Super zaak!. Al jaren klant bij de jager super zaak ,goede service officieel dealer van de meeste goede merken.
Een van de weinige zaken die geen Chinezen verkoopt ze staan ergens voor.
Ruim assortiment onderdelen jammer dat ze de tuning/opvoeren op laag pitje gezet hebben en zich op de woonwerk markt hebben gericht snap wel dat daar de toekomst ligt keuze's maken.
Even over de prijsopgave van de mevrouw hierboven.
Weet niet wat voor scooter je een beurt wilde laten geven maar is niet zo standaard als het lijkt zeker niet als er aan scooters gerommeld is zoals de meesten,daarom eerst brengen en dan prijsopgaaf ik vindt dat heel normaal.
Een beetje olie,filter,bougie kan je wel een prijs voor doen maar bij scooters is dat vaak heel anders.
Ze zullen er wel slechte ervaringen mee hebben gehad zeker met getunde oude race scooters waar geen beginnen aan is. Pluspunten: Vakbekwaam personeel,veel onderdelen,officieel dealer,2 vestigingen,30 jaar ervaring. Minpunten: Tot op heden niets.
8.0
Linda
|
Bijzonder klantonvriendelijk. Onvriendelijk, arrogant. Je moet je scooter eerst brengen (ook al woon je 30 km verderop), scooter achterlaten en dan pas doen ze telefonisch een prijsopgaaf van een gewoon beurtje. Ik snap heus wel dat het extra geld kost als er een band of ander onderdeel moet worden vervangen! Jammer, dit kost ze een goede klant met twee zoons met scooters. Pluspunten: Veel spullen in huis, kundige monteur. Minpunten: Klantonvriendelijk dus. Dat zie je vaker bij dit soort bedrijven. Scooterzaken, motorzaken, computerzaken..alles waarbij vaak van de hobby het beroep is gemaakt. Klanten zijn een ongewenst bijverschijnsel.
2 Reviews Plaats review
Lars
|Super zaak!. Al jaren klant bij de jager super zaak ,goede service officieel dealer van de meeste goede merken.
Een van de weinige zaken die geen Chinezen verkoopt ze staan ergens voor.
Ruim assortiment onderdelen jammer dat ze de tuning/opvoeren op laag pitje gezet hebben en zich op de woonwerk markt hebben gericht snap wel dat daar de toekomst ligt keuze's maken.
Even over de prijsopgave van de mevrouw hierboven.
Weet niet wat voor scooter je een beurt wilde laten geven maar is niet zo standaard als het lijkt zeker niet als er aan scooters gerommeld is zoals de meesten,daarom eerst brengen en dan prijsopgaaf ik vindt dat heel normaal.
Een beetje olie,filter,bougie kan je wel een prijs voor doen maar bij scooters is dat vaak heel anders.
Ze zullen er wel slechte ervaringen mee hebben gehad zeker met getunde oude race scooters waar geen beginnen aan is. Pluspunten: Vakbekwaam personeel,veel onderdelen,officieel dealer,2 vestigingen,30 jaar ervaring. Minpunten: Tot op heden niets.
Linda
|Bijzonder klantonvriendelijk. Onvriendelijk, arrogant. Je moet je scooter eerst brengen (ook al woon je 30 km verderop), scooter achterlaten en dan pas doen ze telefonisch een prijsopgaaf van een gewoon beurtje. Ik snap heus wel dat het extra geld kost als er een band of ander onderdeel moet worden vervangen! Jammer, dit kost ze een goede klant met twee zoons met scooters. Pluspunten: Veel spullen in huis, kundige monteur. Minpunten: Klantonvriendelijk dus. Dat zie je vaker bij dit soort bedrijven. Scooterzaken, motorzaken, computerzaken..alles waarbij vaak van de hobby het beroep is gemaakt. Klanten zijn een ongewenst bijverschijnsel.