In het verleden medicijnen voorgeschreven gekregen die bij de apotheek contant afgerekend moesten worden, terwijl de zorgverzekeraar aangaf dat dat niet noodzakelijk is. Uiteindelijk nadat ik de online-conversatie met de zorgverzekeraar liet zien, kon ik ze zo meekrijgen.
Nu, in de coronatijd, kreeg ik een medicijn voorgeschreven. Met de medewerker van de huisartsenpraktijk overlegd dat het medicijn incl. herhaalmedicatie ineens opgehaald kon worden, zodat er niet onnodig extra contactmomenten zijn. Wat schetst mijn verbazing? De herhaalmedicatie krijg ik niet direct mee! Ik krijg een herhaalrecept mee, die ik later een keer moet brengen en weer een aantal dagen later nog eens moet moet ophalen. Twee onnodige contactmomenten! En dát in coronatijd! Zij gaven als reden: Wij weten niet hoe u op deze medicijnen reageert... Wát een onzin! Ik heb ze ook al een paar keer eerder gehad. Dat kunnen ze toch ook zien in de computer?
Ze denken hier absoluut niet met de klant mee. Het is bij voorbaat 'nee', tenzij het niet anders kan i.p.v. in 'ja' te denken, tenzij het niet kan. Ze zijn star en niet oplossend bezig!
1 Review Plaats review
Laetis Hermes-Modderman
|In het verleden medicijnen voorgeschreven gekregen die bij de apotheek contant afgerekend moesten worden, terwijl de zorgverzekeraar aangaf dat dat niet noodzakelijk is. Uiteindelijk nadat ik de online-conversatie met de zorgverzekeraar liet zien, kon ik ze zo meekrijgen.
Nu, in de coronatijd, kreeg ik een medicijn voorgeschreven. Met de medewerker van de huisartsenpraktijk overlegd dat het medicijn incl. herhaalmedicatie ineens opgehaald kon worden, zodat er niet onnodig extra contactmomenten zijn. Wat schetst mijn verbazing? De herhaalmedicatie krijg ik niet direct mee! Ik krijg een herhaalrecept mee, die ik later een keer moet brengen en weer een aantal dagen later nog eens moet moet ophalen. Twee onnodige contactmomenten! En dát in coronatijd! Zij gaven als reden: Wij weten niet hoe u op deze medicijnen reageert... Wát een onzin! Ik heb ze ook al een paar keer eerder gehad. Dat kunnen ze toch ook zien in de computer?
Ze denken hier absoluut niet met de klant mee. Het is bij voorbaat 'nee', tenzij het niet anders kan i.p.v. in 'ja' te denken, tenzij het niet kan. Ze zijn star en niet oplossend bezig!