Zeer teleurstellende ervaring – onduidelijke communicatie en onverwachte kosten
Mijn ervaring met Bosche Carservice van den Berg in de Kwakel was ronduit teleurstellend. Er worden veel beloftes gedaan, maar in de praktijk blijft daar weinig van over. Van tevoren is het onmogelijk om een duidelijke prijsindicatie te krijgen – zelfs voor iets als een kleine of grote beurt. Ze geven aan niet te weten wat de kosten zijn, wat op zijn minst opmerkelijk is voor een autobedrijf.
Pas bij ontvangst van de factuur wordt duidelijk wat je moet betalen – en dat bedrag is fors. Wat het extra wrang maakt: zelfs als je kunt aantonen dat je te veel hebt betaald, weigeren ze terug te betalen. Ze beweren dan simpelweg dat er werkzaamheden zijn uitgevoerd die ze niet in rekening hebben gebracht.
Ook vreemd is dat ze aangeven geen grote onderhoudsbeurt aan te bieden, terwijl ze dat in werkelijkheid wel doen. Maar wéér zonder vooraf inzicht te geven in de kosten.
Een erkende dealer communiceert helder: je krijgt vooraf een prijsopgave en wordt gebeld als er onverwachte kosten bijkomen. Bij Bosche Carservice van den Berg gebeurt dit allemaal niet. En als je verhaal gaat halen, wordt je niet serieus genomen – ze praten zich er makkelijk uit.
Kortom, mijn advies: wees gewaarschuwd.
2.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Ron
|
Ik moet me helaas aansluiten op onderstaande reactie's, had mijn auto gebracht voor onderhoud en kreeg een oude en vieze auto mee. Had nog gevraagd...laat me weten wat de kosten zijn. Dag later werd ik gebeld uwe auto is gemaakt,.....weet nog niet wat de kosten zijn die rekn stuur ik via de mail.
Ik zeg wat een vreemde gang van zaken doen is dit, eenmaal de rekn ontvangen schrok ik.
Hier kom ik niet meer, je krijgt geen bedrag van te voren te horen wat het kost als men weet wat eraan mankeert. En als je hier dan over begint, krijg je een bod en raar antwoord terug.
Nee bedankt, ga naar de concurent....
1.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Marc
|
Helaas gaat de service acheruit, en zijn de rekeningen toren hoog.
Je weet nooit van te voren wat het gaat kosten, ze geven een indicatie. Maar achteraf.....is het altijd meer.
Helaas ..... kom ik hier nu niet meer, omdat ze geen duidenlijkheid creeeren. En niet meer zo klantvriendelijk zijn als dat ze waren.
Ik ga tegen woordig wel naar de dealer, die weet van te voren wat het kost. En krijg je ook nog betere leen auto.s mee.
2.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Cor
|
Auto gebracht voor een beurt, krijg een hele vieze en versleten leenauto mee. De vloermatten letterlijk aan elkaar getaped. Ook zouden ze het fluiten van een wiel repareren, drie dagen later zelfde probleem weer terug. 2 weken later is mijn koplamp stuk,had gebeld voor een afspraak. Zet de auto voor de deur, Niemand begroet mij. Ineens vraagt iemand om mijn autosleutel, kon geen goedemiddag vanaf......
1.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
mulder
|
Auto gebracht met storing tot 5 maal toe,iedere keer ander verhaal,over uitleesapparatuur ,iedere keer maar gissen wat het was tot 5 maal toe uiteindelijk 2500 euro aan nodeloze reparaties terwijl de oplossing voor de hand lag,een simpele sensor van 300 euro,maar ze hadden niet de goede uitlees apparatuur en wilden onder geen voorwaarde naar een merkdealer gaan met wel het goede apparatuur,ook niet naar aandringen van ons als klant,wel zijn wij naar merkdealer gegaan en probleem was binnen 2 uur opgelost voor 300 euro. *verwijderd door redactie*
65 Reviews Plaats review
Marc
|Zeer teleurstellende ervaring – onduidelijke communicatie en onverwachte kosten
Mijn ervaring met Bosche Carservice van den Berg in de Kwakel was ronduit teleurstellend. Er worden veel beloftes gedaan, maar in de praktijk blijft daar weinig van over. Van tevoren is het onmogelijk om een duidelijke prijsindicatie te krijgen – zelfs voor iets als een kleine of grote beurt. Ze geven aan niet te weten wat de kosten zijn, wat op zijn minst opmerkelijk is voor een autobedrijf.
