CVtotaal duft 35,- te rekenen voor het…
CVtotaal duft 35,- te rekenen voor het plaatsen van een thermostaat. Echter in deze wil de klant (IK) dat niet en geef aan dat ik niet akkoord ga met deze kosten.
Als argument krijg ik tot twee maal toe terug:
Bedankt voor uw reactie.
Voor het plaatsen van een thermostaat rekenen wij altijd €35,- , zonder deze kostenpost kunnen wij de nieuwe thermostaat helaas niet plaatsen.
Echter wat schrijft de algemene installatie voorwaarde :
Voorwaarden installatie cv-ketel:
• Het leidingwerk dient binnen 1 meter van de cv-ketel aanwezig te zijn (Gas 22mm, water, afvoer, rookgas afvoer, aanvoer en retour cv);
• U bent zelf aanwezig om eventueel te assisteren wanneer een ketel naar de 2de verdieping (of hoger) gebracht moet worden;
• Maximaal 1 dag werk voor 1 monteur; • Eventuele parkeerkosten zijn voor rekening opdrachtgever;
• De cv-ketel wordt geplaatst op dezelfde locatie als de oude ketel. Wat krijgt u voor deze prijs:
• Verwijderen van de oude cv-ketel; • Montage van de nieuwe cv-ketel; • Nieuw installatiepakket incl. montage (expansievat 18 liter, inlaatcombinatie, overstortventiel en gaskogelkraan);
• Montage van de benodigde koppelingen en leidingwerk binnen 1 meter, van de cv-ketel;
• Inregelen en afstellen nieuwe cv-ketel;
Juist ja "Inregelen en afstellen nieuwe cv-ketel" En dan nog vol blijven houden dat men dit nodig heeft om de installatie te voltooien.
PS. Ze zijn niet beschikbaar via de telefoon in verband met Corona. Oke... Is er dan gevaar om achter de telefoon te zitten?!
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Dirk
|
Ketel werd keurig binnen 1,5 uur geïnstalleerd! En dat met het vervangen van een dakdoorvoer en opnieuw aansluiten van een ventilatiebox. Fantastisch snel natuurlijk. Dit zal met name komen omdat de heren korte en harde communicatie gebruiken. Ideaal, want mijn vrouw en ik konden alles verstaan wat de heren tegen elkaar schreeuwden via het trappenhuis. Je blijft zo echt betrokken bij het vervangingsproces. Ook de buren vonden dit echt bewonderenswaardig. De heren hebben een emmer, handdoek en trapje van mij geleend, want zeg nou zelf, dat scheelt weer een hoop om mee te nemen in de bus, super! Het feit dat ik de emmer met een kapotte bodem terug kreeg is ideaal voor het afwateren van de plant die er nu in staat.
Zoals gezegd was alles gepiept in een zucht en een scheet. Erg innovatief vonden wij het hergebruik van beugels die al op de wand zaten. Dit scheelt zo ontzettend veel tijd! Dat de beugel twee maten groter is dan de nieuwe buis is niet belangrijk, er hoeft ook geen geit aan vastgebonden te worden natuurlijk. Hetzelfde gold voor de rioolafvoer. Hier zijn bijzondere onzichtbare beugels gebruikt die met het blote oog niet te zien zijn, maar wel erg elastisch blijken te zijn in de praktijk. De heren hebben ook meteen de vloer onder de ketel gedweild, fantastisch! Alleen jammer dat hier vloerbedekking lag. Naar alle waarschijnlijkheid is het boorgruis van de geboorde gaten gebruikt om het vocht uit de vloerbedekking te laten trekken, dit zagen we namelijk nog overal liggen, een erg slimme actie die, als je het mij vraagt getuigt van een brede en diepgaande kennis van (vloer)materialen.
Enfin, uiteindelijk is er een ketel opgeleverd die werkte. Wat ik vooral erg amusant vond, is de Sudoku die erbij geleverd werd. Het is niet gezegd, maar ik denk dat ik uiteindelijk de opgave redelijk heb kunnen maken, aangezien ik het gaslek in de nieuwe leiding al binnen 20 minuten had gevonden! Niet erg, als dit niet zo was geweest, mijn zoontje slaapt naast de kast van de ketel, en wellicht had hij het ook wel geroken hoor. Door CVtotaal werd mij een keurige compensatie van €50,- geboden, wat uiteraard ruimschoots een door een gasexplosie verdwenen dak compenseert. Om de Sudoku in zijn geheel opgelost te krijgen heb ik de lekkage in het CV-zijdige deel opgespoord en verholpen door de nieuwe koppeling goed aan te draaien. Tevens heb ik de onzichtbare beugels van de rioolafvoer vervangen door echte, dat staat toch net iets netter. Met het zweet op mijn kop denk ik alles goed opgeleverd te hebben. Ik ben daarom ook erg trots op mijn geleverde werk. De vlotte communicatie van CVtotaal waarbij men echt staat voor hun installateur, zonder de klant maar ook te geloven op het gebied van de Sudoku, is echt unieks in de markt en wat ik nog nooit eerder heb mogen ervaren.
