Wat een slechte zaak! Koplamp van fiets was kapot. Telefonisch afspraak gemaakt voor donderdagavond. Op de afgesproken tijd was er niemand aanwezig. Kwartier gewacht. Maar er kwam niemand.
Paar dagen later de fiets alsnog gebracht. Kreeg geen antwoord op de vraag waarom er niemand was op afgesproken dag. Kregen wel leenfiets mee en we zouden een belletje krijgen als het klaar was.
Na een kleine week nog steeds niets gehoord. Dus zelf weer bellen. Antwoord: fiets staat apart, weet niet of hij klaar is (???, hoe moeilijk kan het zijn een lamp te vervangen?). Leenfiets was ook niets, slappe banden en gaf slecht licht. Dus naruim een week fiets op halen, klaar of niet….waren er klaar mee.
Fiets was dus klaar maar hij wist niet wat het kostte(huh?).€50,00 betaald en fiets mee genomen. Week later lamp weer stuk. We zijn naar de concurrent gegaan. Klaar binnen 1 uur en € 37,50 aan kosten.
We hebben een klachtenmail gestuurd aan Dave. Maar nu na 4 weken nog steeds geen antwoord. Voor ons nooit meer naar Dave! We voelen ons opgelicht!
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Adinda
|
Slechte service. Ik kom nooit meer terug. Omdat ik mijn fiets zeer voordelig en nieuw (elders) online heb gekocht, kreeg ik een heel negatieve houding van Dave. Ik had accessoires nodig. Ik kreeg een chagrijnig advies en geen service door bijv montage of uitleg hierover. Wat is dat voor houding van een winkelier????. Pluspunten: Geen. Minpunten: Zie boven.
2.0
Hans Koppies
|
Goede servise. Wij zijn zeer tevreden over de servise van Dave.
Ik had een nieuwe binnen en buitenband gekocht en laten omleggen, maar s,morgens stond mijn band leeg en dat op koninginedag.Toch naar Dave gegaan die heeft mij toch geholpen ondangs konginedag...Wij blij..
Bedankt voor de goede servise. Pluspunten: prima. Minpunten: geen.
10
Kees van Kampen
|
De fam. lieman zeer onredelijk. Ik stond er ook als klant even te wachten de fiets van mevrouw Lieman moest direct gerepareerd worden bla bla want anders zou ze naar een andere
fietsenzaak gaan ,waarop een medewerker zij u zal toch even moeten wachten want ieder op zijn beurt er zijn meer klanten, en om alles goed te laten verlopen doen wij het zo en niet anders. Mevrouw Lieman met een kort lontje
kwaad weg ,ik dek nog zulke klanten kun je wel missen Groeten Kees.
10
Piet Schouten
|
Fam.Lieman is niet van deze tijd. Ik ben het met Kees van Kampen helemaal eens, Dave en zijn medewerkers handelen
alles zo goed als mogelijk is netjes af,ook al komt de fiets niet bij Dave vandaan. Ik zelf had een oude fiets die gebroken was WIE last deze Dave.
een andere fietsemaker zou zeggen koop maar een nieuwe, heb ik later ook gedaan bij Dave natuurlijk. Gr. Piet. Pluspunten: heel veel service vooral vergleken met multi grote bedrijven
Dave en medewerkers ga zo door. Minpunten: Weinig tot niet.
8 Reviews Plaats review
Fam. Boots
|Wat een slechte zaak! Koplamp van fiets was kapot. Telefonisch afspraak gemaakt voor donderdagavond. Op de afgesproken tijd was er niemand aanwezig. Kwartier gewacht. Maar er kwam niemand.
Paar dagen later de fiets alsnog gebracht. Kreeg geen antwoord op de vraag waarom er niemand was op afgesproken dag. Kregen wel leenfiets mee en we zouden een belletje krijgen als het klaar was.
Na een kleine week nog steeds niets gehoord. Dus zelf weer bellen. Antwoord: fiets staat apart, weet niet of hij klaar is (???, hoe moeilijk kan het zijn een lamp te vervangen?). Leenfiets was ook niets, slappe banden en gaf slecht licht. Dus naruim een week fiets op halen, klaar of niet….waren er klaar mee.
Fiets was dus klaar maar hij wist niet wat het kostte(huh?).€50,00 betaald en fiets mee genomen. Week later lamp weer stuk. We zijn naar de concurrent gegaan. Klaar binnen 1 uur en € 37,50 aan kosten.
We hebben een klachtenmail gestuurd aan Dave. Maar nu na 4 weken nog steeds geen antwoord. Voor ons nooit meer naar Dave! We voelen ons opgelicht!
Adinda
|Slechte service. Ik kom nooit meer terug. Omdat ik mijn fiets zeer voordelig en nieuw (elders) online heb gekocht, kreeg ik een heel negatieve houding van Dave. Ik had accessoires nodig. Ik kreeg een chagrijnig advies en geen service door bijv montage of uitleg hierover. Wat is dat voor houding van een winkelier????. Pluspunten: Geen. Minpunten: Zie boven.
Hans Koppies
|Goede servise. Wij zijn zeer tevreden over de servise van Dave.
Ik had een nieuwe binnen en buitenband gekocht en laten omleggen, maar s,morgens stond mijn band leeg en dat op koninginedag.Toch naar Dave gegaan die heeft mij toch geholpen ondangs konginedag...Wij blij..
Bedankt voor de goede servise. Pluspunten: prima. Minpunten: geen.
Kees van Kampen
|De fam. lieman zeer onredelijk. Ik stond er ook als klant even te wachten de fiets van mevrouw Lieman moest direct gerepareerd worden bla bla want anders zou ze naar een andere
fietsenzaak gaan ,waarop een medewerker zij u zal toch even moeten wachten want ieder op zijn beurt er zijn meer klanten, en om alles goed te laten verlopen doen wij het zo en niet anders. Mevrouw Lieman met een kort lontje
kwaad weg ,ik dek nog zulke klanten kun je wel missen Groeten Kees.
Piet Schouten
|Fam.Lieman is niet van deze tijd. Ik ben het met Kees van Kampen helemaal eens, Dave en zijn medewerkers handelen
alles zo goed als mogelijk is netjes af,ook al komt de fiets niet bij Dave vandaan. Ik zelf had een oude fiets die gebroken was WIE last deze Dave.
een andere fietsemaker zou zeggen koop maar een nieuwe, heb ik later ook gedaan bij Dave natuurlijk. Gr. Piet. Pluspunten: heel veel service vooral vergleken met multi grote bedrijven
Dave en medewerkers ga zo door. Minpunten: Weinig tot niet.