Ik ben vrijdag 28-12-2018 bij de Haarkroon in Zoetermeer geweest om mijn haar te laten knippen/kleuren. Door eerdere goede ervaringen met knippen, was ik er gerust op dat ik een mooi resultaat zal krijgen. De problemen begonnen met het feit dat ik ingepland stond voor een half uur, voor iets waar ze ruim 3 uur voor nodig zouden hebben. Ze hadden dus helemaal geen tijd voor mij, en dit liet mijn kapster ook duidelijk doorschemeren in haar constante gefrusteerde geklaag. Door deze tijdnood moest ze constant van mij weg terwijl er blondeer in mijn haar zat, en werd er maar weinig op mij gelet. Ik heb meerdere keren aangegeven wat het was wat ik wilde, maar hier werd duidelijk niet naar geluisterd. Mijn kapster bleef zich maar koppig vasthouden aan haar eigen plan, en had het over de warmte uit mijn haar trekken (wit blonder maken). Dit terwijl ik aangaf dat het een warme karamelblonde kleur moest worden. Door de tijdnood heeft ze uiteindelijk een veels te hoge concentratie waterstofperoxide op mijn haar ingezet waardoor de complete bovenste laag van mijn haar is afgebroken. Wat er nog wel van over was was een combinatie van een rossige kleur op mijn uitgroei, dat overliep in een rand van donkerbruin, waar dan weer de meeste vlekkerige lichtblonde strepen doorheen zaten. Ze heeft geprobeerd die lichte strepen wat warmer te maken, maar omdat het zo dood was pakte dat niet meer. Ze was constant aan het zuchten en steunen en vertelde mij elke 5 minuten dat ik na deze behandeling nou echt van mijn haar af moest blijven aangezien het zo beschadigd was. Alsof het mijn fout was dat zij net al mijn haar dood had geblondeerd. Mijn haar viel met plukken van mijn hoofd en zag er NIET uit. Ondertussen bleven zij en haar collega's opmerkingen maken over hoe "mooi" de kleur was geworden. Als dit alles nog niet erg genoeg was, ging ze het daarna knippen. Ik heb zowel van de kleur als de coupe foto's laten zien, maar er is helaas niets van terecht gekomen. Er moest veel af omdat het zo dood was. De onderkant van mijn haar is in een happerige staat achtergelaten. Ik wilde ook laagjes met een kortere lok in de voorkant, maar dit bleek ze niet te kunnen. Na deze lange zit wilde ik erg graag naar huis, want de sfeer was niet zo gezellig meer en ik had al wel een beetje door hoe erg het was. Door de lampen in de salon was het moeilijk om te zien wat een zooitje het was geworden, maar eenmaal thuis onder wat goede lampen zag ik wat een slagveld het was. Mijn haar had 4 kleuren die er allemaal even vlekkerig uitzagen, -ik leek wel een streepjescode-, de bovenlaag was er af gevallen, het voelde aan als hooi, en het was amper geknipt op de happen in de achterkant na. Ik heb de volgende dag gebeld over mijn "kleine" probleempje, maar ik kreeg dezelfde mevrouw aan de lijn die mijn haar had gedaan en daar kreeg ik alleen maar verdedigende antwoorden van. Geen sorry, geen geld terug, en ook maar weinig animo om mij te willen helpen. Op mijn vraag of ze in ieder geval de laagjes nog in mijn haar konden knippen voor de hoge prijs die ik de dag ervoor had betaald, kreeg ik alleen het antwoord; "Moet het korter?! Ik kan het korter knippen? Wil je een lok?! Dat had je niet gezegd!" Dit wilde in natuurlijk niet en ik zou wel gek zijn als ik de vrouw die mijn haar had geknipt OOIT weer in de buurt van mijn haar zou laten. Ik merkte dat ik niet uit ging komen met haar, en dit heb ik aangegeven en opgehangen. Voor mijn werk promoot ik vaak producten voor verschillende grote merken zoals, Dior, Guerlain, Givenchy en Kenzo. Ik ben het aanspreekpunt en het visitekaartje voor zo'm merk, en met mijn haar zoals het eruit zag, kon ik niet voor deze merken werken. Dit kon mij veel geld kosten, dus ben ik meteen naar de Cosmo Kapper in Zoetermeer geweest. Zij hebben mij fantastisch geholpen en mijn haar weer in een zo goed mogelijke staat gebracht. Het is nog steeds zeer beschadigd, maar ik loop niet meer voor schut en kan met een gerust hart weer werk aannemen. Dit heeft mij natuurlijk ook weer veel geld gekost. De kapsters van de Cosmo stonden versteld van de toestand waarin mijn haar zich verkeerde en konden er niet bij dat de kapsters van de Haarkroon mij zo de salon uit hebben laten lopen. Ze hebben voor- en na-foto's van mijn haar gemaakt om te laten zien hoe drastisch het verschil was en. Ik heb mijn toestemming gegeven dat zij deze foto's als promotie materiaal mogen gebruiken. Dit geeft aan hoe ernstig mijn haar eruit zag. Mijn haar is nog steeds in een slechte staat en ik ga nog wel een paar verzorgingsbehandelingen nodig hebben voordat dit wat beter wordt. Dit gaat natuurlijk ook weer geld kosten.
2.0
Prijs / kwaliteit
Service van de medewerkers
Deskundigheid
Sfeer
Behandeling
Agatha
|
Aardige kapster maar helaas niet kundig. Kapsel verknipt en haarkleur veel te lang laten zitten waardoor het veel te donker is uitgevallen. Ik zie er uit als een geplukte kip. Geen haar op mijn hoofd peinst erover om daar nogmaals naar toe te gaan.