Conclusie: Koop geen ketel bij CVtotaal en laat deze al helemaal niet installeren door CVtotaal. Dit kunnen wij als particulier veel beter en..... veiliger..
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
sanne
|
Verdient GEEN ster als het aankomt op nakomen van leveringsafspraken en klantenservice! Begin van de week 2 radiatoren besteld die vandaag (6-3) geleverd zouden moeten worden. Het begint al bij het ontbreken van een track en trace code en een verwachte levertijd. Met als resultaat, dat iemand die fulltime werkt een volledige vakantiedag moet opofferen omdat de levering tussen 7:00 en 17:00 kan komen.
Wanneer de chauffeur van Walro voor de deur staat, wordt bij open doen van de deur al meteen gezegd: "niet boos zijn"
Wat blijkt, de chauffeur heeft enkel een klein doosje met aansluitmateriaal bij zich. De twee radiatoren blijken niet geladen te zijn in het magazijn van Walro.
Na verschillende telefoontjes en beloftes dat ik teruggebeld zou worden, zojuist nogmaals zelf gebeld om tot een passende oplossing te komen. Morgen 7-3 staat hier een loodgietersbedrijf wat niet verder kan aangezien de radiatoren die besteld zijn ontbreken. De medewerkster die ik als laatste aan de telefoon had, was alles behalve behulpzaam en wist mij te zeggen dat levering vandaag er niet meer inzat. Bij navraag bij wie ik de kosten van mijn vrije dag, voorrijkosten van de loodgieter en verdere onkosten wegens vertraging van de verbouwing kan declareren, werd de medewerkester van de klantenservice geiriteerd en bleef herhalen dat de radiatoren vandaag niet meer komen.
Walro zelf, mag geen afspraken of details bespreken met klanten van cv totaal wegens contractafspraken tussen beide. Resultaat is, dat je als koper na meer dan 6 keer bellen, nog geen passende oplossing hebt gevonden. Een leidinggevende spreken e.d. is ook niet mogelijk volgens de dame van de klantenservice en doorverbinden met Walro is al helemaal uit den boze.
BESPAAR JEZELF VEEL GEZEIK EN GEDOE EN BESTEL ERGENS ANDERS!
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Sander
|
Beste CV totaal,
Na het tragisch voorval dat mijn ketel plotseling is gestopt met werken ben ik met spoed op zoek gegaan naar een oplossing. Een korte speurtocht op internet bracht me bij jullie. Ik heb direct een spoed aanvraag (100 euro extra) ingediend. Zes dagen daarna is er door jullie gepoogd om mij te voorzien van een nieuwe ketel. De nieuwe ketel hangt, echter is deze verre van werkzaam. De rookgasafvoer is niet aangesloten waardoor de ketel onbruikbaar is (direct op storing bij aanzetten).
Ondertussen zijn we drie weken, teveel mailtjes, nog meer koude avonden en een hoop frustratie verder. Het blijkt erg lastig om de gemaakte afspraken na te komen en mij verder te helpen. Nog geen 10 minuten na vertrek van de monteurs had ik al gebeld met de melding dat de ketel het niet deed.
Ondertussen vraag ik dagelijks om updates maar gebeurd er niets. Ik heb zelfs het nummer van de monteur gekregen om direct met hem een afspraak te maken maar ook door hem word ik genegeerd.
Graag zie ik met spoed een reactie tegemoet!
Groet...
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Erik asms
|
1ste afspraak ging niet door. Ketel was er niet. 2e afspraak ging niet door want de rookgas afvoer was anders ondanks foto's. Kreeg vervolgens een mail waarin stond: Vanmorgen was de monteur bij u voor het installeren van de cv ketel. Hij heeft deze echter niet kunnen uitvoeren, vanwege de slechte hygiënische omstandigheden. Het spijt ons te zeggen dat wij naar aanleiding van zijn melding de opdracht voorlopig hebben geannuleerd. Zoldertje is leeg ligt was stof en gruis en dat het. Je moet er met een laddertje op het laatste stukje. Dat konden de prima Donna alles moet in 2 uur af monteurs niet aan kennelijk. Resultaat 2 dagen vrij genomen, geen CV ***.
