In de winkel advies gevraagd over gordijnen en uiteindelijk een bestelling geplaatst.
Ruim 500 euro aanbetaling.
Maanden wachten, geen communicatie vanuit hun kant hierover. Ook de eerder gelegde PVC vloer was nog steeds niet afgewerkt.
De Gordijnen kwamen maanden later dan was beloofd binnen. De monteur zette tegen de afspraken in te korte roedes op het kozijn. Toen ik aangaf dat de afstand van de roede op het kozijn ook niet klopte gaf meneer aan dat hij niets anders bij zich had, ik moest het er maar mee doen. Van geen enkel gordijn bleken de maten te kloppen en ook de stof paste niet bij de situatie terwijl hier duidelijk advies over was gevraagd. Op aandringen is de eigenaar ( Marvin van de Krieken) zelf komen kijken, beloofde gouden bergen maar kwam niets na! Toen ik hem opbelde hierover liet hij mij amper uitpraten en hing op enig moment de telefoon op. Zo ga je niet om met je klanten.
Ik heb meerdere mails gestuurd, hij heeft niet geleverd wat is afgesproken en het vetrtrouwen in deze man is nul. Ik heb mijn geld terug gevraagd, er wordt nergens meer op gereageerd. De eigenaar luistert slecht naar de vraag van de klant en wil alleen maar meters maken voor z'n eigen portemonnee. Eigenwijs en wil zijn zin doorzetten. Slechte service en mijn aanbetaling nog steeds niet terug. Ook heb ik geen gordijnen. Ik ben nu bijna een jaar verder. De Lange en Reek: voor mij nooit meer!
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Fvdmaas
|
Beloftes, beloftes, beloftes maar service en kwaliteit bieden, ho maar.
Vloertje drogen 1 dag ingepland. 2 weken later kon het vloertje gelegd worden omdat het toch iets langer duurde dat drogen. Tja dat kun je toch wel bedenken met al die jarenlange ervaring arkng als er een keuken gesloopt wordt. Heel onze planning en die van onze timmerman in duigen. Excuses niet op rekenen. Compensatie heeft Marvin ook nog niet van gehoord. Klachtenafhandeling: hij komt uiteindelijk na 2x telefonisch contact en een keer tegen degene die de luxaflex kwam ophangen, na dus 1,5 maand. Heeft zich totaal niet ingelezen in onze klacht. Weet onze namen niet eens.... beloofd wederom te bellen maar niks.... waardeloos bedrijf geworden. Met de oude eigenaar was het klasse. Wij gaan voor de overige zaken die we nog wilden naar iemand anders. Nóóit meer bij deze zaak.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
R.H.J. Hornsveld
|
In het verleden heeft De Lange en Reek twee keer mijn huis tot tevreden gestoffeerd, maar toen was pa nog aan het bewind. Nu de zoon aan het roer staat gaat het niet goed. Het stofferen van de woon- en slaapkamer was een aaneenschakeling van verkeerde adviezen, niet nakomen van afspraken, het tapijt lijmen terwijl spannen in de koopovereenkomst stond, rafelige afwerking van het tapijt, geen excuses en geen communicatie. Dit bedrijf is af te raden.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Goes
|
Eerste contact in de showroom was zeer prettig. Hierna helaas bergafwaarts. Schatting van de prijs bleek totaal niet te kloppen. Na een eerste offerte gingen we toch akkoord en door met inmeten door het eerste goede gevoel in de showroom. Na inmeten werd het bedrag nog eens verdubbeld, zonder enige toelichting doodleuk een dubbel zo hoge offerte en of we even akkoord wilde gaan.
Ook erg veel achteraan moeten bellen. Afspraak voor inmeten zou ik voor gebeld worden, 5 dagen later nog niets gehoord en zelf gebeld. Ook de uiteindelijke definitieve offerte zou ik 1 dag ná inmeten ontvangen. Een week later had ik nog niets gehoord en heb ik er weer zelf achteraan moeten bellen.
Doen niet wat ze afspreken en zijn niet klantgericht, terwijl je dat gevoel in de showroom wel krijgt.
Zonde!
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Kees Ponier
|
Super service in optima forma. Ons huis werd in maart opgeleverd. De Lange & Reek hebben ons bijzonder goed geadviseerd en niets was hen teveel.
De uitvoering van de wekzaamheden is subliem. Pluspunten: Service
Geduld
Vakmanschap
Voordelig. Minpunten: Beslist geen.
