Gisteren naar de hardkoopwinkel geweest na advies van de podotherapeut.
Er kon al geen goedemiddag vanaf toen wij binnen kwamen en werden wij genegeerd omdat de meneer nog druk bezig was met typen en geen oog had voor mensen die binnen kwamen of al waren. Prima, ik liet hem even zijn werk afmaken en wachtte geduldig op mijn beurt. Toen hij opkeek en mij te woord stond had ik al snel een vervelend gevoel.
Meneer was erg onrespectvol over het advies van mijn podotherapeut. Hij moest er niets van weten en luisterde eigenlijk niet eens naar het verhaal. Hij was
alleen maar vol van zijn eigen procedures.
Toen ik wat vragen stelde was hij erg kortaf en onvriendelijke en toen ik wat vroeg over de kleuren kreeg ik nog een sneer na.
Mijn vriendin en ik hadden hier een naar gevoel bij en voelde eigenlijk alleen nog maar de behoefte om te vertrekken
Deze man is een slechte ambassadeur voor zijn werkgever.
Hij jaagt zo zeker klanten de winkel uit.
Gelukkig zijn er voldoende andere speciaalzaken waar je ook prima kunt slagen met een goede en vriendelijke begeleiding.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Carla
|
Voor het eerst in mijn leven serieus gezocht naar hardloopschoenen. Er werden mij veel vragen gesteld en na de hardloop analyse kreeg ik goede feedback wbt mijn hardlopen/voetafwikkeling. Er werden mij 3 paar schoenen aangeboden om te passen en als ik wilde mocht ik even buiten gaan hardlopen.
Ook nog kleding gekocht, ik ben prima geholpen door Marc. En mocht het nodig zijn kom ik zeker terug!
8.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
ramona
|
Vandaag naar de hardloopwinkel gegaan om schoenen te kopen. Helaas kwam ik met lege handen naar buiten. Ik had bij dezelfde winkel eerder de looptest gedaan en schoenen gekocht, vandaag ging ik terug om vergelijkbare schoenen aan te schaffen.
Eerst rustig gewacht tot ik aan de beurt was. Toen kwam er een vrouw die vroeg wat ik zocht. Ik gaf aan vergelijkbare schoenen te zoeken als die ik eerder had, maar ze gaf aan 'geen idee welke schoen vergelijkbaar was met wat ik eerder had' (ik wist merk, model, en versie). Verder dan 'als je Asics had dan moet je opnieuw Asics nemen' kwam ze niet. Op mijn vraag welke schoenen van andere merken vergelijkbaar zouden zijn had ze ook geen antwoord, of geen zin om antwoord te geven.
Na dit korte gesprek van 1 a 2 minuten gaf ze aan dat ze me alleen maar wilde helpen als ik eerst een looptest zou doen. Ik gaf aan deze niet nodig te hebben, ik ren al jaren en weet wat ik wil. Dat maakte niet uit. "wij doen niet aan lukraak passen" Ehm, lukraak passen? Ik vraag juist om een specifiek type schoen, heb nog niets gepast, en ook niet gevraagd of ik iets mag passen. Ik wil namelijk iets kopen...
Ze snapte het niet.
Inmiddels had ik geen enkel vertrouwen meer dat zij mij zou kunnen helpen want ze leek niets te weten over de schoenen. En ik vond haar ook vervelend en onvriendelijk. Ik zag een bordje hangen waarop stond dat je 25 euro moest betalen voor de looptest wanneer je daarna geen schoenen kocht. Wellicht is dat de formule: mensen dwingen die test te betalen zodat ze zich gedwongen voelen om vervolgens schoenen te kopen. Maar wel jammer dat als je dan gewoon iets wil kopen, je niet geholpen wordt. Ik had er inmiddels geen vertrouwen meer in en besloot het risico niet te nemen.
Dus vanavond toch maar weer op mijn oude schoenen gaan rennen, zucht.
Mensen, als jullie een goede hardloopwinkel zoeken: niet hier!
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Gesponsord
heleen
|
zeer deskundig personeel, ze herkende gelijk mijn blessure, groot keuze aan sportbeha's.