4120 Reviews Plaats review
Ron
|CVtotaal duft 35,- te rekenen voor het…
CVtotaal duft 35,- te rekenen voor het plaatsen van een thermostaat. Echter in deze wil de klant (IK) dat niet en geef aan dat ik niet akkoord ga met deze kosten.
Als argument krijg ik tot twee maal toe terug:
Bedankt voor uw reactie.
Voor het plaatsen van een thermostaat rekenen wij altijd €35,- , zonder deze kostenpost kunnen wij de nieuwe thermostaat helaas niet plaatsen.
Echter wat schrijft de algemene installatie voorwaarde :
Voorwaarden installatie cv-ketel:
• Het leidingwerk dient binnen 1 meter van de cv-ketel aanwezig te zijn (Gas 22mm, water, afvoer, rookgas afvoer, aanvoer en retour cv);
• U bent zelf aanwezig om eventueel te assisteren wanneer een ketel naar de 2de verdieping (of hoger) gebracht moet worden;
• Maximaal 1 dag werk voor 1 monteur; • Eventuele parkeerkosten zijn voor rekening opdrachtgever;
• De cv-ketel wordt geplaatst op dezelfde locatie als de oude ketel. Wat krijgt u voor deze prijs:
• Verwijderen van de oude cv-ketel; • Montage van de nieuwe cv-ketel; • Nieuw installatiepakket incl. montage (expansievat 18 liter, inlaatcombinatie, overstortventiel en gaskogelkraan);
• Montage van de benodigde koppelingen en leidingwerk binnen 1 meter, van de cv-ketel;
• Inregelen en afstellen nieuwe cv-ketel;
Juist ja "Inregelen en afstellen nieuwe cv-ketel" En dan nog vol blijven houden dat men dit nodig heeft om de installatie te voltooien.
PS. Ze zijn niet beschikbaar via de telefoon in verband met Corona. Oke... Is er dan gevaar om achter de telefoon te zitten?!
Dirk
|Ketel werd keurig binnen 1,5 uur geïnstalleerd! En dat met het vervangen van een dakdoorvoer en opnieuw aansluiten van een ventilatiebox. Fantastisch snel natuurlijk. Dit zal met name komen omdat de heren korte en harde communicatie gebruiken. Ideaal, want mijn vrouw en ik konden alles verstaan wat de heren tegen elkaar schreeuwden via het trappenhuis. Je blijft zo echt betrokken bij het vervangingsproces. Ook de buren vonden dit echt bewonderenswaardig. De heren hebben een emmer, handdoek en trapje van mij geleend, want zeg nou zelf, dat scheelt weer een hoop om mee te nemen in de bus, super! Het feit dat ik de emmer met een kapotte bodem terug kreeg is ideaal voor het afwateren van de plant die er nu in staat.
Zoals gezegd was alles gepiept in een zucht en een scheet. Erg innovatief vonden wij het hergebruik van beugels die al op de wand zaten. Dit scheelt zo ontzettend veel tijd! Dat de beugel twee maten groter is dan de nieuwe buis is niet belangrijk, er hoeft ook geen geit aan vastgebonden te worden natuurlijk. Hetzelfde gold voor de rioolafvoer. Hier zijn bijzondere onzichtbare beugels gebruikt die met het blote oog niet te zien zijn, maar wel erg elastisch blijken te zijn in de praktijk. De heren hebben ook meteen de vloer onder de ketel gedweild, fantastisch! Alleen jammer dat hier vloerbedekking lag. Naar alle waarschijnlijkheid is het boorgruis van de geboorde gaten gebruikt om het vocht uit de vloerbedekking te laten trekken, dit zagen we namelijk nog overal liggen, een erg slimme actie die, als je het mij vraagt getuigt van een brede en diepgaande kennis van (vloer)materialen.
Enfin, uiteindelijk is er een ketel opgeleverd die werkte. Wat ik vooral erg amusant vond, is de Sudoku die erbij geleverd werd. Het is niet gezegd, maar ik denk dat ik uiteindelijk de opgave redelijk heb kunnen maken, aangezien ik het gaslek in de nieuwe leiding al binnen 20 minuten had gevonden! Niet erg, als dit niet zo was geweest, mijn zoontje slaapt naast de kast van de ketel, en wellicht had hij het ook wel geroken hoor. Door CVtotaal werd mij een keurige compensatie van €50,- geboden, wat uiteraard ruimschoots een door een gasexplosie verdwenen dak compenseert. Om de Sudoku in zijn geheel opgelost te krijgen heb ik de lekkage in het CV-zijdige deel opgespoord en verholpen door de nieuwe koppeling goed aan te draaien. Tevens heb ik de onzichtbare beugels van de rioolafvoer vervangen door echte, dat staat toch net iets netter. Met het zweet op mijn kop denk ik alles goed opgeleverd te hebben. Ik ben daarom ook erg trots op mijn geleverde werk. De vlotte communicatie van CVtotaal waarbij men echt staat voor hun installateur, zonder de klant maar ook te geloven op het gebied van de Sudoku, is echt unieks in de markt en wat ik nog nooit eerder heb mogen ervaren.
