wat een ongeorganiseerde winkel. Slechte service. Hadden rouwkransen besteld. Zag overal de Oasis, en niet de bloemen die we hadden besteld. En dat noemt zich dan een topbloemist. Stop snel met je winkel, en ga iets doen wat je wel kunt.
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Froukje van der Wal
|
Voor het 60 jarig trouwjubileum van mijn ouders had ik de heren gevraagd of ze van een foto van het oorspronkelijke trouwboeket iets na konden maken. Zeer enthousiaste reactie! Uiteindelijk was het resultaat perfect! Ook nog twee corsages en bloemetjes voor op de tafel erbij. Alles met de grootste zorg samengesteld en goed uitgedachtvom met deze hitte e.e.a. houdbaar te houden. Onze complimenten! En bedankt voor deze bijdrage aan een onvergetelijke dag.
9.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Peeters
|
Vriendelijke mensen. En mooie bloemen en boeketten. Luisteren naar klanten.
En goede bezorging.
10
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Monique
|
Ik had een boeket bloemen besteld die 1 oktober bezorgd had moeten worden. Tot mijn verbazing werd het 17 sept bezorgd en was de verrassing die het voor de ontvanger moest zijn weg. De ontvanger is namelijk 1 oktober jarig dus lullig dat je op 17 sept een boeket krijgt met gefeliciteerd. Ik heb gebeld met deze bloemist en kreeg de oplossing geboden om op 1 okt een nieuw klein boeketje te sturen. Ik wilde dit niet want de verrassing was al weg. We kwamen overeen dat ik mijn geld dus terug zou krijgen en dacht nog nou wel goede service in ieder geval. Nou die gedachte was van korte duur. Ik werd kort daarna gebeld door een verschrikkelijke man dat de bloemen binnen een half uur klaar moesten staan bij de balie en dat ze opgehaald zouden worden want, en de bloemen en geld terug dat ging niet gebeuren. Ze hadden tenslotte een voorstel gedaan, geen enkele sympathie voor mijn teleurstelling dat verrassing door hun fout in het water was gevallen. Deze betreffende persoon tetterde maar door in mijn oor en gaf mij niet de kans om ook wat te zeggen. Hij vond zelfs dat ik in het extra tekstvak nogmaals neer had moeten zetten dat leverdatum 1 oktober en hij vond het niet normaal dat ik het al twee weken van te voren besteld had, dus eigenlijk was het mijn eigen schuld. Inmiddels hadden ze de ontvanger ook al gebeld, deze had de bloemen al bij de balie gezet, want met deze ervaring gaf het zo’n nare bijsmaak. Ik heb hen gebeld dat de bloemen opgehaald konden worden, nee dat deden ze niet ze hadden ze netjes bezorgd, ja
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Sjefke baks
|
Zins 3 jaar nieuwe eigenaar.
Niet klant vriendelijk. Slechte kwaliteit bloemen
12 Reviews Plaats review
Jasper de jong
|wat een ongeorganiseerde winkel. Slechte service. Hadden rouwkransen besteld. Zag overal de Oasis, en niet de bloemen die we hadden besteld. En dat noemt zich dan een topbloemist. Stop snel met je winkel, en ga iets doen wat je wel kunt.
Froukje van der Wal
|Voor het 60 jarig trouwjubileum van mijn ouders had ik de heren gevraagd of ze van een foto van het oorspronkelijke trouwboeket iets na konden maken. Zeer enthousiaste reactie! Uiteindelijk was het resultaat perfect! Ook nog twee corsages en bloemetjes voor op de tafel erbij. Alles met de grootste zorg samengesteld en goed uitgedachtvom met deze hitte e.e.a. houdbaar te houden. Onze complimenten! En bedankt voor deze bijdrage aan een onvergetelijke dag.
Peeters
|Vriendelijke mensen. En mooie bloemen en boeketten. Luisteren naar klanten.
En goede bezorging.
Monique
|Ik had een boeket bloemen besteld die 1 oktober bezorgd had moeten worden. Tot mijn verbazing werd het 17 sept bezorgd en was de verrassing die het voor de ontvanger moest zijn weg. De ontvanger is namelijk 1 oktober jarig dus lullig dat je op 17 sept een boeket krijgt met gefeliciteerd. Ik heb gebeld met deze bloemist en kreeg de oplossing geboden om op 1 okt een nieuw klein boeketje te sturen. Ik wilde dit niet want de verrassing was al weg. We kwamen overeen dat ik mijn geld dus terug zou krijgen en dacht nog nou wel goede service in ieder geval. Nou die gedachte was van korte duur. Ik werd kort daarna gebeld door een verschrikkelijke man dat de bloemen binnen een half uur klaar moesten staan bij de balie en dat ze opgehaald zouden worden want, en de bloemen en geld terug dat ging niet gebeuren. Ze hadden tenslotte een voorstel gedaan, geen enkele sympathie voor mijn teleurstelling dat verrassing door hun fout in het water was gevallen. Deze betreffende persoon tetterde maar door in mijn oor en gaf mij niet de kans om ook wat te zeggen. Hij vond zelfs dat ik in het extra tekstvak nogmaals neer had moeten zetten dat leverdatum 1 oktober en hij vond het niet normaal dat ik het al twee weken van te voren besteld had, dus eigenlijk was het mijn eigen schuld. Inmiddels hadden ze de ontvanger ook al gebeld, deze had de bloemen al bij de balie gezet, want met deze ervaring gaf het zo’n nare bijsmaak. Ik heb hen gebeld dat de bloemen opgehaald konden worden, nee dat deden ze niet ze hadden ze netjes bezorgd, ja
Sjefke baks
|Zins 3 jaar nieuwe eigenaar.
Niet klant vriendelijk. Slechte kwaliteit bloemen