2 Reviews Plaats review
Djayla van der Meer
|Ik ben vrijdag 28-12-2018 bij de Haarkroon in Zoetermeer geweest om mijn haar te laten knippen/kleuren. Door eerdere goede ervaringen met knippen, was ik er gerust op dat ik een mooi resultaat zal krijgen. De problemen begonnen met het feit dat ik ingepland stond voor een half uur, voor iets waar ze ruim 3 uur voor nodig zouden hebben. Ze hadden dus helemaal geen tijd voor mij, en dit liet mijn kapster ook duidelijk doorschemeren in haar constante gefrusteerde geklaag. Door deze tijdnood moest ze constant van mij weg terwijl er blondeer in mijn haar zat, en werd er maar weinig op mij gelet. Ik heb meerdere keren aangegeven wat het was wat ik wilde, maar hier werd duidelijk niet naar geluisterd. Mijn kapster bleef zich maar koppig vasthouden aan haar eigen plan, en had het over de warmte uit mijn haar trekken (wit blonder maken). Dit terwijl ik aangaf dat het een warme karamelblonde kleur moest worden. Door de tijdnood heeft ze uiteindelijk een veels te hoge concentratie waterstofperoxide op mijn haar ingezet waardoor de complete bovenste laag van mijn haar is afgebroken. Wat er nog wel van over was was een combinatie van een rossige kleur op mijn uitgroei, dat overliep in een rand van donkerbruin, waar dan weer de meeste vlekkerige lichtblonde strepen doorheen zaten. Ze heeft geprobeerd die lichte strepen wat warmer te maken, maar omdat het zo dood was pakte dat niet meer. Ze was constant aan het zuchten en steunen en vertelde mij elke 5 minuten dat ik na deze behandeling nou echt van mijn haar af moest blijven aangezien het zo beschadigd was. Alsof het mijn fout was dat zij net al mijn haar dood had geblondeerd. Mijn haar viel met plukken van mijn hoofd en zag er NIET uit. Ondertussen bleven zij en haar collega's opmerkingen maken over hoe "mooi" de kleur was geworden. Als dit alles nog niet erg genoeg was, ging ze het daarna knippen. Ik heb zowel van de kleur als de coupe foto's laten zien, maar er is helaas niets van terecht gekomen. Er moest veel af omdat het zo dood was. De onderkant van mijn haar is in een happerige staat achtergelaten. Ik wilde ook laagjes met een kortere lok in de voorkant, maar dit bleek ze niet te kunnen. Na deze lange zit wilde ik erg graag naar huis, want de sfeer was niet zo gezellig meer en ik had al wel een beetje door hoe erg het was. Door de lampen in de salon was het moeilijk om te zien wat een zooitje het was geworden, maar eenmaal thuis onder wat goede lampen zag ik wat een slagveld het was. Mijn haar had 4 kleuren die er allemaal even vlekkerig uitzagen, -ik leek wel een streepjescode-, de bovenlaag was er af gevallen, het voelde aan als hooi, en het was amper geknipt op de happen in de achterkant na. Ik heb de volgende dag gebeld over mijn "kleine" probleempje, maar ik kreeg dezelfde mevrouw aan de lijn die mijn haar had gedaan en daar kreeg ik alleen maar verdedigende antwoorden van. Geen sorry, geen geld terug, en ook maar weinig animo om mij te willen helpen. Op mijn vraag of ze in ieder geval de laagjes nog in mijn haar konden knippen voor de hoge prijs die ik de dag ervoor had betaald, kreeg ik alleen het antwoord; "Moet het korter?! Ik kan het korter knippen? Wil je een lok?! Dat had je niet gezegd!" Dit wilde in natuurlijk niet en ik zou wel gek zijn als ik de vrouw die mijn haar had geknipt OOIT weer in de buurt van mijn haar zou laten. Ik merkte dat ik niet uit ging komen met haar, en dit heb ik aangegeven en opgehangen. Voor mijn werk promoot ik vaak producten voor verschillende grote merken zoals, Dior, Guerlain, Givenchy en Kenzo. Ik ben het aanspreekpunt en het visitekaartje voor zo'm merk, en met mijn haar zoals het eruit zag, kon ik niet voor deze merken werken. Dit kon mij veel geld kosten, dus ben ik meteen naar de Cosmo Kapper in Zoetermeer geweest. Zij hebben mij fantastisch geholpen en mijn haar weer in een zo goed mogelijke staat gebracht. Het is nog steeds zeer beschadigd, maar ik loop niet meer voor schut en kan met een gerust hart weer werk aannemen. Dit heeft mij natuurlijk ook weer veel geld gekost. De kapsters van de Cosmo stonden versteld van de toestand waarin mijn haar zich verkeerde en konden er niet bij dat de kapsters van de Haarkroon mij zo de salon uit hebben laten lopen. Ze hebben voor- en na-foto's van mijn haar gemaakt om te laten zien hoe drastisch het verschil was en. Ik heb mijn toestemming gegeven dat zij deze foto's als promotie materiaal mogen gebruiken. Dit geeft aan hoe ernstig mijn haar eruit zag. Mijn haar is nog steeds in een slechte staat en ik ga nog wel een paar verzorgingsbehandelingen nodig hebben voordat dit wat beter wordt. Dit gaat natuurlijk ook weer geld kosten.
Agatha
|Aardige kapster maar helaas niet kundig. Kapsel verknipt en haarkleur veel te lang laten zitten waardoor het veel te donker is uitgevallen. Ik zie er uit als een geplukte kip. Geen haar op mijn hoofd peinst erover om daar nogmaals naar toe te gaan.