weer goed geknipt het najaar in.
en kreeg al meteen complimenten voor de ‘nieuwe’ look ;-) dus die deel ik natuurlijk met de maker van dit moois: celine!
10
Prijs / kwaliteit
Service van de medewerkers
Deskundigheid
Sfeer
Behandeling
Barbara
|
Schlechte ervaring met verven van mijn haar. Gisteren 3,5 uur verloren bij D-Hair in Domburg. In plaats van de gewenste onopvallende licht bruine hightligts die ik normaal draag, werd ik door een D-Hair kapster helemaal geblondeerd. Toen ik de kleur bij het foehnen zag, moest ik bijna huilen. De kapster daarop aangesproken, deed alsof er niets gebeurd was en stelde snel een donkere spoeling voor. De voorgestelde spoeling, die helaas donkerder uitviel dan mijn eigen haar, heeft de schade weliswaar tijdelijk kunnen dekken maar waarschijnlijk over een paar weken zit ik met een blonde kop weer. En nu heb ik (te) bruin haar met een licht rose gloed op de plekken waar de blonde highligts zaten. Bij de kassa aangekomen, bleek nog dat ik ruim 200 Euro moest betalen (mijn twee kinderen werden in de tijd ook geknipt). Toen ik naar de opstelling van de kosten vroeg, werd alleen iets over "vanaf" prijzen gemompeld en kreeg ik die niet te zien. Van mijn irritatie en schrik bijgekomen, kwam ik die middag terug en heb alsnog een rekening gevraagd. Daaruit bleek dat ik zowel voor de highlights alsook voor de "reddingsactie" van de kapper moest betalen. Daarbij werd voor mij nog een prijs voor twee kleuren en lang haar (dat ik niet heb) gerekend. Maar ja, daar had ik al betaald en de kapper was niet van plan om de verantwoordelijkheid voor zijn fouten te nemen. Verschrikkelijke ervaring, ik kom in ieder geval niet terug.
2 Reviews Plaats review
rinus
|weer goed geknipt het najaar in.
en kreeg al meteen complimenten voor de ‘nieuwe’ look ;-) dus die deel ik natuurlijk met de maker van dit moois: celine!
Barbara
|Schlechte ervaring met verven van mijn haar. Gisteren 3,5 uur verloren bij D-Hair in Domburg. In plaats van de gewenste onopvallende licht bruine hightligts die ik normaal draag, werd ik door een D-Hair kapster helemaal geblondeerd. Toen ik de kleur bij het foehnen zag, moest ik bijna huilen. De kapster daarop aangesproken, deed alsof er niets gebeurd was en stelde snel een donkere spoeling voor. De voorgestelde spoeling, die helaas donkerder uitviel dan mijn eigen haar, heeft de schade weliswaar tijdelijk kunnen dekken maar waarschijnlijk over een paar weken zit ik met een blonde kop weer. En nu heb ik (te) bruin haar met een licht rose gloed op de plekken waar de blonde highligts zaten. Bij de kassa aangekomen, bleek nog dat ik ruim 200 Euro moest betalen (mijn twee kinderen werden in de tijd ook geknipt). Toen ik naar de opstelling van de kosten vroeg, werd alleen iets over "vanaf" prijzen gemompeld en kreeg ik die niet te zien. Van mijn irritatie en schrik bijgekomen, kwam ik die middag terug en heb alsnog een rekening gevraagd. Daaruit bleek dat ik zowel voor de highlights alsook voor de "reddingsactie" van de kapper moest betalen. Daarbij werd voor mij nog een prijs voor twee kleuren en lang haar (dat ik niet heb) gerekend. Maar ja, daar had ik al betaald en de kapper was niet van plan om de verantwoordelijkheid voor zijn fouten te nemen. Verschrikkelijke ervaring, ik kom in ieder geval niet terug.