Wederom slechte service en te laat. Nog maar eens besloten om met De Boskamp in zee te gaan maar net als in het verleden gaat het weer mis.
Ze leveren voorlopig nog niet en als ze het wel nog doen dan is het te laat. Als je vervolgens belt volgt er geen excuus maar allerlei smoesjes waarom het niet is gebeurd. Dan verwacht je direct een goedmaker maar ook dat kun je op je buik schrijven. Als we geluk hebben ontvangen we volgende week onze folders. Zo niet annuleer ik mijn bestelling. Gelukkig heb ik nog nix betaald.
In het verleden met allerlei bestellingen hetzelfde mee gemaakt en schijnbaar hebben ze er nog niets van geleerd. Pluspunten: Goedkoop. Minpunten: Klantonvriendelijk, Slechte of geen service, komen afspraken niet na zonder wat te laten weten.
2.0
martens
|
schandalige service, slechte kwaliteit!!. Schandalige service, slechte kwaliteit proefdruk! Tevens geen reactie op emailverkeer en zeer onvriendelijk telefonisch te woord gestaan!!! Ik raad iedereen af om hier zijn kaartjes te laten drukken. Zodra zij een grote opdracht krijgen laten zij alle kleine mensen links liggen. Wie niet vriendelijk kan zijn tegen de kleine klant, verdient helemaal geen klanten!!!!!!
Wij zijn uiteindelijk naar een drukker in Blerick gegaan waar we ontzettend vriendelijk geholpen zijn!!. Pluspunten: geen. Minpunten: klantonvriendelijk, slechte service, niet oplossingericht denken, slechte kwaliteit (drukken af met thuisprinter! Althans zo ziet het eruit!).
2 Reviews Plaats review
Klerken
|Wederom slechte service en te laat. Nog maar eens besloten om met De Boskamp in zee te gaan maar net als in het verleden gaat het weer mis.
Ze leveren voorlopig nog niet en als ze het wel nog doen dan is het te laat. Als je vervolgens belt volgt er geen excuus maar allerlei smoesjes waarom het niet is gebeurd. Dan verwacht je direct een goedmaker maar ook dat kun je op je buik schrijven. Als we geluk hebben ontvangen we volgende week onze folders. Zo niet annuleer ik mijn bestelling. Gelukkig heb ik nog nix betaald.
In het verleden met allerlei bestellingen hetzelfde mee gemaakt en schijnbaar hebben ze er nog niets van geleerd. Pluspunten: Goedkoop. Minpunten: Klantonvriendelijk, Slechte of geen service, komen afspraken niet na zonder wat te laten weten.
martens
|schandalige service, slechte kwaliteit!!. Schandalige service, slechte kwaliteit proefdruk! Tevens geen reactie op emailverkeer en zeer onvriendelijk telefonisch te woord gestaan!!! Ik raad iedereen af om hier zijn kaartjes te laten drukken. Zodra zij een grote opdracht krijgen laten zij alle kleine mensen links liggen. Wie niet vriendelijk kan zijn tegen de kleine klant, verdient helemaal geen klanten!!!!!!
Wij zijn uiteindelijk naar een drukker in Blerick gegaan waar we ontzettend vriendelijk geholpen zijn!!. Pluspunten: geen. Minpunten: klantonvriendelijk, slechte service, niet oplossingericht denken, slechte kwaliteit (drukken af met thuisprinter! Althans zo ziet het eruit!).