Pas bij ontvangst van de factuur wordt duidelijk wat je moet betalen – en dat bedrag is fors. Wat het extra wrang maakt: zelfs als je kunt aantonen dat je te veel hebt betaald, weigeren ze terug te betalen. Ze beweren dan simpelweg dat er werkzaamheden zijn uitgevoerd die ze niet in rekening hebben gebracht.
Ook vreemd is dat ze aangeven geen grote onderhoudsbeurt aan te bieden, terwijl ze dat in werkelijkheid wel doen. Maar wéér zonder vooraf inzicht te geven in de kosten.
Een erkende dealer communiceert helder: je krijgt vooraf een prijsopgave en wordt gebeld als er onverwachte kosten bijkomen. Bij Bosche Carservice van den Berg gebeurt dit allemaal niet. En als je verhaal gaat halen, wordt je niet serieus genomen – ze praten zich er makkelijk uit.
Kortom, mijn advies: wees gewaarschuwd.
Ron
|Ik moet me helaas aansluiten op onderstaande reactie's, had mijn auto gebracht voor onderhoud en kreeg een oude en vieze auto mee. Had nog gevraagd...laat me weten wat de kosten zijn. Dag later werd ik gebeld uwe auto is gemaakt,.....weet nog niet wat de kosten zijn die rekn stuur ik via de mail.
Ik zeg wat een vreemde gang van zaken doen is dit, eenmaal de rekn ontvangen schrok ik.
Hier kom ik niet meer, je krijgt geen bedrag van te voren te horen wat het kost als men weet wat eraan mankeert. En als je hier dan over begint, krijg je een bod en raar antwoord terug.
Nee bedankt, ga naar de concurent....
Marc
|Helaas gaat de service acheruit, en zijn de rekeningen toren hoog.
Je weet nooit van te voren wat het gaat kosten, ze geven een indicatie. Maar achteraf.....is het altijd meer.
Helaas ..... kom ik hier nu niet meer, omdat ze geen duidenlijkheid creeeren. En niet meer zo klantvriendelijk zijn als dat ze waren.
Ik ga tegen woordig wel naar de dealer, die weet van te voren wat het kost. En krijg je ook nog betere leen auto.s mee.
Cor
|Auto gebracht voor een beurt, krijg een hele vieze en versleten leenauto mee. De vloermatten letterlijk aan elkaar getaped. Ook zouden ze het fluiten van een wiel repareren, drie dagen later zelfde probleem weer terug. 2 weken later is mijn koplamp stuk,had gebeld voor een afspraak. Zet de auto voor de deur, Niemand begroet mij. Ineens vraagt iemand om mijn autosleutel, kon geen goedemiddag vanaf......
mulder
|Auto gebracht met storing tot 5 maal toe,iedere keer ander verhaal,over uitleesapparatuur ,iedere keer maar gissen wat het was tot 5 maal toe uiteindelijk 2500 euro aan nodeloze reparaties terwijl de oplossing voor de hand lag,een simpele sensor van 300 euro,maar ze hadden niet de goede uitlees apparatuur en wilden onder geen voorwaarde naar een merkdealer gaan met wel het goede apparatuur,ook niet naar aandringen van ons als klant,wel zijn wij naar merkdealer gegaan en probleem was binnen 2 uur opgelost voor 300 euro.
*verwijderd door redactie*