We wonen nog geen kilometer van deze snackbar en vanwege een voetbalwedstrijd gekozen voor bezorging.
De wedstrijd was al bijna afgelopen toen het eten kwam. Alles was koud. Vooral de patat was hierdoor niet meer te eten.
3.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Bianca en eelco kappe
|
Onwijs lekker gegeten , alles goed op smaak en warm bij aankomst! Ze waren de raspatat en ijsje vergeten maar even gebeld en werd direct gebracht! Wij hadden de russian wereldburger menu en die is echt aan te raden! Al met al een zeer goede ervaring . Wij gaan hier zeker hier bestellen , bestelden patat en menu's van Assen
10
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Bert
|
Goede kwaliteit eten, en veel eigen bereide producten. Een aanrader!!!!
8.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Niels
|
Erg goed. Ik ben het niet met de reactie eens. De eigenaar weet wat hij verkoopt en maakt alles zelf! Zeker geen fabrieksrommel!
Tip: Probeer ook eens de shoarma schotel met zelfgemaakte knoflooksaus of de kapsalon. Pluspunten: Veel zelf gemaskte producten.
Geen fabrieksrommel.
Niet duur. Minpunten: Lastig te bereiken.
10
Jan
|
Prima!. Hier rijden wij voor om. Pluspunten: Lekkere produkten, geen prefab spul. Royale porties patat.
Aardig personeel. Ook de eigenaar begroet je alijd zeer vriendelijk!
Qua hygiene ziet het er goed uit. Minpunten: Vanuit Kloosterveen minder goed bereikbaar.
6 Reviews Plaats review
Cindy
|We wonen nog geen kilometer van deze snackbar en vanwege een voetbalwedstrijd gekozen voor bezorging.
De wedstrijd was al bijna afgelopen toen het eten kwam. Alles was koud. Vooral de patat was hierdoor niet meer te eten.
Bianca en eelco kappe
|Onwijs lekker gegeten , alles goed op smaak en warm bij aankomst! Ze waren de raspatat en ijsje vergeten maar even gebeld en werd direct gebracht! Wij hadden de russian wereldburger menu en die is echt aan te raden! Al met al een zeer goede ervaring . Wij gaan hier zeker hier bestellen , bestelden patat en menu's van Assen
Bert
|Goede kwaliteit eten, en veel eigen bereide producten. Een aanrader!!!!
Niels
|Erg goed. Ik ben het niet met de reactie eens. De eigenaar weet wat hij verkoopt en maakt alles zelf! Zeker geen fabrieksrommel!
Tip: Probeer ook eens de shoarma schotel met zelfgemaakte knoflooksaus of de kapsalon. Pluspunten: Veel zelf gemaskte producten.
Geen fabrieksrommel.
Niet duur. Minpunten: Lastig te bereiken.
Jan
|Prima!. Hier rijden wij voor om. Pluspunten: Lekkere produkten, geen prefab spul. Royale porties patat.
Aardig personeel. Ook de eigenaar begroet je alijd zeer vriendelijk!
Qua hygiene ziet het er goed uit. Minpunten: Vanuit Kloosterveen minder goed bereikbaar.