5 Eetkamerstoelen uitgezocht, bij de kassa hoorde we dat er 10 euro per stoel extra bij kwam als ze de zitting erop moesten schroeven, toen ik dat raar vond gaf de verkoopster aan dat je tegenwoordig ook voor je handbagage moet betalen als je wil vliegen????? Ik bestelde stoelen geen vliegreis, ook bezorgkosten waren idioot hoog, 75 euro voor een afstand van max 5 km. Voor klantvriendelijk ga je niet naar de Berckelaar, ergens anders inmiddels wel geslaagd voor normale prijzen.
5.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Elyza
|
Voor de vierde keer teleurgesteld door Bercekelaar wonen uit Berkel en Rodenrijs Na aankoop van onze meubels okt 2021.
Aan alles heeft al wat gemankeerd, en er zijn nog steeds problemen. Je moet hemel en aarde bewegen om de service die je notabene extra gekocht hebt in gang te kunnen zetten.
Nu zijn het weer de wielen van de eetkamerstoelen, we hadden gesoft gevraagd (tijdens Verkoop gesprek werd er gesuggereerd dat er harde en zachte wieltjes waren) we hebben dus harde gekregen en nu blijkt dat deze onze laminaat vloer aan gort helpt.
Gebeld, zeggen ze doodleuk nee hoor er is maar één soort wieltje en wij kunnen u ook niet verder helpen.
Hier komen we dus nooit meer! Hier geldt garantie tot aan de deur, en niet zeuren als er iets niet goed is.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Sylvia Sik
|
Aankoop vd prijzige bank ging vlot en prima. 5 maanden later kwam de hoekbank en binnen een week had ik plooien na ziten en zelfs mijn hielafdruk stond erin. Foto's genomen en na een aantal weken ben ik mijn klacht gaan melden in de winkel. Direct afgedaan met "u moet mailen". Zeer klantonvriendelijk. Ik heb gemaild en met mijn extra aangekochte servicepakket kwam dat bedrijf kijken. Ja het kan en we kunnen opvullen enz. Bizar dat je na zo'n dure aankoop dit snelle antwoord krijgt. Ik nam dit niet maar werd van het kastje naar de muur gestuurd. Niemand van de winkel komt zelf en zij blijven afschuiven op het servicepakket.
Toen kwam er een tussenoplossing van een onafhankelijk iets maar als zij het toch niet met mij eens zouden zijn zou ik voor de kosten opdraaien van ong 200 E.
Ik ben dit niet gaan doen want de Berckelaer heeft het "gelijk" aan hun kant omdat de medewerker van het servicepakket dit ook direct adviseerde.
Geen andere actie tot nu toe.
Dus mijn advies is NEE niet kopen daar.
Hoe zou het zijn gegaan als ik geen servicepakket had gekocht???
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Debby
|
Kwam voor een mooie lamp. Vroeg een medewerkster om hulp. Ik wilde graag de lamp kopen. Ze zei dat ik een scherm moest invullen en liep vervolgens weg. Scherm liep vast. Toen zei ze dat ik dan maar thuis moest bestellen. Het was net of ik bij de macdonalds een hamburger stond te bestellen. Alleen bij de mac werkt het wel. Ik verwacht van zo'n mooie zaak, toch wel dat ik service krijg. Dit was absoluut niet het geval en ze lieten mij gewoon weglopen bij een niet werkend scherm. Ik kwam dus thuis zonder lamp en een zeer slecht gevoel. Nu wil ik de lamp ook niet meer hebben. Erg negatieve ervaring. Zeer jammer.
4 Reviews Plaats review
Notenboom
|5 Eetkamerstoelen uitgezocht, bij de kassa hoorde we dat er 10 euro per stoel extra bij kwam als ze de zitting erop moesten schroeven, toen ik dat raar vond gaf de verkoopster aan dat je tegenwoordig ook voor je handbagage moet betalen als je wil vliegen????? Ik bestelde stoelen geen vliegreis, ook bezorgkosten waren idioot hoog, 75 euro voor een afstand van max 5 km. Voor klantvriendelijk ga je niet naar de Berckelaar, ergens anders inmiddels wel geslaagd voor normale prijzen.
Elyza
|Voor de vierde keer teleurgesteld door Bercekelaar wonen uit Berkel en Rodenrijs Na aankoop van onze meubels okt 2021.
Aan alles heeft al wat gemankeerd, en er zijn nog steeds problemen. Je moet hemel en aarde bewegen om de service die je notabene extra gekocht hebt in gang te kunnen zetten.
Nu zijn het weer de wielen van de eetkamerstoelen, we hadden gesoft gevraagd (tijdens Verkoop gesprek werd er gesuggereerd dat er harde en zachte wieltjes waren) we hebben dus harde gekregen en nu blijkt dat deze onze laminaat vloer aan gort helpt.
Gebeld, zeggen ze doodleuk nee hoor er is maar één soort wieltje en wij kunnen u ook niet verder helpen.
Hier komen we dus nooit meer! Hier geldt garantie tot aan de deur, en niet zeuren als er iets niet goed is.
Sylvia Sik
|Aankoop vd prijzige bank ging vlot en prima. 5 maanden later kwam de hoekbank en binnen een week had ik plooien na ziten en zelfs mijn hielafdruk stond erin. Foto's genomen en na een aantal weken ben ik mijn klacht gaan melden in de winkel. Direct afgedaan met "u moet mailen". Zeer klantonvriendelijk. Ik heb gemaild en met mijn extra aangekochte servicepakket kwam dat bedrijf kijken. Ja het kan en we kunnen opvullen enz. Bizar dat je na zo'n dure aankoop dit snelle antwoord krijgt. Ik nam dit niet maar werd van het kastje naar de muur gestuurd. Niemand van de winkel komt zelf en zij blijven afschuiven op het servicepakket.
Toen kwam er een tussenoplossing van een onafhankelijk iets maar als zij het toch niet met mij eens zouden zijn zou ik voor de kosten opdraaien van ong 200 E.
Ik ben dit niet gaan doen want de Berckelaer heeft het "gelijk" aan hun kant omdat de medewerker van het servicepakket dit ook direct adviseerde.
Geen andere actie tot nu toe.
Dus mijn advies is NEE niet kopen daar.
Hoe zou het zijn gegaan als ik geen servicepakket had gekocht???
Debby
|Kwam voor een mooie lamp. Vroeg een medewerkster om hulp. Ik wilde graag de lamp kopen. Ze zei dat ik een scherm moest invullen en liep vervolgens weg. Scherm liep vast. Toen zei ze dat ik dan maar thuis moest bestellen. Het was net of ik bij de macdonalds een hamburger stond te bestellen. Alleen bij de mac werkt het wel. Ik verwacht van zo'n mooie zaak, toch wel dat ik service krijg. Dit was absoluut niet het geval en ze lieten mij gewoon weglopen bij een niet werkend scherm. Ik kwam dus thuis zonder lamp en een zeer slecht gevoel. Nu wil ik de lamp ook niet meer hebben. Erg negatieve ervaring. Zeer jammer.