Eén groot drama dit bedrijf!!!
Wil je correct en prettig geholpen worden? Dat lukt totdat je de aankoop hebt gedaan…….daarna tel je niet meer mee!!! Het woord SERVICE hebben ze echt nog nooit van gehoord…….mijdt dit bedrijf!!!! Garantie is helemaal een naar woord hier…..
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Herman Bruinewoud
|
Na advies van de ANWB-verzekeringen en omdat onze caravan in Epe in de winterstalling staat werd ons de Jong caravans in Hattem aan geraden om onze op gelopen schade aan de achterkant van de caravan te laten repareren ( geen eigen risico).
Na een goed eerste contact met het opnemen van de schade en de oproep voor reparatie, ook maar een servicebeurt geregeld. Vanaf dat moment is het eigenlijk steeds een bron van ergernis .
Ontzettend lang wachten op onderdelen en dan steeds gevraagd worden om de caravan weer op te halen en weer te brengen als de onderdelen binnen zijn, omdat jullie geen plaats hebben. Iets wat wij trouwens niet gedaan hebben. Maar ik kan me nu wel voorstellen dat het er bij jullie zo vol staat met caravans en campers, die staan natuurlijk allemaal te wachten op onderdelen.
Bij aankomst thuis blijkt er een verkeerde achterkant in de caravan te zitten, wij hebben een Fendt 495 terwijl er een achterkant van een Fendt 465 gemonteerd is. ( na dat er ongeveer 20 foto’s gemaakt zijn bij het opnemen van de schade, waar ongetwijfeld op staat dat we een Fendt 495 hebben)
Na lang wachten op de reparatie van de onderskirt van de caravan. Iets wat achteraf logisch is, want die is natuurlijk ook voor de Fendt 465 besteld en aangezien in dat onderdeel de deur zit past het niet, hebben we toch de caravan maar op gehaald.
Kosten reparatie beplating niets, deze is volledig door de verzekering betaald. Maar de verzekering hoeft jullie niet meer te adviseren i.v.m. geen eigen risico, daar krijg je veel ellende voor terug.
Dan nog even over de servicebeurt,
Reparatie van het slot van de disselbak en de buitenlamp zijn nog steeds niet uitgevoerd terwijl die gelijk bij het brengen gemeld zijn , het neuswiel is wel vervangen, maar de reparatie van de mover is niet mogelijk volgens jullie ( advies van jullie neem maar een nieuwe mover, kosten 2800 euro) terwijl wij hem in ieder geval werkend gebracht hebben. Alleen de motor aan de deurkant leverde te weinig kracht maar daar zouden de monteurs naar kijken. Bij het ophalen deed hij inclusief de afstandsbediening helemaal niets meer.
Kosten servicebeurt 895 euro ( waarvan 295 euro diagnosekosten mover)
Bij thuis komst, een afspraak gemaakt met ALKO servicecentrum in Nieuw Vennep. Van uit Epe naar Nieuw Vennep gereden . Daar werd eerst de afstand bediening gereset, toen de onderste keukenla er uit gehaald en een laptop aangesloten en e.e.a. gereset en de mover aan de deurkant iets bijgesteld en binnen een half uur op de mover weer naar buiten gereden en aangekoppeld, kosten 0 euro, hoezo niet te repareren en 295 euro diagnose kosten, onkunde zou ik zeggen.
Waarom gaat u ongevraagd een onderplaat van het kenteken vervangen door een onderplaat van de Jong caravans, iets wat ik nu zeker niet op prijs stel en graag zou zien dat u de originele weer monteert.
Ook zou ik van u graag een retour betaling krijgen op de door mij onnodig betaalde diagnose kosten mover en de door mij gemaakte kosten richting het ALKO servicecentrum.
