Drie jaar geleden de trap door dit bedrijf laten schilderen. Inmiddels is die verflaag tot op het hout afgesleten. De vorige verflaag heeft er 15 jaar op gezeten en was op het moment van schilderen nog niet zo versleten als nu na 3 jaar al.
Waarschijnlijk totaal ongeschikte verf gebruikt. Ik zou dit bedrijf niet opnieuw kiezen voor een klus.
Medewerkers zijn verder wel vriendelijk en komen op de afgesproken tijd.
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
De KlusBij
|
Reactie op klacht. Wij proberen altijd netjes te werken maar dat is hier in ieder geval niet goed genoeg gelukt. Ook wij maken fouten, excuses daarvoor.
Jammer dat mevrouw dit niet rechtstreeks aan ons heeft gemeld. dan kunnen we samen kijken hoe we het beter doen en oplossen.
Ons doel is om klanten tevreden te stellen en te houden. U kunt ons in ieder geval altijd nog bellen, dan kijken we hoe we dit op kunnen lossen. Vriendelijke groeten, de KlusBij. Pluspunten: Wij proberen onze klanten tevreden te stellen en goede afspraken te maken.
8.0
ingrid
|
slechte klusjesman. de klusbij levert niet netjes af. Raffelt het werk af en rekent aan het eind extra kosten voor dingen die hij tijdig had kunnen melden.Meneer komt met excuses als dat hij langer bezig was met het in elkaar zetten van iets, omdat het uit veel losse delen bestond. Kortom als je duidelijkheid wilt van een klusjesman en iemand die gedetaileerd en netjes te werk gaat, adviseer ik je om verder te kijken. Pluspunten: ze komen op tijd. Minpunten: ze melden van de voren niet dat ze extra werk aan het doen zijn en dat ze dit achteraf gaan doorberekenen. Ze berekenen voor de meest idiote handelingen extra kosten achteraf zoals het lezen van de handleiding, apparatuur had te veel losse delen die inelkaar gezet moesten worden, moest hoog op de trap werken waardoor het langer duurde dus komt uurtarief bij.
3 Reviews Plaats review
Jeroen
|Drie jaar geleden de trap door dit bedrijf laten schilderen. Inmiddels is die verflaag tot op het hout afgesleten. De vorige verflaag heeft er 15 jaar op gezeten en was op het moment van schilderen nog niet zo versleten als nu na 3 jaar al.
Waarschijnlijk totaal ongeschikte verf gebruikt. Ik zou dit bedrijf niet opnieuw kiezen voor een klus.
Medewerkers zijn verder wel vriendelijk en komen op de afgesproken tijd.
De KlusBij
|Reactie op klacht. Wij proberen altijd netjes te werken maar dat is hier in ieder geval niet goed genoeg gelukt. Ook wij maken fouten, excuses daarvoor.
Jammer dat mevrouw dit niet rechtstreeks aan ons heeft gemeld. dan kunnen we samen kijken hoe we het beter doen en oplossen.
Ons doel is om klanten tevreden te stellen en te houden. U kunt ons in ieder geval altijd nog bellen, dan kijken we hoe we dit op kunnen lossen. Vriendelijke groeten, de KlusBij. Pluspunten: Wij proberen onze klanten tevreden te stellen en goede afspraken te maken.
ingrid
|slechte klusjesman. de klusbij levert niet netjes af. Raffelt het werk af en rekent aan het eind extra kosten voor dingen die hij tijdig had kunnen melden.Meneer komt met excuses als dat hij langer bezig was met het in elkaar zetten van iets, omdat het uit veel losse delen bestond. Kortom als je duidelijkheid wilt van een klusjesman en iemand die gedetaileerd en netjes te werk gaat, adviseer ik je om verder te kijken. Pluspunten: ze komen op tijd. Minpunten: ze melden van de voren niet dat ze extra werk aan het doen zijn en dat ze dit achteraf gaan doorberekenen. Ze berekenen voor de meest idiote handelingen extra kosten achteraf zoals het lezen van de handleiding, apparatuur had te veel losse delen die inelkaar gezet moesten worden, moest hoog op de trap werken waardoor het langer duurde dus komt uurtarief bij.