Zaak zit tegenwoordig aan de Pleiaden te Hogezand. Mooie zaak, maar helaas is de service enorm verslechterd. Juist in dit tijdperk waar mensen steeds vaker via internet kopen zou zo'n zaak juist door persoonlijke service de klant op een onderscheidende wijze kunnen helpen. Maar helaas. De zaak ziet er mooi uit (zelfs mooie oude B&W DM-5 speakers aan plafond!. Personeel begroet je vriendelijk en komt zeer kundig over.
Echter, door de zeer zwakke After Sales-Service kan ik helaas niet meer dan -sterren geven. Koop je hier een dure merkbril (in dit geval een Persol-zonnebril), en gaat ie kapot na 2 jaar, verwacht dan geen oplossing, aanbieding, coulance of tegemoetkoming in de aanschaf van een nieuwe bril. 6 weken na inlevering van de kapotte bril toch maar eens gaan vragen hoe het er mee stond..... ze hadden de bril niet kunnen maken en er waren geen onderdeeltjes meer bij de importeur (hadden ze niet even kunnen bellen?).
Natuurlijk is het al raar dat er voor een dure merkbril geen veertjes meer te krijgen zijn, maar OK dat kan gebeuren.....maar wat doen je dan als speciaalzaak voor jouw klant?......Dan verwacht je wel van een servicegerichte zaak dat ze snappen dat je als klant dus een probleem hebt (geen bril) en je proberen te helpen... Zeker als je hele familie hier al brillen koopt. Maar je hoort gewoon: "sorry, maar helaas kunnen we niks voor u doen". Erg jammer: ik stond in de kou en moest zelf het probleem maar op zien te lossen. Een beetje begrip, kleine korting of extra servicebeurt voor een nieuwe bril was al een leuk gebaar geweest.....Erg jammer, want ik probeer de business zo veel mogelijk in mijn woonplaats te houden, maar inmiddels tevreden klant geworden bij Eyewish in Groningen.
1 Review Plaats review
Rob68
|Zaak zit tegenwoordig aan de Pleiaden te Hogezand. Mooie zaak, maar helaas is de service enorm verslechterd. Juist in dit tijdperk waar mensen steeds vaker via internet kopen zou zo'n zaak juist door persoonlijke service de klant op een onderscheidende wijze kunnen helpen. Maar helaas. De zaak ziet er mooi uit (zelfs mooie oude B&W DM-5 speakers aan plafond!. Personeel begroet je vriendelijk en komt zeer kundig over.
Echter, door de zeer zwakke After Sales-Service kan ik helaas niet meer dan -sterren geven. Koop je hier een dure merkbril (in dit geval een Persol-zonnebril), en gaat ie kapot na 2 jaar, verwacht dan geen oplossing, aanbieding, coulance of tegemoetkoming in de aanschaf van een nieuwe bril. 6 weken na inlevering van de kapotte bril toch maar eens gaan vragen hoe het er mee stond..... ze hadden de bril niet kunnen maken en er waren geen onderdeeltjes meer bij de importeur (hadden ze niet even kunnen bellen?).
Natuurlijk is het al raar dat er voor een dure merkbril geen veertjes meer te krijgen zijn, maar OK dat kan gebeuren.....maar wat doen je dan als speciaalzaak voor jouw klant?......Dan verwacht je wel van een servicegerichte zaak dat ze snappen dat je als klant dus een probleem hebt (geen bril) en je proberen te helpen... Zeker als je hele familie hier al brillen koopt. Maar je hoort gewoon: "sorry, maar helaas kunnen we niks voor u doen". Erg jammer: ik stond in de kou en moest zelf het probleem maar op zien te lossen. Een beetje begrip, kleine korting of extra servicebeurt voor een nieuwe bril was al een leuk gebaar geweest.....Erg jammer, want ik probeer de business zo veel mogelijk in mijn woonplaats te houden, maar inmiddels tevreden klant geworden bij Eyewish in Groningen.