Met recreatieve groet,
H.L.Bruinewoud
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
WiIlem
|
Nooit meer naar De Jong Hattem
Enkele jaren geleden hier onze Hymer Duo Mobil gekocht ! Maar nu deed in Spanje de pomp het niet meer ,bleek de module stuk te zijn en was niet in Spanje te koop . Dus De Jong Hattem gebeld en gevraagd of zij zsm een nieuwe willen opsturen . Maar na 2.5 weken was hij er nog niet dus maar eens bellen ja hij is net binnen maar we versturen hem niet eerder dan dat de module betaald is en de verzend kosten en die wisten ze nog niet ! Waarop wij verwonderd reageerde dat dit als goede klant toch wel raar is kwam het antwoord Zo zijn de regels hier nu eenmaal . Wat een arrogantie ! Vervolgens hebben ze het opgestuurd na dat wij alles betaald hadden maar toen het na 1.5 week aan kwam hadden ze de verkeerde gestuurd ongelooflijk . Vanuit Spanje gevraagd of zij direct een nieuwe willen bestellen zodat wij als we na 2 weken terug in Nederland zijn het op kunnen gaan halen . Nou niks hoor er was nog steeds geen module . 6 weken zonder stromend water zitten valt niet mee maar daar hebben zij geen boodschap aan . Nu een ander gebeld en deze maakte er een spoed bestelling van en wij konden hem na 3 dagen al ophalen was gewoon voorradig . Nee De Jong Hattem nooit meer wat een arrogantie een zeer slecht familie bedrijf waar helaas mensen zitten die beter wat anders kunnen gaan doen .
Aanbevelen?
Nee
Vandaag
Willem , Nieuwegein
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Gesponsord
Jeanet
|
Zeer onklantvriendelijk bedrijf. Nog nooit ergens zo behandeld.
De dames achter de balie lopen alleen maar de mopperen, op van alles en nog wat.
Ze laten je lang wachten en zeggen ook rustig tegen een collega: "Oh, die klanten kunnen wel even wachten".
Reparatie duurde veel langer dan afgesproken, terwijl ze wisten dat ik op vakantie wilde.
Werd tussentijds niet gebeld over het verloop, en dus ook niet over dat het niet op tijd klaar zou zijn. Je moet continu zelf er achteraan vissen.
De monteurs zijn nog redelijk aardig, de dames achter de balie niet. Vooral de dame waarvan de voornaam met een S. begint is echt heel erg onvriendelijk en zelfingenomn.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Johan de boer
|
Dit is een bedrijf dat je link moet laten liggen. De zoon Vd eigenaar en eigenaar zelf zijn absoluut niet klantvriendelijk en handelen puur op vooroordelen. Ze komen hun afspraken ook niet na. Niet betrouwbaar en afspraken maken kun je net zo goed niet doen
6 Reviews Plaats review
HvV
|Eén groot drama dit bedrijf!!!
Wil je correct en prettig geholpen worden? Dat lukt totdat je de aankoop hebt gedaan…….daarna tel je niet meer mee!!! Het woord SERVICE hebben ze echt nog nooit van gehoord…….mijdt dit bedrijf!!!! Garantie is helemaal een naar woord hier…..
Herman Bruinewoud
|Na advies van de ANWB-verzekeringen en omdat onze caravan in Epe in de winterstalling staat werd ons de Jong caravans in Hattem aan geraden om onze op gelopen schade aan de achterkant van de caravan te laten repareren ( geen eigen risico).
Na een goed eerste contact met het opnemen van de schade en de oproep voor reparatie, ook maar een servicebeurt geregeld. Vanaf dat moment is het eigenlijk steeds een bron van ergernis .
Ontzettend lang wachten op onderdelen en dan steeds gevraagd worden om de caravan weer op te halen en weer te brengen als de onderdelen binnen zijn, omdat jullie geen plaats hebben. Iets wat wij trouwens niet gedaan hebben. Maar ik kan me nu wel voorstellen dat het er bij jullie zo vol staat met caravans en campers, die staan natuurlijk allemaal te wachten op onderdelen.
Bij aankomst thuis blijkt er een verkeerde achterkant in de caravan te zitten, wij hebben een Fendt 495 terwijl er een achterkant van een Fendt 465 gemonteerd is. ( na dat er ongeveer 20 foto’s gemaakt zijn bij het opnemen van de schade, waar ongetwijfeld op staat dat we een Fendt 495 hebben)
Na lang wachten op de reparatie van de onderskirt van de caravan. Iets wat achteraf logisch is, want die is natuurlijk ook voor de Fendt 465 besteld en aangezien in dat onderdeel de deur zit past het niet, hebben we toch de caravan maar op gehaald.
Kosten reparatie beplating niets, deze is volledig door de verzekering betaald. Maar de verzekering hoeft jullie niet meer te adviseren i.v.m. geen eigen risico, daar krijg je veel ellende voor terug.
