Door gebrek aan beter in de buurt, ga ik erheen. Snackbar met lekker eten, maar chaggerijnige oude eigenaar die het beste gewoon thuis op de bank moet blijven zitten.. Wachttijden zijn ontzettend lang, en ze zijn erg gierig qua saus. Pluspunten: Het eten smaakt lekker!. Minpunten: De oude vent!, gierigheid, lange wachttijden!.
6 Reviews Plaats review
Mike
|Door gebrek aan beter in de buurt, ga ik erheen. Snackbar met lekker eten, maar chaggerijnige oude eigenaar die het beste gewoon thuis op de bank moet blijven zitten.. Wachttijden zijn ontzettend lang, en ze zijn erg gierig qua saus. Pluspunten: Het eten smaakt lekker!. Minpunten: De oude vent!, gierigheid, lange wachttijden!.