4 Reviews Plaats review
Lisanne
|Gisteren naar de hardkoopwinkel geweest na advies van de podotherapeut.
Er kon al geen goedemiddag vanaf toen wij binnen kwamen en werden wij genegeerd omdat de meneer nog druk bezig was met typen en geen oog had voor mensen die binnen kwamen of al waren. Prima, ik liet hem even zijn werk afmaken en wachtte geduldig op mijn beurt. Toen hij opkeek en mij te woord stond had ik al snel een vervelend gevoel.
Meneer was erg onrespectvol over het advies van mijn podotherapeut. Hij moest er niets van weten en luisterde eigenlijk niet eens naar het verhaal. Hij was
alleen maar vol van zijn eigen procedures.
Toen ik wat vragen stelde was hij erg kortaf en onvriendelijke en toen ik wat vroeg over de kleuren kreeg ik nog een sneer na.
Mijn vriendin en ik hadden hier een naar gevoel bij en voelde eigenlijk alleen nog maar de behoefte om te vertrekken
Deze man is een slechte ambassadeur voor zijn werkgever.
Hij jaagt zo zeker klanten de winkel uit.
Gelukkig zijn er voldoende andere speciaalzaken waar je ook prima kunt slagen met een goede en vriendelijke begeleiding.
Carla
|Voor het eerst in mijn leven serieus gezocht naar hardloopschoenen. Er werden mij veel vragen gesteld en na de hardloop analyse kreeg ik goede feedback wbt mijn hardlopen/voetafwikkeling. Er werden mij 3 paar schoenen aangeboden om te passen en als ik wilde mocht ik even buiten gaan hardlopen.
Ook nog kleding gekocht, ik ben prima geholpen door Marc. En mocht het nodig zijn kom ik zeker terug!
ramona
|Vandaag naar de hardloopwinkel gegaan om schoenen te kopen. Helaas kwam ik met lege handen naar buiten. Ik had bij dezelfde winkel eerder de looptest gedaan en schoenen gekocht, vandaag ging ik terug om vergelijkbare schoenen aan te schaffen.
Eerst rustig gewacht tot ik aan de beurt was. Toen kwam er een vrouw die vroeg wat ik zocht. Ik gaf aan vergelijkbare schoenen te zoeken als die ik eerder had, maar ze gaf aan 'geen idee welke schoen vergelijkbaar was met wat ik eerder had' (ik wist merk, model, en versie). Verder dan 'als je Asics had dan moet je opnieuw Asics nemen' kwam ze niet. Op mijn vraag welke schoenen van andere merken vergelijkbaar zouden zijn had ze ook geen antwoord, of geen zin om antwoord te geven.
Na dit korte gesprek van 1 a 2 minuten gaf ze aan dat ze me alleen maar wilde helpen als ik eerst een looptest zou doen. Ik gaf aan deze niet nodig te hebben, ik ren al jaren en weet wat ik wil. Dat maakte niet uit. "wij doen niet aan lukraak passen" Ehm, lukraak passen? Ik vraag juist om een specifiek type schoen, heb nog niets gepast, en ook niet gevraagd of ik iets mag passen. Ik wil namelijk iets kopen...
Ze snapte het niet.
Inmiddels had ik geen enkel vertrouwen meer dat zij mij zou kunnen helpen want ze leek niets te weten over de schoenen. En ik vond haar ook vervelend en onvriendelijk. Ik zag een bordje hangen waarop stond dat je 25 euro moest betalen voor de looptest wanneer je daarna geen schoenen kocht. Wellicht is dat de formule: mensen dwingen die test te betalen zodat ze zich gedwongen voelen om vervolgens schoenen te kopen. Maar wel jammer dat als je dan gewoon iets wil kopen, je niet geholpen wordt. Ik had er inmiddels geen vertrouwen meer in en besloot het risico niet te nemen.
Dus vanavond toch maar weer op mijn oude schoenen gaan rennen, zucht.
Mensen, als jullie een goede hardloopwinkel zoeken: niet hier!
heleen
|zeer deskundig personeel, ze herkende gelijk mijn blessure, groot keuze aan sportbeha's.