Dan nog even over de servicebeurt,
Reparatie van het slot van de disselbak en de buitenlamp zijn nog steeds niet uitgevoerd terwijl die gelijk bij het brengen gemeld zijn , het neuswiel is wel vervangen, maar de reparatie van de mover is niet mogelijk volgens jullie ( advies van jullie neem maar een nieuwe mover, kosten 2800 euro) terwijl wij hem in ieder geval werkend gebracht hebben. Alleen de motor aan de deurkant leverde te weinig kracht maar daar zouden de monteurs naar kijken. Bij het ophalen deed hij inclusief de afstandsbediening helemaal niets meer.
Kosten servicebeurt 895 euro ( waarvan 295 euro diagnosekosten mover)
Bij thuis komst, een afspraak gemaakt met ALKO servicecentrum in Nieuw Vennep. Van uit Epe naar Nieuw Vennep gereden . Daar werd eerst de afstand bediening gereset, toen de onderste keukenla er uit gehaald en een laptop aangesloten en e.e.a. gereset en de mover aan de deurkant iets bijgesteld en binnen een half uur op de mover weer naar buiten gereden en aangekoppeld, kosten 0 euro, hoezo niet te repareren en 295 euro diagnose kosten, onkunde zou ik zeggen.
Waarom gaat u ongevraagd een onderplaat van het kenteken vervangen door een onderplaat van de Jong caravans, iets wat ik nu zeker niet op prijs stel en graag zou zien dat u de originele weer monteert.
Ook zou ik van u graag een retour betaling krijgen op de door mij onnodig betaalde diagnose kosten mover en de door mij gemaakte kosten richting het ALKO servicecentrum.
Met recreatieve groet,
H.L.Bruinewoud
WiIlem
|Nooit meer naar De Jong Hattem
Enkele jaren geleden hier onze Hymer Duo Mobil gekocht ! Maar nu deed in Spanje de pomp het niet meer ,bleek de module stuk te zijn en was niet in Spanje te koop . Dus De Jong Hattem gebeld en gevraagd of zij zsm een nieuwe willen opsturen . Maar na 2.5 weken was hij er nog niet dus maar eens bellen ja hij is net binnen maar we versturen hem niet eerder dan dat de module betaald is en de verzend kosten en die wisten ze nog niet ! Waarop wij verwonderd reageerde dat dit als goede klant toch wel raar is kwam het antwoord Zo zijn de regels hier nu eenmaal . Wat een arrogantie ! Vervolgens hebben ze het opgestuurd na dat wij alles betaald hadden maar toen het na 1.5 week aan kwam hadden ze de verkeerde gestuurd ongelooflijk . Vanuit Spanje gevraagd of zij direct een nieuwe willen bestellen zodat wij als we na 2 weken terug in Nederland zijn het op kunnen gaan halen . Nou niks hoor er was nog steeds geen module . 6 weken zonder stromend water zitten valt niet mee maar daar hebben zij geen boodschap aan . Nu een ander gebeld en deze maakte er een spoed bestelling van en wij konden hem na 3 dagen al ophalen was gewoon voorradig . Nee De Jong Hattem nooit meer wat een arrogantie een zeer slecht familie bedrijf waar helaas mensen zitten die beter wat anders kunnen gaan doen .
Aanbevelen?
Nee
Vandaag
Willem , Nieuwegein
Jeanet
|Zeer onklantvriendelijk bedrijf. Nog nooit ergens zo behandeld.
De dames achter de balie lopen alleen maar de mopperen, op van alles en nog wat.
Ze laten je lang wachten en zeggen ook rustig tegen een collega: "Oh, die klanten kunnen wel even wachten".
Reparatie duurde veel langer dan afgesproken, terwijl ze wisten dat ik op vakantie wilde.
Werd tussentijds niet gebeld over het verloop, en dus ook niet over dat het niet op tijd klaar zou zijn. Je moet continu zelf er achteraan vissen.
De monteurs zijn nog redelijk aardig, de dames achter de balie niet. Vooral de dame waarvan de voornaam met een S. begint is echt heel erg onvriendelijk en zelfingenomn.
Johan de boer
|Dit is een bedrijf dat je link moet laten liggen. De zoon Vd eigenaar en eigenaar zelf zijn absoluut niet klantvriendelijk en handelen puur op vooroordelen. Ze komen hun afspraken ook niet na. Niet betrouwbaar en afspraken maken kun je net zo goed niet doen