Ik had liever dat ze goedkoper waren en meer vergoeden :-)
7.0
De informatieverstrekking
Het nakomen van beloftes
Prijs/kwaliteit verhouding
De service van de medewerkers
Trendbox Panel
|
slechtste zorgverzekeraar van nederland Ik voel me in het geheel belazerd door de goudse zorgverkeringen. Veel zeggen niks beloven en de klantenservice heeft totaal geen inlevingsvermogen
0.0
0
1
Trendbox Panel
|
Wellicht geschikt voor (middel)grote bedrijven met veel personeel en derhalve maandelijks contact, in ieder geval niet voor kleintje Jaarlijks veel betalen, weinig service. Zo kon een ziekmelding van een personeelslid niet worden verwerkt, althans slechts na veelvuldig telefonisch contact, omdat men ons account voor het zgn. Click and Claim-systeem had beëndigd zonder waarschuwing of overleg. Voordat je dan alles weer op de rails hebt ben je ruim een dagdeel verder.
4.5
0
1
Trendbox Panel
|
betrouwbaar en snel Snelle schadeuitkering. Mutaties worden snel verwerkt en heb mooit problemen met dekking of incasso gehad.
8.0
0
1
Trendbox Panel
|
Slechte telefonische klantenservice Ik wilde iets weten over mijn polis en werd steeds maar weer in de wacht gezet. Vervolgens werd ik gevraagd om terug te bellen, omdat ze me niet konden helpen en de persoon die dat wel kon niet beschikbaar was. Ik heb toen met veel pijn en moeite een emailadres losgepeuterd. Ik vind dat zij zelf hadden moeten terugbellen en ook meteen een antwoord hadden moeten hebben. Ik had echt geen ingewikkelde vraag. Alleen zit hun organiasatie ingewikkeld inelkaar met een ander bedrijf ertussen die de klanten telefonisch te woord staat.
5 Reviews Plaats review
Gijs
|Ik had liever dat ze goedkoper waren en meer vergoeden :-)
Trendbox Panel
|slechtste zorgverzekeraar van nederland
Ik voel me in het geheel belazerd door de goudse zorgverkeringen. Veel zeggen niks beloven en de klantenservice heeft totaal geen inlevingsvermogen
Trendbox Panel
|Wellicht geschikt voor (middel)grote bedrijven met veel personeel en derhalve maandelijks contact, in ieder geval niet voor kleintje
Jaarlijks veel betalen, weinig service. Zo kon een ziekmelding van een personeelslid niet worden verwerkt, althans slechts na veelvuldig telefonisch contact, omdat men ons account voor het zgn. Click and Claim-systeem had beëndigd zonder waarschuwing of overleg. Voordat je dan alles weer op de rails hebt ben je ruim een dagdeel verder.
Trendbox Panel
|betrouwbaar en snel
Snelle schadeuitkering. Mutaties worden snel verwerkt en heb mooit problemen met dekking of incasso gehad.
Trendbox Panel
|Slechte telefonische klantenservice
Ik wilde iets weten over mijn polis en werd steeds maar weer in de wacht gezet. Vervolgens werd ik gevraagd om terug te bellen, omdat ze me niet konden helpen en de persoon die dat wel kon niet beschikbaar was. Ik heb toen met veel pijn en moeite een emailadres losgepeuterd. Ik vind dat zij zelf hadden moeten terugbellen en ook meteen een antwoord hadden moeten hebben. Ik had echt geen ingewikkelde vraag. Alleen zit hun organiasatie ingewikkeld inelkaar met een ander bedrijf ertussen die de klanten telefonisch te woord staat.