen opgelost. Jammer maar na 10 jaar vaste klant verloren.
Verdient als beoordeling -1 *
1.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Jan
|
vandaag een Honda gekocht en wat me opviel met andere autobedrijven dat de verkopers alle tijd voor je nemen dingen goed uitleggen en heel vriendelijk zijn, gewoon een topbedrijf.
10
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Karsten
|
Zeer slechte service, nieuwe auto gekocht die binnen 1 week veel elektrische problemen heeft met noodlampjes die aan blijven gaan. Technisch heeft Honda het niet meer voor elkaar.
Door DeBois wordt er nooit adequaat een oplossing geboden. Je wordt naar huis gestuurd nadat ze het noodlampje resetten, dat had ik ook zelf kunnen doen. Echter wordt de aard van het probleem “de techniek” niet opgelost. Tot ruim 4x aan toe is dit voorgekomen in een tijdsbestek van geen 2 maanden.
Veel tijd en logistieke ongemakken kwijt aan een auto en servicebedrijf die niet meedenken. Receptioniste komt mondelinge afspraak niet na, waardoor het probleem na ruim een halfjaar nogsteeds niet is opgelost, ondertussen staat wel de bijgekochte 1 jaar servicegarantie op het punt te verlopen, geldklopperij van de bovenste plank.
Vermijd deze dealer als het kan, van kwaliteit en service uit het verleden is niks meer over.
1.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Wil Beckers
|
Vandaag, 29 december 2019, mijn (bijna) nieuwe Honda CH-r opgehaald. De auto stond gereed voor aflevering in de showroom. Glanzend als nieuw, mede dankzij de Waxoil-behandeling. Aankoop, incl. inruil ging probleemloos. Hulde aan verkoopadviseur Remco ***, die mij op een bijzonder correcte en sympathieke manier heeft geholpen. Van mij krijgt hij een dikke tien! Wittenberg - de Bois is een mooi bedrijf met fijne medewerkers en een bijzonder goede service.
10
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Mj
|
Autoverkoper kreeg de achterklep niet open. Na het openen van de voorklep ging hij niet meer dicht. De verkoper wist geen specificaties over de auto. Beschadigingen waren niet vermeld. Men was verbaasd dat ze er op zaten!
1787 Reviews Plaats review
Dave
|Zeer slechte service, 10 jaar bezig geweest met lekstroom nieuw aangekochte Honda Insight. Steeds bakkeleien probleem nooit opgelost. Wel moeten betalen en zelfs op het laatst leenauto moeten betalen. Nu bij Honda dealer in Mijdrecht probleem meteen opgelost. Jammer maar na 10 jaar vaste klant verloren.
Verdient als beoordeling -1 *
Jan
|vandaag een Honda gekocht en wat me opviel met andere autobedrijven dat de verkopers alle tijd voor je nemen dingen goed uitleggen en heel vriendelijk zijn, gewoon een topbedrijf.
Karsten
|Zeer slechte service, nieuwe auto gekocht die binnen 1 week veel elektrische problemen heeft met noodlampjes die aan blijven gaan. Technisch heeft Honda het niet meer voor elkaar.
Door DeBois wordt er nooit adequaat een oplossing geboden. Je wordt naar huis gestuurd nadat ze het noodlampje resetten, dat had ik ook zelf kunnen doen. Echter wordt de aard van het probleem “de techniek” niet opgelost. Tot ruim 4x aan toe is dit voorgekomen in een tijdsbestek van geen 2 maanden.
Veel tijd en logistieke ongemakken kwijt aan een auto en servicebedrijf die niet meedenken. Receptioniste komt mondelinge afspraak niet na, waardoor het probleem na ruim een halfjaar nogsteeds niet is opgelost, ondertussen staat wel de bijgekochte 1 jaar servicegarantie op het punt te verlopen, geldklopperij van de bovenste plank.
Vermijd deze dealer als het kan, van kwaliteit en service uit het verleden is niks meer over.
Wil Beckers
|Vandaag, 29 december 2019, mijn (bijna) nieuwe Honda CH-r opgehaald. De auto stond gereed voor aflevering in de showroom. Glanzend als nieuw, mede dankzij de Waxoil-behandeling. Aankoop, incl. inruil ging probleemloos. Hulde aan verkoopadviseur Remco ***, die mij op een bijzonder correcte en sympathieke manier heeft geholpen. Van mij krijgt hij een dikke tien! Wittenberg - de Bois is een mooi bedrijf met fijne medewerkers en een bijzonder goede service.
Mj
|Autoverkoper kreeg de achterklep niet open. Na het openen van de voorklep ging hij niet meer dicht. De verkoper wist geen specificaties over de auto. Beschadigingen waren niet vermeld. Men was verbaasd dat ze er op zaten!