5 Reviews Plaats review
Mevr. N.
|In de winkel advies gevraagd over gordijnen en uiteindelijk een bestelling geplaatst.
Ruim 500 euro aanbetaling.
Maanden wachten, geen communicatie vanuit hun kant hierover. Ook de eerder gelegde PVC vloer was nog steeds niet afgewerkt.
De Gordijnen kwamen maanden later dan was beloofd binnen. De monteur zette tegen de afspraken in te korte roedes op het kozijn. Toen ik aangaf dat de afstand van de roede op het kozijn ook niet klopte gaf meneer aan dat hij niets anders bij zich had, ik moest het er maar mee doen. Van geen enkel gordijn bleken de maten te kloppen en ook de stof paste niet bij de situatie terwijl hier duidelijk advies over was gevraagd. Op aandringen is de eigenaar ( Marvin van de Krieken) zelf komen kijken, beloofde gouden bergen maar kwam niets na! Toen ik hem opbelde hierover liet hij mij amper uitpraten en hing op enig moment de telefoon op. Zo ga je niet om met je klanten.
Ik heb meerdere mails gestuurd, hij heeft niet geleverd wat is afgesproken en het vetrtrouwen in deze man is nul. Ik heb mijn geld terug gevraagd, er wordt nergens meer op gereageerd. De eigenaar luistert slecht naar de vraag van de klant en wil alleen maar meters maken voor z'n eigen portemonnee. Eigenwijs en wil zijn zin doorzetten. Slechte service en mijn aanbetaling nog steeds niet terug. Ook heb ik geen gordijnen. Ik ben nu bijna een jaar verder. De Lange en Reek: voor mij nooit meer!
Fvdmaas
|Beloftes, beloftes, beloftes maar service en kwaliteit bieden, ho maar.
Vloertje drogen 1 dag ingepland. 2 weken later kon het vloertje gelegd worden omdat het toch iets langer duurde dat drogen. Tja dat kun je toch wel bedenken met al die jarenlange ervaring arkng als er een keuken gesloopt wordt. Heel onze planning en die van onze timmerman in duigen. Excuses niet op rekenen. Compensatie heeft Marvin ook nog niet van gehoord. Klachtenafhandeling: hij komt uiteindelijk na 2x telefonisch contact en een keer tegen degene die de luxaflex kwam ophangen, na dus 1,5 maand. Heeft zich totaal niet ingelezen in onze klacht. Weet onze namen niet eens.... beloofd wederom te bellen maar niks.... waardeloos bedrijf geworden. Met de oude eigenaar was het klasse. Wij gaan voor de overige zaken die we nog wilden naar iemand anders. Nóóit meer bij deze zaak.
R.H.J. Hornsveld
|In het verleden heeft De Lange en Reek twee keer mijn huis tot tevreden gestoffeerd, maar toen was pa nog aan het bewind. Nu de zoon aan het roer staat gaat het niet goed. Het stofferen van de woon- en slaapkamer was een aaneenschakeling van verkeerde adviezen, niet nakomen van afspraken, het tapijt lijmen terwijl spannen in de koopovereenkomst stond, rafelige afwerking van het tapijt, geen excuses en geen communicatie. Dit bedrijf is af te raden.
Goes
|Eerste contact in de showroom was zeer prettig. Hierna helaas bergafwaarts. Schatting van de prijs bleek totaal niet te kloppen. Na een eerste offerte gingen we toch akkoord en door met inmeten door het eerste goede gevoel in de showroom. Na inmeten werd het bedrag nog eens verdubbeld, zonder enige toelichting doodleuk een dubbel zo hoge offerte en of we even akkoord wilde gaan.
Ook erg veel achteraan moeten bellen. Afspraak voor inmeten zou ik voor gebeld worden, 5 dagen later nog niets gehoord en zelf gebeld. Ook de uiteindelijke definitieve offerte zou ik 1 dag ná inmeten ontvangen. Een week later had ik nog niets gehoord en heb ik er weer zelf achteraan moeten bellen.
Doen niet wat ze afspreken en zijn niet klantgericht, terwijl je dat gevoel in de showroom wel krijgt.
Zonde!
Kees Ponier
|Super service in optima forma. Ons huis werd in maart opgeleverd. De Lange & Reek hebben ons bijzonder goed geadviseerd en niets was hen teveel.
De uitvoering van de wekzaamheden is subliem. Pluspunten: Service
Geduld
Vakmanschap
Voordelig. Minpunten: Beslist geen.