Conclusie: Koop geen ketel bij CVtotaal en laat deze al helemaal niet installeren door CVtotaal. Dit kunnen wij als particulier veel beter en..... veiliger..
sanne
|Verdient GEEN ster als het aankomt op nakomen van leveringsafspraken en klantenservice! Begin van de week 2 radiatoren besteld die vandaag (6-3) geleverd zouden moeten worden. Het begint al bij het ontbreken van een track en trace code en een verwachte levertijd. Met als resultaat, dat iemand die fulltime werkt een volledige vakantiedag moet opofferen omdat de levering tussen 7:00 en 17:00 kan komen.
Wanneer de chauffeur van Walro voor de deur staat, wordt bij open doen van de deur al meteen gezegd: "niet boos zijn"
Wat blijkt, de chauffeur heeft enkel een klein doosje met aansluitmateriaal bij zich. De twee radiatoren blijken niet geladen te zijn in het magazijn van Walro.
Na verschillende telefoontjes en beloftes dat ik teruggebeld zou worden, zojuist nogmaals zelf gebeld om tot een passende oplossing te komen. Morgen 7-3 staat hier een loodgietersbedrijf wat niet verder kan aangezien de radiatoren die besteld zijn ontbreken. De medewerkster die ik als laatste aan de telefoon had, was alles behalve behulpzaam en wist mij te zeggen dat levering vandaag er niet meer inzat. Bij navraag bij wie ik de kosten van mijn vrije dag, voorrijkosten van de loodgieter en verdere onkosten wegens vertraging van de verbouwing kan declareren, werd de medewerkester van de klantenservice geiriteerd en bleef herhalen dat de radiatoren vandaag niet meer komen.
Walro zelf, mag geen afspraken of details bespreken met klanten van cv totaal wegens contractafspraken tussen beide. Resultaat is, dat je als koper na meer dan 6 keer bellen, nog geen passende oplossing hebt gevonden. Een leidinggevende spreken e.d. is ook niet mogelijk volgens de dame van de klantenservice en doorverbinden met Walro is al helemaal uit den boze.
BESPAAR JEZELF VEEL GEZEIK EN GEDOE EN BESTEL ERGENS ANDERS!
Sander
|Beste CV totaal,
Na het tragisch voorval dat mijn ketel plotseling is gestopt met werken ben ik met spoed op zoek gegaan naar een oplossing. Een korte speurtocht op internet bracht me bij jullie. Ik heb direct een spoed aanvraag (100 euro extra) ingediend. Zes dagen daarna is er door jullie gepoogd om mij te voorzien van een nieuwe ketel. De nieuwe ketel hangt, echter is deze verre van werkzaam. De rookgasafvoer is niet aangesloten waardoor de ketel onbruikbaar is (direct op storing bij aanzetten).
Ondertussen zijn we drie weken, teveel mailtjes, nog meer koude avonden en een hoop frustratie verder. Het blijkt erg lastig om de gemaakte afspraken na te komen en mij verder te helpen. Nog geen 10 minuten na vertrek van de monteurs had ik al gebeld met de melding dat de ketel het niet deed.
Ondertussen vraag ik dagelijks om updates maar gebeurd er niets. Ik heb zelfs het nummer van de monteur gekregen om direct met hem een afspraak te maken maar ook door hem word ik genegeerd.
Graag zie ik met spoed een reactie tegemoet!
Groet...
Erik asms
|1ste afspraak ging niet door. Ketel was er niet. 2e afspraak ging niet door want de rookgas afvoer was anders ondanks foto's. Kreeg vervolgens een mail waarin stond: Vanmorgen was de monteur bij u voor het installeren van de cv ketel. Hij heeft deze echter niet kunnen uitvoeren, vanwege de slechte hygiënische omstandigheden. Het spijt ons te zeggen dat wij naar aanleiding van zijn melding de opdracht voorlopig hebben geannuleerd. Zoldertje is leeg ligt was stof en gruis en dat het. Je moet er met een laddertje op het laatste stukje. Dat konden de prima Donna alles moet in 2 uur af monteurs niet aan kennelijk. Resultaat 2 dagen vrij genomen, geen CV ***.